  • 1. Data: 2006-03-19 10:34:31
    Temat: multibank nowe
    Od: mierzwoj <m...@f...onet.pl>

    czesc

    dzisaj rano zauwazylem nowe pozycje menu: wnioski, autoryzacja, wiadomosci.

    pzdr

  • 2. Data: 2006-03-19 11:00:08
    Temat: Re: multibank nowe
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    mierzwoj napisał(a):

    > czesc
    >
    > dzisaj rano zauwazylem nowe pozycje menu: wnioski, autoryzacja, wiadomosci.
    >
    > pzdr

    Zmiany kosmetyczne. Pod autoryzacją masz listę haseł jednorazowych
    Wiadomości to to samo co w komunikatach
    Wnioski jak na razie nieaktywne. Nic tu nie można zrobić

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-03-19 12:07:57
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Mar 2006 12:00:08 +0100, Markus Sprungk <m...@g...com>
    wklepał(-a):

    >Zmiany kosmetyczne. Pod autoryzacją masz listę haseł jednorazowych
    >Wiadomości to to samo co w komunikatach
    >Wnioski jak na razie nieaktywne. Nic tu nie można zrobić

    Jest jeszcze coś ważniejszego. W przelewach można zdefiniować przelew do ZUS,
    podatkowy i przelewy zdefiniowane mogą być teraz potwierdzane lub nie hasłem
    jednorazowym.

  • 4. Data: 2006-03-19 12:52:01
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Sławomir Szyszło napisał(a):

    > Jest jeszcze coś ważniejszego. W przelewach można zdefiniować przelew do ZUS,
    > podatkowy i przelewy zdefiniowane mogą być teraz potwierdzane lub nie hasłem
    > jednorazowym.

    Podoba mi się zmiana, że przelewy zdefiniowane mogą być potwierdzane
    hasłem jednorazowym.

    Przemek

  • 5. Data: 2006-03-19 13:04:51
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Mar 2006 13:52:01 +0100, Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>
    wklepał(-a):

    >Podoba mi się zmiana, że przelewy zdefiniowane mogą być potwierdzane
    >hasłem jednorazowym.

    Ale z tego co zauważyłem, przelewy podatkowe nie, a do ZUS tak. Dziwne.

  • 6. Data: 2006-03-19 18:44:29
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Sławomir Szyszło napisał(a):

    > Jest jeszcze coś ważniejszego. W przelewach można zdefiniować przelew do ZUS,
    > podatkowy i przelewy zdefiniowane mogą być teraz potwierdzane lub nie hasłem
    > jednorazowym.

    I jeszcze coś ważnego :-)

    Można zdefiniować przelew "z historii": po wybraniu szczegółów przelewu
    wychodzącego w historii jest opcja "zdefiniuj" - dane przelewu zostaną
    skopiowane do formatki definiowania przelewów zdefiniowanych.

    Stąd tylko krok do jego ponowienia - zwłaszcza jeśli wybierze się typ z
    autoryzacją (przelew zostanie zdefiniowany, puszczamy go jeszcze raz ze
    zdefiniowanych, ale potwierdzamy kodem).

    Zapewne ta autoryzacja jest w związku z planowanym wprowadzeniem kodów
    SMSowych...

    Marek

  • 7. Data: 2006-03-19 19:31:32
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Sun, 19 Mar 2006 12:00:08 +0100 Markus Sprungk <m...@g...com> wrote:

    > Zmiany kosmetyczne. Pod autoryzacją masz listę haseł jednorazowych
    > Wiadomości to to samo co w komunikatach
    > Wnioski jak na razie nieaktywne. Nic tu nie można zrobić

    jest więcej kosmetycznych zmian - wcześniej nie zauważyłem, żeby po kliknięciu
    przycisku deaktywowały się przyciski i inne klikalne elementy. poza tym działa
    ENTER w polach tekstowych - np można wpisać hasło, klepnąć enter i już jesteśmy
    zalogowani :-)

  • 8. Data: 2006-03-19 19:32:36
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    MarekM napisał(a):

    > Zapewne ta autoryzacja jest w związku z planowanym wprowadzeniem kodów
    > SMSowych...

    Taaa....jakoś dziwnie nigdzie na stronie Multi nie ma o tym ani słowa :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 9. Data: 2006-03-19 19:35:12
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    anonim napisał(a):

    > jest więcej kosmetycznych zmian - wcześniej nie zauważyłem, żeby po kliknięciu
    > przycisku deaktywowały się przyciski i inne klikalne elementy.

    Nie bardzo rozumiem o czym piszesz. Możesz sprecyzować?

    >poza tym działa
    > ENTER w polach tekstowych - np można wpisać hasło, klepnąć enter i już jesteśmy
    > zalogowani :-)

    Zawsze to działało

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 10. Data: 2006-03-19 20:09:51
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Mar 2006 20:35:12 +0100,
    osoba podpisana: Markus Sprungk <m...@g...com>
    napisała:
    [...]
    > Zawsze to działało

    Pod firefoksem musiałem
    Login <Tab> Hasło<Tab> Enter
    KJ

    COBOL:
    Completely Over and Beyond reason Or Logic.