eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimultibank.... Litosci...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 11. Data: 2009-08-14 08:01:29
    Temat: Re: multibank.... Litosci...
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    xbartx pisze:
    > W dniu 8/12/09 9:17 PM, Filip pisze:
    >
    >> Nie rozumiem Twojego zdenerwowania.
    >> Bank wprowadził zmianę taryfy bankowej, bo zależy mu na klientach
    >> aktywnie korzystających z oferty.
    >
    > Jednak musisz przyznać, że ostatnimi czasy to Multi raczej obniżył
    > poziom i to poważnie. To, że podniósł opłaty, nie dziwi, bo dużo banków
    > podniosło, ale te dziwne zmiany, brak informacji etc pociągnęły Multi
    > mocno do dołu.
    >
    Zgadzam się, za politykę informacyjną dotyczącą taryfy bank ma u mnie
    krechę.
    Filip


  • 12. Data: 2009-08-14 08:03:24
    Temat: Re: multibank.... Litosci...
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    Marcin Krzyzanowski pisze:
    > On 2009-08-12 17:37:51 +0200, "Mariusz " <m...@N...gazeta.pl> said:
    >
    >> Ja dzis dostalem "wiadomosc od banku" - mysle ze Ci ktorzy tez ja
    >> dostali sa
    >> rownie zdegustowani...
    >
    > to jakas publiczna wiadomość jest? bo nie widze zadnych informacji o
    > zmianie cennika na stronie multi.
    >
    Nie, jest w poczcie wewnętrznej.


  • 13. Data: 2009-08-14 08:13:55
    Temat: Re: multibank.... Litosci...
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    Mariusz pisze:
    > Filip <f...@N...gazeta.pl> napisał(a):
    >> Nie rozumiem Twojego zdenerwowania.
    > Nie dziwota - kazda potwora znajdzie swojego adoratora.
    Faktycznie masz rację.

    >
    >> Bank wprowadził zmianę taryfy bankowej, bo zależy mu na klientach
    >> aktywnie korzystających z oferty. I teraz pokazuje w jaki sposób możesz
    >> uniknąć opłat wynikających z nowej taryfy. Gdzie tu coś irytującego?
    > W sposobie wykonania calkowitej zmiany koncepcji dzialania banku. Dla Twej
    > wiadomosci mialem w tym banku kilka produktow i byl to moj podstawowy bank,
    > korzystalem tu z aquariusa przez kilka lat, kredytu, bilansowania, kart,
    > limitu w koncie, mialem spore depozyty i ubezpieczenia.
    Generalnie - co mnie to obchodzi. Ja korzystam z dużego pakietu usług i
    nie zauważyłem żadnych niekorzystnych zmian w taryfie. Widać ja nadal
    jestem dla banku na tyle wartościowym klientem by mieć w nim wszystko
    gratis, a Ty zdecydowałeś się przenieść gdzie indziej - i bardzo dobrze,
    na szczęście banków jest u nas dużo.
    >Dzis czekam az skonczy
    > mi sie ostatnie ubezpieczenie i uciekam.
    I bardzo fajnie, widać opłaca Ci się czekać - więc zostajesz. Na tym to
    polega - coś mi się opłaca - zostaję, coś mi się nie opłaca - odchodzę.
    Ale bank patrzy na to dokładnie tak samo.
    Tak oplaca im sie zmiana - choc
    > oczywiscie dla wielu jest to normalne, ze bank ot tak sobie wprowadza jakies
    > oplaty, zmienia zasady dzialania kont i ma komiczna oferte depozytowa
    > jednoczesnie lupiac ile wlezie kredytobiorcow ze starego mPlanu.
    Słuchaj, jak nie masz starego mPlanu to co Cię to obchodzi. Zdecyduj
    się, czy narzekasz bo oferta Ci nie pasuje, czy bolejesz nad niedolą innych.
    >Na dodatek
    > potrafi zmienic regulamin funkcjonowania kont z dnia na dzien i nie
    > poinformowac o tym swoich klientow, pozniej zas "przeprasza" ich w prywatnych
    > mailach. W koncu kazdy moze sobie po prostu powiedziec - przeciez wszyscy tak
    > robia. Choc nie jest to prawda.
    To była duża wpadka i mam nadzieję, że się nie powtórzy.
    > Ja tam juz niczemu sie nie dziwie - ale ich komunikat mnie wkurzyl. Jak chca
    > zebym zaoszczedzil, niech stworza mi dobra oferte - bo w tej chwili mulibank
    > to bank bezsensowny i tylko dla skrajnie przywiazanych. Nie oferuje niczego
    > ponad srednio-rynkowa miernote, przy czym nie wlaczam w te srednia bankow dla
    > masochistow, typu pko bp czy pekao sa.
    Cóż, tu się różnimy, ja wciąż uważam ich ofertę (ogólnie) za
    bezkonkurencyjną. Ale nie oznacza to, że korzystam ze wszystkich
    produktów w Multi. Jeśli jakiś produkt jest lepszy gdzie indziej to tam
    z niego korzystam. A banku, który ma same zalety, to mimo wielokrotnych
    prób nawet na pl.biznes.banki nikt nie znalazł/
    >
    >> Bank podpowiada klientom, mniej obeznanym ze zmianami, tudzież nie
    >> ślęczącym na pl.biznes.banki jak unikać opłat, które część z nich
    >> zauważyła dopiero na otrzymanych wyciągach.
    > I to oczywiscie nie jest zenujace? Ze wprowadzono oplaty, zeby pokazac
    > klientom jak duzo oszczedzaja?
    Mylisz przyczyny ze skutkami. Bank wprowadził opłaty (jego prawo, naszym
    prawem zrezygnować)i informuje w jaki sposób tych opłat uniknąć. Nie
    widzę w tym nic żenującego.

    Brawo - widac na takich klientach najbardziej
    > im zalezy. Teraz chyba jest jasne dlaczego istnieja taryfy Comfort i Active,
    > ktore w sumie niczym sie wielkim nie roznia.
    > Wg mnie - oplaty wprowadzono zeby zarobic na tych ktorzy nie maja tyle sily i
    > wytrwalosci zeby zlikwidowac u nich konto. I na tych ktorzy nie zauwaza - jest
    > takich bardzo duzo, co pokazal chociazby mBank (dopiero po kilku miesiacach
    > niektorzy ludzie sie polapali ze eMax ma oprocentowanie bliskie zeru,a wielu
    > do dzis nie zauwazylo ze przez kilka miesiecy mieli lokaty oprocentowane
    > ponizej inflacji). Ale chyba sie na tym mocno przejada - bo po poteznym
    > odplywie depozytow widac ze ich koncepcja jest do pupy.
    >
    >> PS. I co to znaczy "bosche"? to dopiero wywołuje odruch litości.
    > bosche, alez sie podnieciles...
    A ten element wątku proponuję po prostu zamknąć...

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1