  • 1. Data: 2011-02-10 07:46:35
    Temat: mtransfer z KK mBanku
    Od: "wefe" <k...@g...pl>

    mtransfer z KK mBanku znów nie dział...
    ciekawe czy tylko na kilka czy...

  • 2. Data: 2011-02-10 12:17:57
    Temat: Re: mtransfer z KK mBanku
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-02-10 08:46, wefe pisze:
    > mtransfer z KK mBanku znów nie dzia?...

    Dziala.

  • 3. Data: 2011-02-10 12:43:36
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 10 Lut, 13:17, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > > mtransfer z KK mBanku znów nie dzia?...
    >
    > Dziala.

    A dokładniej to raz działa, raz nie działa, czasem się pokazuje KK na
    liście, czasem nie, mam wrażenie, że nawet mBank nie wie dlaczego.

  • 4. Data: 2011-02-10 13:54:00
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > A dokładniej to raz działa, raz nie działa, czasem się pokazuje KK na
    > liście, czasem nie, mam wrażenie, że nawet mBank nie wie dlaczego.

    No jedna z takich sytuacji to okolice końca ważności karty kredytowej.
    Jeśli status karty zmieni się na "w produkcji", to do czasu otrzymania
    wznowionej karty i jej aktywacji o mtransferze można zapomnieć.

  • 5. Data: 2011-02-10 14:00:12
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 10 Lut, 14:54, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> wrote:

    > No jedna z takich sytuacji to okolice końca ważności karty kredytowej.
    > Jeśli status karty zmieni się na "w produkcji", to do czasu otrzymania
    > wznowionej karty i jej aktywacji o mtransferze można zapomnieć.

    Ale moja karta ma ważność ok, środków ma pod dostatkiem, a i tak raz
    jest, a raz nie ma, no może bez przesady, na 10 płatności w 8-9 jest,
    a w jednej nie. Była koncepcja, że to sklep blokuje transfer z KK, ale
    podobno nie ma takiej możliwości, więc o co chodzi?

  • 6. Data: 2011-02-10 14:22:36
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-02-10 14:54, Marcin Wasilewski pisze:

    > No jedna z takich sytuacji to okolice końca ważności karty kredytowej.
    > Jeśli status karty zmieni się na "w produkcji", to do czasu otrzymania
    > wznowionej karty i jej aktywacji o mtransferze można zapomnieć.

    Masz racje, wlasnie tak wygladala moja ostatnia "awaria mTransferu" :)
    Jak aktywowalem nowa karte, to wrocil.

  • 7. Data: 2011-02-13 01:14:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wefe" ij054a$luh$...@i...gazeta.pl

    > mtransfer z KK mBanku znów nie dział...
    > ciekawe czy tylko na kilka czy...

    Wczoraj kilkanaście prób opłaty Tlenofonu różnymi KKKK
    (w tym i bezplastykową, z czystej pneumy) via kropkę
    płatniczą -- bez dobrego rezultatu.

    Jedna próba mTransferem -- poszło od razu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'