  • 1. Data: 2009-06-02 08:09:17
    Temat: multi - opłata za kartę debetową
    Od: m...@g...com

    Właśnie zauważyłem naliczenie opłat za visy electron do multikonta my
    wg nowej taryfy obowiązującej od 29.05. Czy mylę się, czy jak zwykle
    bank zapomniał uprzedzić o zmianach? W newsletterze nic, na stronie
    banku też nic.
    Ponieważ multi nie ma obecnie nic ciekawego w ofercie, a nie lubię,
    jak ktoś mi z zaskoczenia zabiera pieniądze, poszukuję banku z
    bezpłatnym prowadzeniem konta (rachunek wspólny), bez opłat za
    przelewy zlecane przez internet, bez opłat za karty i polecenie
    zapłaty. Oferuję za to wpływy w okolicach kilku tys. miesięcznie.
    Wiem, że 500zł od karty wydane na trans. bezgotówkowe zwalnia z
    opłaty, ale tak już mam, że nie zawsze ten warunek spełnię, poza tym
    chodzi o zasady.

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-06-02 08:29:26
    Temat: Re: multi - opłata za kartę debetową
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 2 Cze, 10:09, m...@g...com wrote:
> [...]
    > Wiem, że 500zł od karty wydane na trans. bezgotówkowe zwalnia z
    > opłaty, ale tak już mam, że nie zawsze ten warunek spełnię, poza tym

    Wiekszosc parametrow spelnia Nordea spectrum
    Za dwie karty placisz po 1,50 miesiecznie - wszystkie bankomaty
    bezplatne, przelewy od miesiaca etz juz bezplatne,bezplatna karta
    kodow jednorazowych,.konto przy zasileniu 1500zl miesiecznie (srednia
    z 3-ch miesiecy) bezplatne.
    obsluguja polecenia zaplaty ale to akurat chyba troche kosztuje -
    widze w TOiP, ze przeszli na system mbankowy - 2 zl miesiecznie
    niezaleznie od ilosci obslugiwanych polecen zaplaty.

  • 3. Data: 2009-06-02 12:59:49
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <m...@g...com> wrote in message
    i.googlegroups.com...
[...]

    Zmienic na AQ- robic sztuczne wplywy z innych kont tak aby miec 8tys i karty
    sa gratis. jak masz jakies konto poza Multi to bez problemu mozna spelnic
    ten warunek.

  • 4. Data: 2009-06-02 14:58:45
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-02, Krzysztof <o...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Zmienic na AQ- robic sztuczne wplywy z innych kont tak aby miec 8tys i karty
    > sa gratis. jak masz jakies konto poza Multi to bez problemu mozna spelnic
    > ten warunek.

    To ale działa tylko wtedy jak się wycenia własny czas na mniej niż opłata
    za konto.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2009-06-02 17:25:28
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message
    > On 2009-06-02, Krzysztof <o...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To ale działa tylko wtedy jak się wycenia własny czas na mniej niż opłata
    > za konto.

    Poklikanie myszka w jednym czy drugim banku nie jest az tak uciazliwe.

  • 6. Data: 2009-06-02 17:34:27
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Poklikanie myszka w jednym czy drugim banku nie jest az tak uciazliwe.

    Ciekawe kiedy skończy się wreszcie ta moda na wycenianie własnego czasu w
    pieniądzu, która zapewne przyszła tu z za przeproszeniem USA. :)

    Ja tam mam dużo wolnego czasu i bardzo się cieszę, że nie muszę go tak
    przeliczać.

  • 7. Data: 2009-06-02 18:42:15
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-02, MarekZ <b...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Ja tam mam dużo wolnego czasu i bardzo się cieszę, że nie muszę go tak
    > przeliczać.

    I robisz sobie sztuczny ruch, żeby oszczędzić parę zł na opłatach
    bankowych, zamiast po prostu założyć konto adekwatne do swoich
    możliwości i potrzeb? :) Tym bardziej, że tańszych kont o podobnych
    możliwościach jest więcej.

    Też mam trochę wolnego czasu, ale czas przeznaczony na zarabianie
    (nawet jeśli masz "zarobić" na zwrot opłaty) nie jest już czasem
    wolnym.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2009-06-02 19:09:24
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    > tańszych kont o podobnych
    > możliwościach jest więcej.

    A mnie tylko o to teraz chodzi, podpowiedz proszę. W żonglerkę dla
    utrzymania AQ nie chcę się bawić.

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 9. Data: 2009-06-02 20:15:54
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

> [...]
    > bankowych, zamiast po prostu założyć konto adekwatne do swoich
    > możliwości i potrzeb? :) Tym bardziej, że tańszych kont o podobnych

    Nie kazdy przelicza kazde 5 minut zycia na pieniadze.
    Zwlaszcza, ze unikniecie oplat w banakch za wplywy
    mozna rozwiazac przez zlecenia stale i w 5 minut rozwiazujemy problem
    na wiele miesiecy.

    > Też mam trochę wolnego czasu, ale czas przeznaczony na zarabianie
    > (nawet jeśli masz "zarobić" na zwrot opłaty) nie jest już czasem
    > wolnym.

    A dopuszczasz mysl., ze ktos to zrobi dla sportu bo ma takie hobby?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 10. Data: 2009-06-02 20:50:42
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Mariusz pisze:
    > A mnie tylko o to teraz chodzi, podpowiedz proszę. W żonglerkę dla
    > utrzymania AQ nie chcę się bawić.

    Zostaw sobie zwykłe konto ale bez karty debetowej. Do tego otwórz
    rachunek w Alior gdzie za 3 PLN miesięcznie (wystarczy mieć 1k PLN na
    rachunku żeby odsetki pokryły opłatę, ROR w Multibanku jest
    oprocentowany na 0%, a jednak jakieś pieniądze zawsze mieć wypada na
    wypłatę gotówki) będziesz miał bezpłatne wszystkie bankomaty.

    Ja właśnie mam aktualnie takie połączenie.

    --
    Mithos