-
1. Data: 2010-08-27 14:02:59
Temat: moneybookers
Od: mvoicem <m...@g...com>
Trochę zaczyna mnie ten serwis wkurzać.
10 dni temu wysłałem pieniądze, nie dotarły. Dzisiaj wchodzę w
ichniejsze centrum obsługi klienta, wypełniam formularz gdzie wpisuję
wszystko (konto z którego wysłałem, konto na które wysłałem. wszystkie
inne dane przelewu)
Dostaję maila gdzie piszą:
> Uprzejmie prosimy, żeby wysłał Pan do nas wyciąg z dokumentu bankowego, na którym
widać zarówno dane
> Pana banku, jak i detale konta bankowego Moneybookers oraz wszystkie detale
dokonanego depozytu.
[...]
> Aby przesłać plik zawierający skan dokumentu, wystarczy zalogować się na stronie
www.moneybookers.com
> a następnie przejść do zakładki
> ,,Pomoc drogą elektroniczną" > ,,Konto/bezpieczeństwo"> ,,Zostałem poproszony o
przesłanie informacji i/lub dokumentów".
> Tu należy załączyć plik. Numer identyfikacyjny Pana biletu to
[...]
Nie rozumiem czemu nie mogę tego im wysłać mailem. Przecież po coś
wrzucają [TICKET cośtam] tytule maila żeby mogli jedno z drugim
powiązać. No ale niech im będzie.
No i tu pierwszy zgrzyt. Po wejściu na ich stronę brak linku (czemu sie
uparli nazywać to zakładką?) "Pomoc drogą elektroniczną". Połaziłem
trochę po ich stronie i widzę że owszem, jest coś takiego ale trzeba
najpierw kliknąć w link "Kontakt".
Drugi zgrzyt - chcę wrzucić potwierdzenie (.pdf) z mBanku, dostaję
komunikat "Typ pliku, który próbujesz załączyć, nie jest obsługiwany
przez nasz system. Obsługujemy wszystkie pliki obrazu, pliki tekstowe
oraz skompresowane. "
No dobra, chcą żeby spakować - mogę spakować. Spakowałem do .zipa i
dalej ten sam komunikat.
To co, mam tego pdfa wydrukować a następnie zeskanować?
Chcę zgłosić że nie jestem w stanie załączyć pliku .pdf/.zip - i tu
drugi zgrzyt - nie ma jak. W całym ich "centrum obsługi klienta" brakuje
miejsca gdzie można zgłosić błędne funkcjonowanie ich strony, lub choćby
jakieś "inne".
poza tym dalej w mailu:
>
> Prosimy mieć na uwadze, że nasz lokalny bank w Polsce został zmieniony.
> Dane naszego nowego lokalnego konta bankowego w Banku Pekao SA mógłby
> Pan sprawdzić w sekcji "Wpłata" > "Przekaz bankowy".
No i mamy przyczynę. Wysłałem na ten sam numer konta co zawsze, tj. na
BRE. Co prawda wydaje mi się że w momencie kiedy zlecałem przelew na ich
stronie widniał ich numer konta z BRE nie z Pekao, ale ok - jestem w
stanie przyjąć że się pomyliłem.
Tylko do diabła - skoro wypełniłem ich formularz, gdzie podałem na jaki
numer konta wysłałem pieniądze, to sprawa jest jasna. Po diabła w takim
razie każą wysyłać potwierdzenie i w/w "proszę mieć na uwadze"?
Od samego początku MB mi wyglądało na troche partyzanckie i jakieś takie
od du... strony, ale jakoś z tym żyłem - głównie ze względu na prowizje
dużo niższe niż w PayPalu (a kiedyś jako jedyna opcja dostępna dla
Polaków).
Ciekaw jestem czy doświadczenia grupowiczów z MB są podobne, czy też
jestem przewrażliwiony?
p. m.
-
2. Data: 2010-08-27 14:32:52
Temat: Re: moneybookers
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>
napewno wysłałeś ze swojego konta
dane bankowe te same co na moneybookers?
-
3. Data: 2010-08-27 15:20:35
Temat: Re: moneybookers
Od: mvoicem <m...@g...com>
(08/27/2010 04:32 PM), zlotowinfo wrote:
> napewno wysłałeś ze swojego konta
> dane bankowe te same co na moneybookers?
Na pewno. Wysłałem identycznie jak wszystkimi poprzednimi razami, z tą
róznicą że im się numer konta zmienił.
Nie jest problemem "gdzie są pieniądze", bo to wiadomo. Problemem jest
żenująca jakość ich obsługi (i żenująca jakość ich www).
p. m.
