  • 1. Data: 2004-11-07 15:05:45
    Temat: na co moge liczyc?
    Od: "Igor" <i...@p...onet.pl>

    Witam!

    Jako, że mieszkanie z rodzicami z wolna przestaje mi odpowiadać (mam 26 lat)
    postanowilem rozejrzec sie za mieszkaniem...
    Moj dochód miesieczny netto wynosi 2047zl. Odlozylem jakies 8 tys. zl. Na tą
    chwilę nie mam zadnych kosztow ( nie mam zadnego kredytu.. auto mam
    sluzbowe.. ). Jestem zatrudniony w firmie od 7 miesiecy (umowa na czas
    nieokreslony).
    Mysle o zakupie mieszkania 3 pokojowego (akcja dzieje sie w Gdansku) na co
    potrzeba przy dobrych wiatrach 160 000 zl,
    Jako, ze caly tydzien jestem poza domem (z racji wykonywanej pracy) mogę
    jeden.. a nawet dwa pokoje odnajmowac np. studentom...
    Czy ktos byl moze w podobnej sytuacji i jakos sobie to poukladal?
    Tak wlasciwie wszystko zmierza do tego, czy przy takich warunkach jakis bank
    da mi ok. 150 000zl. kredytu?
    Ktory bank ma w miare sensowne warunki?
    Jezeli ktos z was moze mi cos podpowiedziec, bede bardzo wdzieczny:)
    ps.. a moze ktos z Gdanska ma do sprzedania 3 pokojewe mieszkanko?:)

    Pozdrawiam

    Igor

  • 2. Data: 2004-11-07 15:22:45
    Temat: Re: na co moge liczyc?
    Od: "ramsey" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Igor" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jezeli ktos z was moze mi cos podpowiedziec, bede bardzo wdzieczny:)
    > ps.. a moze ktos z Gdanska ma do sprzedania 3 pokojewe mieszkanko?:)

    hm.. to po co Ci to mieszkanie jak i tak bedziesz tylko w weekendy? IMO to
    raczej kiepska forma lokaty kapitalu.
    Najlepszego kredytu szukaj na www.expander.pl
    a na stronach roznych bankow znajdziesz kalulatory do oceny zdolnosci
    kredytowej.

    ramsey

  • 3. Data: 2004-11-07 15:28:49
    Od: "Igor" <i...@p...onet.pl>

    > hm.. to po co Ci to mieszkanie jak i tak bedziesz tylko w weekendy? IMO to
    > raczej kiepska forma lokaty kapitalu.

    Hm... Jezeli uda mi sie wynajac np. 2 pokoje.. to chatka bedzie sie sama
    splacac.. a ja bede mial spokoj.. bo bede na swoim..
    W kazdym razie chate kupic kiedys trzeba.. A cale zycie tez nie chce
    zapierdzielac poza miejscem zamieszkania:)

    Pozdrowy

  • 4. Data: 2004-11-07 18:29:31
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Zawitaj do BPHu powinieneś mieć do 170tys. w CHF (w PLN więcej)