  • 1. Data: 2010-01-05 22:52:21
    Temat: na jaką kk zamienić kk Alior?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    jak w temacie

    widzę, że moja przygoda z Aliorem się kończy, mam jeszcze ich kk, ale
    planuję przenieść do innego banku...ktora kk polecacie?

    fajnie, gdyby był cashback, brak oplaty za korzystanie w pierwszym roku,
    brak obowiazkowych (platnych) ubezpieczen i oczywiscie bez przynoszenia
    do banku roznej masci zaswiadczen

    kk Polbanku juz mam, ktora kk jeszcze jest godna uwagi?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-01-05 23:03:46
    Temat: Re: na jaką kk zamienić kk Alior?
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    RobertS pisze:
> [...]
    > do banku roznej masci zaswiadczen
    >
    > kk Polbanku juz mam, ktora kk jeszcze jest godna uwagi?

    GE Money KK Gold? IMHO spełnia wszystkie wymagania.

    --
    Michał

  • 3. Data: 2010-01-05 23:23:21
    Od: Homzik <h...@g...com>

    teraz kartę przejął już BPH, choć droga w utrzymaniu, może BPH
    Zakupowa?

  • 4. Data: 2010-01-06 07:25:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Homzik pisze:
    > teraz kartę przejął już BPH, choć droga w utrzymaniu, może BPH
    > Zakupowa?

    co to znaczy droga w utrzymaniu? możecie to rozwinąć?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-01-06 07:50:11
    Od: " jk" <j...@g...pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > co to znaczy droga w utrzymaniu? możecie to rozwinąć?

    Jeśli nie zrobisz obrotu min. 5k przez pierwsze 3 miesiące (czy "okresy
    rozliczeniowe"), to płacisz 190 opłaty rocznej za kartę.

  • 6. Data: 2010-01-06 08:03:35
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jeśli nie zrobisz obrotu min. 5k przez pierwsze 3 miesiące (czy "okresy
    > rozliczeniowe"), to płacisz 190 opłaty rocznej za kartę.

    trochę niefajny ten warunek...;-/ podejrzewam, że najpierw płacę 190 zł,
    kasę oddadzą jak wyrobię ww. limit?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-01-06 08:41:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 05 Jan 2010 23:52:21 +0100, RobertS napisał(a):

> [...]
    > do banku roznej masci zaswiadczen
    >
    > kk Polbanku juz mam, ktora kk jeszcze jest godna uwagi?

    Ja ostatnio wspominałem o kk Mille Piotr i Paweł, no i w tym wątku ktoś
    wspominał o kk carrefour, że też są jakieś zniżki. Kwestia, że są to
    karty mocno ukierunkowane i nie wiem czy będą akuratnie Tobie pasować.

    Xenocide

  • 8. Data: 2010-01-06 08:47:36
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ja ostatnio wspominałem o kk Mille Piotr i Paweł, no i w tym wątku ktoś
    > wspominał o kk carrefour, że też są jakieś zniżki. Kwestia, że są to
    > karty mocno ukierunkowane i nie wiem czy będą akuratnie Tobie pasować.

    miałem kk z Kerfura, taką z limitem 500 zł można dostać bez żadnych
    papierów, ww. była korzystna jak można nią było płacić w specjalnej
    kasie (nie musiałem stać w kolejce do standardowej kasy)
    ale jak kasę skasowali to z karty zrezygnowałem, teraz szukam czegoś innego

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2010-01-06 09:17:44
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-01-06 09:47, RobertS pisze:

> [...]
    > kasie (nie musiałem stać w kolejce do standardowej kasy)
    > ale jak kasę skasowali to z karty zrezygnowałem, teraz szukam czegoś innego

    W tej kasie można było płacić dowolną kartą, tylko nie gotówką, ale nie
    wszyscy o tym wiedzieli...

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 10. Data: 2010-01-06 09:27:15
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W tej kasie można było płacić dowolną kartą, tylko nie gotówką, ale nie
    > wszyscy o tym wiedzieli...

    TYLKO kk Kerfur, no chyba że w innym sklepie było inaczej niż u mnie,
    ale finalnie mogli tam płacić wszyscy i zdjęto banner...szkoda

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    teraz w IKEA są kasy, w których można płacić TYLKO kartami płatniczymi,
    płaciłem kilka razy i zawsze off-line ;-)