  • 1. Data: 2009-02-10 16:55:37
    Temat: można wziasc kredyt w banku w obcej walucie (dolar zimbabwe)??
    Od: "Dawid" <d...@n...safe-lock.net>

    witam
    Można wziąść kredyt w banku w obcej walucie np Dolar zimbabwe??

    Mają swietna hiperinflacje wiec mozna by sie szybko splacać :)

  • 2. Data: 2009-02-10 17:00:01
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Dawid wrote:

    > Mają swietna hiperinflacje wiec mozna by sie szybko splacać :)

    A jaka maja w zwiazku z tym stope procentowa ? Nie ma rozy bez kolcow...

    --
    in

  • 3. Data: 2009-02-10 17:06:24
    Od: "Dawid" <d...@n...safe-lock.net>

    > A jaka maja w zwiazku z tym stope procentowa ? Nie ma rozy bez kolcow...

    hmm trudno mi powedzieć nie jestem ekonomistą?? Ja tu tylko teoretyzuje.

  • 4. Data: 2009-02-10 18:04:44
    Od: BK <b...@g...com>

    On 10 Lut, 18:06, "Dawid" <d...@n...safe-lock.net> wrote:

    > hmm trudno mi powedzieć nie jestem ekonomistą?? Ja tu tylko teoretyzuje.

    Nie jest to waluta wymienialna ;-)

  • 5. Data: 2009-02-10 19:11:29
    Od: buraxta <b...@g...com>

    sorden wrote:
    > A jaka maja w zwiazku z tym stope procentowa ? Nie ma rozy bez kolcow...

    "Zimbabwe interest rates up to 800pc
    By Byron Dziva In Harare
    Last Updated: 2:24AM BST 02 Oct 2007

    Zimbabwe has raised interest rates from 650 per cent to 800 per cent, a
    stark illustration of the country falling further into economic crisis."

    Pewnie teraz jest jeszcze wyżej :) Z drugiej strony inflacja jest na
    poziomie:

    Inflation (CPI): 231,000,000% (CSO - July 2008)

    Więc chyba i tak by się opłacało :)

    --
    |=> GG: 421503
    |=> b...@g...com

  • 6. Data: 2009-02-11 18:39:44
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Dawid" <d...@n...safe-lock.net> wrote in message
    > witam
    > Można wziąść kredyt w banku w obcej walucie np Dolar zimbabwe??
    >
    > Mają swietna hiperinflacje wiec mozna by sie szybko splacać :)

    Jak znajdziesz bank, który albo jest organizacją charytatywną, albo jest tak
    bezdennie głupi, że nie rozumie zależności między stopą inflacji a
    wysokością oprocentowania własnych kredytów.

    Owocnego szukania.

    k.

  • 7. Data: 2009-04-08 06:58:41
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > tak bezdennie głupi, że nie rozumie zależności między stopą inflacji a
    > wysokością oprocentowania własnych kredytów.

    NBP '70

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/