  • 1. Data: 2008-08-12 07:54:14
    Temat: multibank "nie bangla"
    Od: "A" <d...@n...pl>

    Coś im chyba poprawki nie wyszły, bo:

    Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna.
    Prosimy spróbować ponownie.
    Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Telefonicznej...

  • 2. Data: 2008-08-12 08:15:04
    Temat: Re: multibank "nie bangla"
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna.
    > Prosimy spróbować ponownie.
    > Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi
    > Telefonicznej...

    u mnie wszystko w najlepszym porządku ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-08-12 08:24:07
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > u mnie wszystko w najlepszym porządku ;-)

    Ale nie działało prrzez około 15 minut faktycznie.

    marekz

  • 4. Data: 2008-08-12 09:12:15
    Od: Krzysztof Szmergiel <k...@s...com>

    MarekZ wrote:

    > Ale nie działało prrzez około 15 minut faktycznie.

    Raz dziala raz nie... cos robia chyba.

    --
    Krzysztof
    noSiG

    "It is no good to try to stop knowledge from going forward.
    Ignorance is never better than knowledge."
    nrico Fermi (1901-1954) US Italian-born physicist

  • 5. Data: 2008-08-12 09:27:03
    Od: Krzysztof Szmergiel <k...@s...com>

    Krzysztof Szmergiel wrote:

    > Raz dziala raz nie... cos robia chyba.

    "Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna.
    Prosimy spróbować ponownie.
    Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Telefonicznej..."

    Powyzsze przy probie wykonania przelewu.

  • 6. Data: 2008-08-12 10:23:26
    Od: Fik <f...@g...com>

    On 12 Sie, 11:27, Krzysztof Szmergiel <k...@s...com> wrote:

> [...]
    > Ignorance is never better than knowledge."
    > nrico Fermi (1901-1954) US Italian-born physicist

    Cytuję odpowiedź obsługi : "W chwili obecnej zaistniałyp problemy z
    serwisem transakcyjnym,cały czas prowadzone są prace mające na celu
    ustabilizowanie systemu"

    Pozdr
    --
    Filip

  • 7. Data: 2008-08-12 10:28:45
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Szmergiel" <k...@s...com> napisał w
    wiadomości news:g7rl6q$19io$1@news2.ipartners.pl...

    > Powyzsze przy probie wykonania przelewu.

    Posypali się chyba na dłużej. Nawet jeśli chwilowo i z przerwami działa
    bank jako taki to ciągle odponad goodziny nie działa dostęp do biura
    maklerskiego.

    marekz

  • 8. Data: 2008-08-12 10:41:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    A pisze:
    > Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna.
    > Prosimy spróbować ponownie.
    > Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Telefonicznej...

    Mam to samo:

[...]

    Mithos