-
4. Data: 2010-08-27 15:27:46
Temat: Re: moneybookers
Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
W dniu 2010-08-27 16:02, mvoicem pisze:
> Drugi zgrzyt - chcę wrzucić potwierdzenie (.pdf) z mBanku, dostaję
> komunikat "Typ pliku, który próbujesz załączyć, nie jest obsługiwany
> przez nasz system. Obsługujemy wszystkie pliki obrazu, pliki tekstowe
> oraz skompresowane. "
A nie jest tak, że musisz zrobić zrzut tego dokumentu i wysłać im to w JPG?
--
animka
-
5. Data: 2010-08-27 15:28:16
Temat: Re: moneybookers
Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
mvoicem <m...@g...com> napisał(a):
> 10 dni temu wysĹaĹem pieniÄ dze, nie dotarĹy.
Wyslales na nr konta PeKaO czy BRE? Bo rachunek BRE juz nie dziala i trzeba
wysylac do PeKaO.
Tez ostatnio sie z nimi droczylem bo nie zaksiegowali przelewu (przez
przypadek wyslalem wlasnie do BRE) ale po zaladowaniu pdf z mBanku po kilku
dniach doliczyli srodki.
--
Sinus
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
6. Data: 2010-08-27 15:42:58
Temat: Re: moneybookers
Od: mvoicem <m...@g...com>
(08/27/2010 05:28 PM), Sinus wrote:
> mvoicem<m...@g...com> napisał(a):
>> 10 dni temu wysĹ?aĹ?em pieniÄ?dze, nie dotarĹ?y.
>
> Wyslales na nr konta PeKaO czy BRE? Bo rachunek BRE juz nie dziala i trzeba
> wysylac do PeKaO.
Toż przecież napisałem że tak było :).
>
> Tez ostatnio sie z nimi droczylem bo nie zaksiegowali przelewu (przez
> przypadek wyslalem wlasnie do BRE) ale po zaladowaniu pdf z mBanku po kilku
> dniach doliczyli srodki.
Ba, tyle że ja tego .pdfa nie mogę załadować :). Napisałem im że nie
mogę, zobaczymy co odpiszą. W najgorszym wypadku wydrukuję i zeskanuję.
albo jakoś inaczej zamienię .pdfa na .jpg
p. m.
-
7. Data: 2010-08-27 15:43:48
Temat: Re: moneybookers
Od: mvoicem <m...@g...com>
(08/27/2010 05:27 PM), animka wrote:
> W dniu 2010-08-27 16:02, mvoicem pisze:
>> Drugi zgrzyt - chcę wrzucić potwierdzenie (.pdf) z mBanku, dostaję
>> komunikat "Typ pliku, który próbujesz załączyć, nie jest obsługiwany
>> przez nasz system. Obsługujemy wszystkie pliki obrazu, pliki tekstowe
>> oraz skompresowane. "
>
> A nie jest tak, że musisz zrobić zrzut tego dokumentu i wysłać im to w JPG?
Skąd mam wiedzieć jak jest? :). Wiem tyle co mi napisali, a napisali to
co powyżej ("oraz skompresowane").
p. m.
-
8. Data: 2010-08-27 15:57:29
Temat: Re: moneybookers
Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
mvoicem <m...@g...com> napisał(a):
> ToĹź przecieĹź napisaĹem Ĺźe tak byĹo :)
No tak, nie doczytałem :)
Nr z PeKaO już widnieje na stronce od ponad miesiąca, ale podmienili go bez
jakiejkolwiek komunikacji. Więc sporo osób jak miało zdefiniowane przelewy
do BRE to wpuściło pieniądze w głuszę i trzeba było to wyjaśniać z mb.
Najlepiej ich poganiać codziennie przez formularz na stronce, podając nr
sprawy.
--
Sinus
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
9. Data: 2010-08-27 19:19:35
Temat: Re: moneybookers
Od: "hants" <m...@h...pl>
"mvoicem" <m...@g...com> wrote in message
news:4c77c593$0$22808$65785112@news.neostrada.pl...
> Ciekaw jestem czy doświadczenia grupowiczów z MB są podobne, czy też
> jestem przewrażliwiony?
Uzywam od lat i nie miałem zadnych problemów uniemożliwiających dostep do
pieniedzy. Mam tez ichniego prepaid MC do transakcji w euro..
Widac, ze rozwijaja serwis, lubie te ichnie direct doładowania (szybko i
darmo), choć poczatkowo mialem nieco oporów przed podawaniem detali
logowania i bank zablokował mi dostęp (zwracając od razu kasę).
Wolę MB od paypala, który rżnie klientów na wszystkim.
-
10. Data: 2010-08-28 18:49:07
Temat: Re: moneybookers
Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości
news:4c77c593$0$22808$65785112@news.neostrada.pl...
> Drugi zgrzyt - chcę wrzucić potwierdzenie (.pdf) z mBanku, dostaję
> komunikat "Typ pliku, który próbujesz załączyć, nie jest obsługiwany przez
> nasz system. Obsługujemy wszystkie pliki obrazu, pliki tekstowe oraz
> skompresowane. "
http://www.google.pl/#hl=pl&q=pdftojpg