  • 1. Data: 2009-09-17 13:29:29
    Temat: mozna zmienic allekartę na karte payback mastercarc
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    http://indywidualni.bzwbk.pl/oferty-specjalne/wymien
    -allekarte-na-karte-mastercard-payback.html
    Nowa karta płatnicza MasterCard PAYBACK to najszybszy sposób zbierania
    punktów w Programie:

    * Każde wydane 3 zł to 1 punkt PAYBACK
    * Szybsze zbieranie punktów niż AlleKartą
    * Zbierasz punkty za zakupy dokonane kartą w każdym sklepie i w
    Internecie
    * Zbierasz punkty u wielu partnerów: Allegro, Real, BP, TP S.A., Orange
    i innych
    * Płacąc kartą u partnerów Programu jesteś nagradzany podwójnie:
    otrzymujesz punkty za zakupy u partnera oraz za płatność dokonaną kartą
    * Nie musisz zmieniać numeru Twojego konta osobistego. Kartę otrzymasz
    do konta, do którego używasz AlleKarty
    * Nie płacisz za korzystanie z karty , jeśli dokonasz choć jednego
    zakupu w miesiącu przy jej użyciu. W przeciwnym wypadku miesięczny koszt
    utrzymania karty MasterCard PAYBACK wynosi 3 zł
    * Jeśli wymienisz AlleKartę na nową kartę MasterCard PAYBACK do końca
    2009 roku, zwrócimy Ci koszty wydania karty w wysokości 25 zł (zgodnie z
    Taryfą Opłat i Prowizji BZ WBK)
    * Dodatkowo do końca 2009 roku otrzymasz 1000 powitalnych pkt PAYBACK

    P.

    --
    http://dumpingowiec.pl - faktury / paragony /rachunki, księga przychodów i
    rozchodów,

  • 2. Data: 2009-09-17 16:12:27
    Od: "Ya" <...@...pl>

    no i?

  • 3. Data: 2009-09-17 16:23:53
    Od: Magniana <m...@d...pl>

    On Thu, 17 Sep 2009 18:12:27 +0200, Ya <...@...pl> wrote:

    > no i?

    ...no i jak będziesz dzielny to czeka Ciebie nagroda choćby

    "Fartuch kuchenny Reisenthel w kolorze barock sand
    Tylko u nas - do śniadania, obiadu i kolacji. 4 999 PKT"

    --
    Magniana

  • 4. Data: 2009-09-17 17:55:30
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:h8tp3t$2uu$1@inews.gazeta.pl

    > zajebiście :) pojebało ich?

    :) Respect!

  • 5. Data: 2009-09-17 19:50:32
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    podobno wszystkie allekarty visa po wygasnieciu waznosci beda
    wymieniane na te mastercardy paybackowe, srednio mi sie to podoba, ale
    chyba nie bede mial wyjscia, osobiscie wole VISE

  • 6. Data: 2009-09-17 19:55:15
    Od: "Ya" <...@...pl>

    Uzytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisal w wiadomosci
    > podobno wszystkie allekarty visa po wygasnieciu waznosci beda
    > wymieniane na te mastercardy paybackowe

    Na pewno nie kredytowe, bo mastercard jest karta debetowa do rachunku...
    No i poza tym nikt póki co nie ma chyba takiego zamiaru.
    Allekarta kredytowa - bedzie dzialac jak dotychczas, z tym, ze za 3zl bedzie 1 pkt (w
    mastercard czy
    alle debetowej za 4zl - 1pkt)
    To samo z KK Citi BP - 3zl - 1 pkt.

  • 7. Data: 2009-09-18 09:20:38
    Temat: Re: mozna zmienic allekart? na karte payback mastercarc
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Ya" <...@...pl> napisała:

    >Allekarta kredytowa - bedzie dzialac jak dotychczas, z tym, ze za 3zl bedzie 1 pkt
    (w mastercard czy
    >alle debetowej za 4zl - 1pkt)

    No i to jest porażka:
    Dotychczas: 1 pkt za 5 PLN
    Teraz: 1 pkt za 3 PLN
    A 1 punkt jest teraz wart 4 razy mniej niż wcześniej :(

    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 8. Data: 2009-09-18 10:16:11
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 18 Wrz, 11:20, gornik <g...@g...w.pl> wrote:

    > No i to jest porażka:
    > Dotychczas: 1 pkt za 5 PLN
    > Teraz: 1 pkt za 3 PLN
    > A 1 punkt jest teraz wart 4 razy mniej niż wcześniej :(

    Znaczy, podrożały nagrody?

  • 9. Data: 2009-09-18 10:48:54
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Krzysiek <k...@o...pl> napisała:

    >Znaczy, podrożały nagrody?
    Tak, i to czterokrotnie.
    Wcześniej np. bon czy doładowanie wartości 100 PLN kosztowało 2500 pkt
    Teraz jest przelicznik 100 PLN = 10000 pkt

  • 10. Data: 2009-09-18 16:26:16
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 17 Sep 2009 18:46:18 +0200, zlotowinfo napisał(a):
    > zajebiście :) pojebało ich?

    No, przeszli na standardy a'la BP Partner Club - czyli jak wydasz 8000zł
    to masz szansę na rękawicę kuchennę za 10zł:)

    Ja korzystałem z programu Orange Profit, ale z nowego nie zamierzam -
    o ile dzięki tamtemu całkiem nieźle sobie zarobiłem, o tyle nawet na zwrot
    opłaty rejestracyjnej w nowym program trzeba by powalczyć przez dobrych parę
    miesięcy :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944