  • 11. Data: 2008-05-01 12:03:56
    Temat: Re: molestuja mnie banki telefonicznie
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:04e1b0c9-9227-4bbf-81dd-24bae050bb7d@a70g2000hs
    h.googlegroups.com...

    > gdy "zbijam" ich argumenty na niemoznosc powyzszego przez
    > dzwoniacego, twierdzac "przeciez to jeden bank, napewno pan moze"..

    Powodujesz tym na pewno atak śmiechu u konsultanta po odłożeniu słuchawki:
    "ale idiota, myśli że w banku to każdy może wszystko zrobić". Wiem, bo sam
    tak mam :-P.

  • 12. Data: 2008-05-01 12:06:49
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    wiadomości news:3emg14tv1t008puo9j1ffjhuvr3l3jt93f@4ax.com...

    > Świetnie, poprosze w takim razie dane firmy oraz pani imię i nazwisko.
    > Do tych działów z których dostaje Pani informacje proszę przekazać
    > wiadomośc, że mają 10 minut na skontaktowanie się ze mną i wyjasnienie
    > sprawy, po 10 minutach wysyłam zgłoszenie naruszenia zasad
    > przetwarzania danych osobowych do GIODO.

    Powiedz mi jeszcze, że ktoś kiedyś oddzwonił... ;-) Jeśli tak, to stawiam,
    że był to kolega/koleżanka dzwoniącego.

  • 13. Data: 2008-05-01 16:58:34
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Nie ma jeszcze obowiązku podawania numeru telefonu na formularzu REGON, którym potem
    handluja urzedy statystyczne.
    JaC

    -----

  • 14. Data: 2008-05-01 17:07:29
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Maj, 14:03, "corner" <c...@w...pl> wrote:
> [...]
    > "ale idiota, myśli że w banku to każdy może wszystko zrobić". Wiem, bo sam

    On sie posmieje, ja sie posmieje - i swiety spokoj.
    Przynajmniej moze sobie wpisaj jedna rozmowe jako zaliczona chociaz
    bez efektu. Wole taka forme niz spuszczac na drzewo.

  • 15. Data: 2008-05-02 10:18:59
    Od: Pete <n...@n...com>

    666 pisze:
    > Nie ma jeszcze obowiązku podawania numeru telefonu na formularzu REGON, którym
    potem handluja urzedy statystyczne.

    wyobraź sobie, że urzędy miejskie/gminne również udostępniają ewidencję
    przedsiębiorców.

    --
    Pete

  • 16. Data: 2008-05-03 18:46:11
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

    Date: Wed, 30 Apr 2008 22:01:42 +0200, name: Eneuel Leszek Ciszewski:

    > "Miroo" fv9ke9$rf4$...@a...news.neostrada.pl

    > 0. Jak krótko? (dzień, tydzień?)
    > 1. Jakie to były banki?
    >
    > Nie wierzę w to, że PeKaO SA ma wtyczki w każdym banku.

    0. w ciągu tygodnia roboczego, chyba z 1-3 dni zazwyczaj
    1. mBank, Lukas, Eurobank, Dominet, KB. Co najmniej 3 z tych, nie
    pamiętam które.

    Może Pekao nie ma wtyczek w bankach, ale np w jakiejś instytucji
    w której banki sprawdzają/zgłaszają swoich klientów. Nie znam się
    na tym, a powiedzieć nie chcieli, jak już wspomniałem.
    Dawno już nie dzwonili, ale też od dawna nie odwiedzałem banków.
    Dzwonią w godzinach pracy więc zazwyczaj nie mam czasu rozmawiać
    ani się dochodzić z nimi.
    Mam zwyczaj, że wszędzie wykreślam "kontakt w celach marketingowych"
    nawet jeśli formularz nie daje takiej możliwości, więc mam pewność,
    że takiej zgody świadomie im nie dałem. Chyba, że gdzieś cichaczem
    przemycili. Nie jestem typem pieniacza, a jeśli nawet, to na tyle
    szybko mi przechodzi, że nie chce mi się biegać z tę sprawą do
    marmurka.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 17. Data: 2008-05-03 19:38:48
    Od: ZB1410 <ZoneB1410@WYCINAJ_NIEISTOTNE_poczta.onet.pl>

    Jacek pisze:
    > Ostatnio dostalem jakies 5 telefonow z roznych bankow i probuja mi cos dac,
    > sprzedac itp.. Zastrzeglem u operatora nawet, zeby nie podawal mojego nr tel
    > i nie oferował mi takich atrakcji. i mimo to znow mialem taki telefon. Skad
    > oni biora moj nr telefonu kom. nazwisko itd ? Jak ostatnio taki jeden
    > dzwonil to zapomnialem go o to zapytac. Ktos chyba sprzedal moje dane ?
    > Tez tak macie ?

    No to masz nauczkę, aby więcej, NIKOMU, nie podawać numery tel.. Proste
    prawda?

    pozdro.

  • 18. Data: 2008-05-03 22:39:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Miroo" 3cntaavsjmon$....@m...miroo.pl

> [...]
    > Dawno już nie dzwonili, ale też od dawna nie odwiedzałem banków.
    > Dzwonią w godzinach pracy więc zazwyczaj nie mam czasu rozmawiać

    Możesz im powiedzieć, że nie masz czasu na rozmowy i umówić się
    w dogodniejszym dla Ciebie terminie. :)

> [...]
    > przemycili. Nie jestem typem pieniacza, a jeśli nawet, to na tyle
    > szybko mi przechodzi, że nie chce mi się biegać z tę sprawą do

    A kto to pieniacz? :) Ja bym po prostu pogadał z nimi na ich koszt,
    ale najpierw bym uprzedził ich i powiedziałbym im o tym, że to
    strata czasu i strata ich szmalu. :)

    No... Ale ja jestem pieniaczem. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 19. Data: 2008-05-03 22:41:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ZB1410" fvif09$k6s$...@n...onet.pl

    > No to masz nauczkę, aby więcej, NIKOMU, nie podawać numery tel.. Proste prawda?

    Ja od dawna nikomu nie podaję. ;) Nawet w nagłówku nie podaję. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 20. Data: 2008-05-05 08:27:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 1 May 2008 14:06:49 +0200, "corner" <c...@w...pl>
    wrote:

    >Powiedz mi jeszcze, że ktoś kiedyś oddzwonił... ;-) Jeśli tak, to stawiam,
    >że był to kolega/koleżanka dzwoniącego.

    Parę razy oddzwonili, pare skarg do GIODO poszło...
    --
    ___________/ GG: 3524356