  • 1. Data: 2009-10-29 18:30:35
    Temat: [multi] Jednodniowa lokata
    Od: "Marcin" <n...@n...de>

    Witam

    Z Rzepy:

    "Od dziś jednodniową lokatę z codzienną kapitalizacją odsetek wprowadza
    MultiBank.

    Dla standardowych klientów oprocentowanie wynosi 4,3 proc., a dla zamożnych
    klientów klubu Aquarius 5 proc., dla kwot nieprzekraczających 16 tys. zł.
    Lokata jest powiązana z rachunkiem oszczędnościowym. "

    Caly artykul dostpeny pod:
    http://www.rp.pl/artykul/384391.html

    Na stronie Multibanku nie moge jednak tego znalesc.
    Odnalazl moze ktos?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-10-29 18:58:35
    Temat: Re: [multi] Jednodniowa lokata
    Od: "Marcin" <n...@n...de>

    Udalo sie znalesc:

    http://multibank.pl/dla_ciebie/centrum_oszczedzania/
    lokaty/jednodniowa

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 3. Data: 2009-10-29 20:04:02
    Od: g...@o...pl

    > dla zamożnych
    > klientów klubu Aquarius 5 proc., dla kwot nieprzekraczających 16 tys. zł.

    A biedny Kowalski niech se idzie do eurobanku.

  • 4. Data: 2009-10-29 20:14:07
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <g...@o...pl> news:03fa.0000001a.4ae9f532@newsgate.onet.pl

    zł.

    > A biedny Kowalski niech se idzie do eurobanku.

    To chyba lepiej dla Kowalskiego, że eurobank ma dobrą ofertę antybelek bez
    żadnej łachy - czyż nie?

  • 5. Data: 2009-10-29 20:20:35
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    g...@o...pl pisze:
> [...]
    na multimaxie było 4,5% do 90kzł (5% >90kzł), ale kapitalizacja co
    miesiąc....tak naprawdę to różnica niewielka tyle tylko że Multi będzie
    się pojawiał w rankingach banków posiadających 1-dniową, odnawialną lokatę

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-10-29 20:35:57
    Od: g...@o...pl

    > To chyba lepiej dla Kowalskiego, że eurobank ma dobrą ofertę antybelek bez
    > żadnej łachy - czyż nie?

    Wszyscy wiedzą, że w EB jest 5,3%, ale przede wszystkim bez epatowania
    ekskluzywnością. Jak w takiej sytuacji można 5% nazywac ofertą dla zamożnych?
    Nawet jeśli posiadacze konta Wodnik w Multi mają inne superkorzyści, to i tak
    nie warto im zakładac tej nowej jednodniowej lokaty. A do zwolnienia z opłat 20
    zł miesięcznie za Wodnika wymagane wpływy 8 tys./mies, też bez sensu.

  • 7. Data: 2009-10-29 21:04:10
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > na multimaxie było 4,5% do 90kzł (5% >90kzł), ale kapitalizacja co
    > miesiąc....tak naprawdę to różnica niewielka tyle tylko że Multi będzie
    > się pojawiał w rankingach banków posiadających 1-dniową, odnawialną lokatę

    Dla banku roznica niewielka, ale dla klientow znaczna, bo nie placa podatku.
    Banki nie tworza tego dla nas, tylko same chca placic jak najmniej a zarazem
    przyciagnac kapital. Metoda wyeliminowania fiskusa jest sposobem na
    podwyzszenie oprocentowania dla deponentow przy jednoczesnym identycznym
    koszcie dla banku. Za kilka miesiecy pewnie wiekszosc bedzie oferowala
    lokaty bez 'belki', a te banki, ktore nie pojda ta droga wypadna z rynku.
    Czekam na pierwszy bank oferujacy lokaty walutowe z dzienna kapitalizacja,
    bo na tym polu brak na razie prekursora.

  • 8. Data: 2009-10-30 07:48:31
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > na multimaxie było 4,5% do 90kzł (5% >90kzł), ale kapitalizacja co
    > miesiąc....tak naprawdę to różnica niewielka tyle tylko że Multi będzie
    > się pojawiał w rankingach banków posiadających 1-dniową, odnawialną lokatę

    teraz czas na mbank.

  • 9. Data: 2009-11-01 10:20:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    nie wiem jak Wy, ale 1-dniową lokatę mogę założyć TYLKO ze środków z
    multimax'a...jak wybieram multikonto to nie ma jej na liście ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2009-11-01 11:51:07
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > nie wiem jak Wy, ale 1-dniową lokatę mogę założyć TYLKO ze środków z
    > multimax'a...jak wybieram multikonto to nie ma jej na liście ;-(

    Hehe... przeciez chodzi o to zebys nie mogl wylasac sobie dowolnie czesto i
    traktowac jej jako rachunku biezacego ;).

    MK