  • 31. Data: 2004-07-26 17:32:39
    Temat: Re: multi sie zmienilo
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 26 Jul 2004 18:53:41 +0200, w <ce3crq$1n34$1@mamut1.aster.pl>, Piotr
    \"Kazimierz\" Kuźmiak <k...@u...net> napisał(-a):

    > <r...@a...net.pl> wrote in message
    > klienci
    >
    > No to co sie pultasz jak Cie to nie dotyczy?

    Jak nie dotyczy jak dotyczy? mBank i multi mają parę rzeczy wspólnych, m.in.
    wiele punktów toip oraz tę samą jakość, niestety...

    > Jak juz masz sie czepiac to czepiaj sie konkretnych rzeczy, a nie
    > wszystkiego co jest w bankach wobec ktorych masz jakis uraz.

    Mam powtórzyć drukowanymi o czym jest ten wątek?

  • 32. Data: 2004-07-26 17:37:54
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 26 Jul 2004 18:54:45 +0200, w <ce3ctp$1n45$1@mamut1.aster.pl>, Piotr
    \"Kazimierz\" Kuźmiak <k...@u...net> napisał(-a):

    > <r...@a...net.pl> wrote in message
    >
    > I rozumiem, ze wlasnie krytykujesz TOiP banku za to ze nie pozwala Ci uzywac
    > karty wbrew regulaminowi do ktorego przestrzegania sie zobowiazales?

    O tak, właśnie dokładnie tak.

    PS. Pozwala.

  • 33. Data: 2004-07-26 19:47:17
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <k...@u...net>

    "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> wrote in message
    > Jak nie dotyczy jak dotyczy? mBank i multi mają parę rzeczy wspólnych,
    m.in.
    > wiele punktów toip oraz tę samą jakość, niestety...

    Biedaku - musisz cierpiec majac konto w mBanku. Wszyscy Ci wspolczujemy i
    podziwiamy ;)

    > Mam powtórzyć drukowanymi o czym jest ten wątek?

    Ja wiem - o tym, ze lubisz narzekac. Typowa Polska przypadlosc.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 34. Data: 2004-07-26 20:16:56
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 26 Jul 2004 21:47:17 +0200, w <ce3n1a$ttg$1@mamut.aster.pl>, Piotr

    > Ja wiem - o tym, ze lubisz narzekac. Typowa Polska przypadlosc.

    Widzę, że powinienem powtórzyć. Ale skoro raz nie pomogło, to nie mam
    gwarancji, że drugi raz pomoże.

  • 35. Data: 2004-07-27 11:42:06
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <k...@u...net> wrote:

    > Ja wiem - o tym, ze lubisz narzekac. Typowa Polska przypadlosc.

    Nie nie. To nie typowa polska, tylko typowa trollowa. Wrzuć do KF-a i
    zapomnij.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 36. Data: 2004-07-27 17:04:34
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 27 Jul 2004 11:42:06 +0000 (UTC), w
    <0t41063f3fi6f0an3e8%sal@hell.hell.pl>, Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    napisał(-a):

    > Nie nie. To nie typowa polska, tylko typowa trollowa. Wrzuć do KF-a i
    > zapomnij.

    A ty masz coś do dodania w temacie, czy jak zwykle dominujesz w wycieczkach
    osobistych? Jeśli wciąż tylko, to STFU.