  • 11. Data: 2010-01-06 09:27:47
    Temat: Re: na jaką kk zamienić kk Alior?
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 06 Jan 2010 10:17:44 +0100, Paweł Muszyński napisał(a):

    > W tej kasie można było płacić dowolną kartą, tylko nie gotówką, ale nie
    > wszyscy o tym wiedzieli...

    We Wrocławiu chcą/chcieli tylko ich kartę.

    --
    Kojer

  • 12. Data: 2010-01-06 19:06:57
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Homzik pisze:
    > teraz kartę przejął już BPH, choć droga w utrzymaniu, może BPH
    > Zakupowa?

    Te karty Gold BPH wyglądają na bardzo fajne ale tylko w pierwszym roku,
    bo później nie ma możliwości zwolnienia z opłaty rocznej.

    Co ciekawe przelew z rachunku karty jest bezpłatny (przez internet) ale
    nie wiem czy dla takiej operacji jest GP czy też nie ma ?

    Jak dla mnie to te karty wyglądają znacznie lepiej niż Alior (obecnie w
    każdym razie).

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2010-01-06 19:50:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > nie wiem czy dla takiej operacji jest GP czy też nie ma ?
    >
    > Jak dla mnie to te karty wyglądają znacznie lepiej niż Alior (obecnie w

    strasznie mi te kk bph jadą GE a z nimi się w przyjaźni nie rozstawałem
    więc...zastanowię się

    na stronie piszą, że w wybranych sklepach można otrzymać nawet 5%
    zwrotu, w jakich konkretnie?

    "Aż 5% wartości zakupów w wybranych sklepach zwracamy na rachunek Twojej
    karty - sprawdź w Kalendarzu Promocji na następnej stronie."

    nie mogę ww. kalendarza promocji znaleźć ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2010-01-06 19:54:35
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Co ciekawe przelew z rachunku karty jest bezpłatny (przez internet) ale
    > nie wiem czy dla takiej operacji jest GP czy też nie ma ?

    Nie ma GP.

  • 15. Data: 2010-01-06 20:08:34
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nie ma GP.

    byłoby za dobrze, a na jak długo wydają kk? GE na 2 lata (lub nawet 3 -
    nie chciało mi się szukać)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2010-01-06 20:16:30
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Robert Kois pisze:

    > We Wrocławiu chcą/chcieli tylko ich kartę.

    Bo bylo to warunkiem ekspresowej obslugi.

  • 17. Data: 2010-01-06 20:40:41
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > byłoby za dobrze, a na jak długo wydają kk? GE na 2 lata (lub nawet 3 -
    > nie chciało mi się szukać)

    A co to za różnica skoro bank nie przewiduje zwolnienia z opłaty
    rocznej? Tak czy inaczej za niecały rok trzeba się będzie ewakuować
    gdzie indziej.

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2010-01-06 20:42:30
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Nie ma GP.

    Ty niemniej 1% cashback to aktualnie najlepsza oferta na rynku.
    Zwłaszcza, że karta ta ma również inne zalety.

    Inne banki mają mniej (Alior, Polbank - z wyłączeniem Ery).

    Swoją drogą, dobry jest ich system online ?

    Zapytałem się też banku ile znaków (imię + nazwisko) wchodzi na ich
    kartę. Mam nadzieję, że więcej niż 19. A może ktoś wie ?

    --
    Mithos

  • 19. Data: 2010-01-06 20:53:50
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ty niemniej 1% cashback to aktualnie najlepsza oferta na rynku. Zwłaszcza,
    > że karta ta ma również inne zalety.

    Owszem, jak najbardziej, np. "ubezpieczenie zdrowotne" (ciekawe co
    obejmuje). Z wad tej karty: odsetki są liczone tak jakby w roku było 360
    dni, a nie 365. Daje to zatem nieco wyższe realnie odsetki, niż te
    deklarowane przez bank. Natomiast zniknęły opłaty za nieużywanie karty,
    obniżone zostały progi zwalniające z opłaty (tam gdzie one występują).

    > Swoją drogą, dobry jest ich system online ?

    Da się przeżyć. Stary, ale jary. Choć prawdopodobnie niektóre rzeczy mogłyby
    Cie wkurzać (można doszukiwać się analogii z systemem ING). Stopień
    onlajnowości naturalnie nie taki jak w BRE.

    Co do pytania Roberta "na ile wydają" - w regulaminie nie jest o tym nic
    napisane. Niemniej jednak ponieważ mikroprocesor jest chyba w tych kartach
    obowiązkowy, niemożliwe wydaje mi się aby były tak jak w przeszłości
    wydawane na 1 rok, a dopiero wznawiane na okresy dwuletnie. Pewnie na 2
    lata wydają.

    Trochę szkoda, że zostaje logo BPH. World Signia z GE Money to byłoby coś.
    Zaraz za Centurionem z Cetelem.

  • 20. Data: 2010-01-06 20:57:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > kartach obowiązkowy, niemożliwe wydaje mi się aby były tak jak w
    > przeszłości wydawane na 1 rok, a dopiero wznawiane na okresy dwuletnie.

    Ma to znaczenie, jeżeli na 1 rok to nawet po miesiącu użytkowania można
    wysłać pismo z prośbą o niewznawianie karty. A jak 2 lata to już trzeba
    kombinować i to niestety grubo przed końcem 1 roku!

    --
    pozdrawiam
    RobertS