  • 1. Data: 2014-05-06 13:11:34
    Temat: na czym Bank Zmylenium próbuje "wykołować" posiadaczy konta 360 stopni?
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    nowa oferta konto 360 stopni, dużo zer w tabeli

    jak na razie nie widzę podstępu, a Wy?!

  • 2. Data: 2014-05-06 16:04:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zarząd komplementariusza" 2...@g...co

    : nowa oferta konto 360 stopni, dużo zer w tabeli
    : jak na razie nie widzę podstępu, a Wy?!

    Wiśni brak... Orzechów nie ma...
    Jakieś ubezpieczenia zdrowotne są -- ale chyba nie za free?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2014-05-06 16:20:45
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 6 May 2014 04:11:34 -0700 (PDT), zarząd komplementariusza
    napisał(a):

    > nowa oferta konto 360 stopni, dużo zer w tabeli
    >
    > jak na razie nie widzę podstępu, a Wy?!

    Zależy co kto uważa za podstęp.
    Hasło "0 zł za kartę do konta" nalezy czytać "0 zł za wydanie karty do
    konta" a ciąg dalszy to już w TOiP:

    Opłata miesięczna za użytkowanie karty Millennium Visa Konto 360
    0 zł / 7 zł 17)

    gdzie 17) = "Opłata nie jest naliczana przez pierwsze 2 miesiące od
    wydania karty dla kart wydanych do Konta 360°. W kolejnych miesiącach
    opłata nie jest naliczana, jeżeli w poprzednim miesiącu została dokonana
    i zaksięgowana na koncie min. jedna płatność bezgotówkowa kartą oraz
    łączne wpływy zewnętrzne na konto wynosiły min. 1 000 zł (do kalkulacji
    łącznych wpływów nie uwzględnia się przelewów z innych rachunków
    prowadzonych na rzecz Posiadacza w ramach bankowości detalicznej Banku
    Millennium)."

    Czyli "zero ale pod warunkiem". Co kto lubi ;)

    --
    Imka

  • 4. Data: 2014-05-06 19:21:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Czyli "zero ale pod warunkiem". Co kto lubi ;)

    podsumowując: lepszego od dobrego konta czy nie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2014-05-06 20:04:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" lkb5n4$15j$...@s...man.poznan.pl

    > podsumowując: lepszego od dobrego konta czy nie?

    Nie dostrzegam różnicy pomiędzy 360 i Dobrym.
    [mogliby nawet nazwać 2 pi...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2014-05-06 20:53:29
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > Nie dostrzegam r�nicy pomi�dzy 360 i Dobrym.
    > [mogliby nawet nazwaďż˝ 2 pi...]

    lepsze bo droższe ;) nie spełnisz warunków
    to opłata wyniesie 8zł zamiast 7zł

  • 7. Data: 2014-05-06 22:30:23
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > lepsze bo droższe ;) nie spełnisz warunków
    > to opłata wyniesie 8zł zamiast 7zł

    to ja mam jeszcze to nie-dobre konto z limitem kredytowym, wniosek nie
    ma sensu zmieniać

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2014-05-06 23:57:01
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2014-05-06 20:53, zarząd komplementariusza pisze:

    > lepsze bo droższe ;) nie spełnisz warunków
    > to opłata wyniesie 8zł zamiast 7zł

    Darmowe bankomaty zagraniczne w 360 to jedyna różnica.
    Po wuj było z tego robić nowy produkt, tego nie wiem :)

  • 9. Data: 2014-05-07 10:55:28
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    komuś się tutaj kiedyś kojarzyła firma
    ubezpieczeniowa UNIQA z "unikaniem"
    wypłacania odszkodowań - mnie się kojarzy
    nazwa 360 stopni z kręceniem się w kółko
    czyli z próbą "wykołowania" posiadacza r-ku

    może po to?

    a może chodzi o to aby wisienkowcy oprócz
    konta niedobrego pozakładali te 360stopniowe?
    każdego można mieć przecież tylko po 1 sztuce

    wtedy wzrośnie "sprzedaż" i marketingowcy
    dostaną premię...