  • 1. Data: 2011-01-07 11:37:07
    Temat: mtransfer z karty kredytowej i bluecash
    Od: "Robert" <w...@w...pl>

    Witam,

    Czy na dzień dzisiejszy dalej obowiązuje całkowity koszt takiej wypłaty 1 zł
    za każde 1000 zł, czy już obowiązują
    jakieś dodatkowe opłaty ?

    Czytam regulaminy, wątki i nie widzę, że dalej można robić taki "tani"
    przelew.

    Pytam, bo nie chciałbym zostać zaskoczony prowizją :-)

    Pozdrawiam,
    RM.

  • 2. Data: 2011-01-07 11:46:29
    Temat: Re: mtransfer z karty kredytowej i bluecash
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 07 Jan 2011 12:37:07 +0100, Robert napisał(a):

    > Czy na dzień dzisiejszy dalej obowiązuje całkowity koszt takiej wypłaty
    > 1 zł za każde 1000 zł, czy już obowiązują jakieś dodatkowe opłaty ?

    Testowo wykonałem taką operację, na dziś dzień opłaty brak, ale okres
    rozliczeniowy jeszcze się nie skończył.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2011-01-07 11:52:37
    Od: "Robert" <w...@w...pl>

    > Testowo wykonałem taką operację, na dziś dzień opłaty brak, ale okres
    > rozliczeniowy jeszcze się nie skończył.

    Dzwoniłem do mbanku i powiedziano mi, że jest operacja jest bez prowizji,
    okres odsetkowy jak dla transakcji bezgotówkowych.

    http://www.forum.pieniadz.pl/darmowy,kredyt,z,kk,w,m
    banku,t18085.html

    Tutaj coś użytkownik xbartx pisał o prowizji, ale chyba źle odczytał TOiP.

    Pozdrawiam,
    RM.

  • 4. Data: 2011-01-07 15:37:05
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 7 Sty, 12:52, "Robert" <w...@w...pl> wrote:

    > Dzwoni em do mbanku i powiedziano mi, e jest operacja jest bez prowizji,
    > okres odsetkowy jak dla transakcji bezgot wkowych.
    >
    > http://www.forum.pieniadz.pl/darmowy,kredyt,z,kk,w,m
    banku,t18085.html

    > Tutaj co u ytkownik xbartx pisa o prowizji, ale chyba le odczyta TOiP.

    Z pewnością miał na myśli prowizję, którą pobiera BlueCash, a nie
    mBank... 1 zł do każdego 1000 zł doliczają.