  • 1. Data: 2009-05-11 10:55:29
    Temat: multibank i koszyk - gratuluje projektantowi
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Witam!
    Niech mnie ktos osweici po co aktywacja koszyka w sesji smsem?
    Przy dwoch przelewach w koszyku wychodzi n ajedno, jeden sms aktywcja
    koszyka drugi
    wyslanie.

    Glupota.

    P.
    --
    DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych
    z magazynem za 29,99 zł. !

  • 2. Data: 2009-05-11 11:17:36
    Temat: Re: multibank i koszyk - gratuluje projektantowi
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-05-11, wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Niech mnie ktos osweici po co aktywacja koszyka w sesji smsem?
    > Przy dwoch przelewach w koszyku wychodzi n ajedno, jeden sms aktywcja
    > koszyka drugi wyslanie.

    A przy 3? 4? 15?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2009-05-11 11:35:41
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > On 2009-05-11, wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A przy 3? 4? 15?

    mialem potrzebe zrobienia 2.
    W eurobanku by sie tez koszyk przydal.

  • 4. Data: 2009-05-11 11:58:47
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-05-11, wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl> wrote:

    [...]

    > mialem potrzebe zrobienia 2.
    > W eurobanku by sie tez koszyk przydal.

    I na podstawie jednorazowej potrzeby oceniasz czyjś pomysł jako "głupotę"?
    Sam sobie dopowiedz jak takie zachowanie się nazywa. :>

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2009-05-11 12:39:52
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > On 2009-05-11, wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > I na podstawie jednorazowej potrzeby oceniasz czyjś pomysł jako "głupotę"?

    nie, oceniam na podstawie zasady dzialania .

    > Sam sobie dopowiedz jak takie zachowanie się nazywa. :>

    a czym ma byc niby aktywoanie w sesji koszyka?
    W toyota banku tego nie ma i jest bardzo dobrze.

  • 6. Data: 2009-05-11 18:07:17
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia 11 May 2009 13:58:47 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > I na podstawie jednorazowej potrzeby oceniasz czyjś pomysł jako "głupotę"?

    Powiedzmy więc - brak profesjonalizmu.
    BTW Może ktoś by miał chęć sprawdzić, ile kliknięć potrzeba do wysłania
    przelewu w różnych bankach?

    T.

  • 7. Data: 2009-05-11 18:53:23
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

    > Powiedzmy więc - brak profesjonalizmu.
    > BTW Może ktoś by miał chęć sprawdzić, ile kliknięć potrzeba do wysłania
    > przelewu w różnych bankach?

    Generalnie ilość kliknięć przy wykonywaniu przelewu nie jest ważniejsza od
    intuicyjności tych kliknięć. Niemniej - byłoby ciekawe porównanie :-).

  • 8. Data: 2009-05-11 19:43:06
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Mon, 11 May 2009 20:53:23 +0200, corner napisał(a):

    > Generalnie ilość kliknięć przy wykonywaniu przelewu nie jest ważniejsza od
    > intuicyjności tych kliknięć. Niemniej - byłoby ciekawe porównanie :-).

    Np. wysyłam przelewy do ZUS (jedna osoba, czyli 3 przelewy).
    itp.
    Intuicyjność oczywiście jest ważna, ale pozostaje oceną subiektywną. A
    kliknięcia można policzyć :)

    T.

  • 9. Data: 2009-05-12 13:49:18
    Od: " " <c...@g...pl>

    > Niech mnie ktos osweici po co aktywacja koszyka w sesji smsem?

    Może po to, aby nikt Ci nikt bez Twojej wiedzy nie podstawił do koszyka
    przelewu do akceptacji (z nazwą Twojego odbiorcy ale rachunkiem odbiorcy już
    innym) ?

    C.

  • 10. Data: 2009-05-12 14:02:51
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Może po to, aby nikt Ci nikt bez Twojej wiedzy nie podstawił do koszyka
    > przelewu do akceptacji (z nazwą Twojego odbiorcy ale rachunkiem odbiorcy
    > już
    > innym) ?

    przeciez i tak sie podpisuje na koncu .