  • 1. Data: 2006-04-06 19:53:53
    Temat: na który dzien ustwaic rate w CHF ???
    Od: k...@c...gda.pl

    Witam,

    Jestem na etapie brania kredytu na zakup nieruchomosci w CHF w banku
    Millenium.
    Moze ktos sie orientuje jak ksztaltuja sie kursy CHF/PLN w tym
    Banku, zeby najkorzystniej ustawic sobie dzien splaty raty. Z tego
    co sie orientuje to najgorszy jest poczatek i koniec miesiaca. Moze
    ktos robil taka analize i chce sie podzielic?
    Dziekuje za kazdy odzew.
    Pozdrawiam,
    kaczinx

  • 2. Data: 2006-04-07 06:24:06
    Temat: Re: na który dzien ustwaic rate w CHF ???
    Od: "pik" <p...@p...pl>

    Uzytkownik <k...@c...gda.pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    > Moze ktos sie orientuje jak ksztaltuja sie kursy CHF/PLN w tym
    > Banku, zeby najkorzystniej ustawic sobie dzien splaty raty.

    Jeden dzien po wyplacie.

  • 3. Data: 2006-04-07 06:46:01
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message e150lo$c5m$...@n...news.tpi.pl, pik <p...@p...pl> wrote:
    > Uzytkownik <k...@c...gda.pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > Jeden dzien po wyplacie.

    Ja bym nie ryzykował. Chyba że jeden dzień po wypłacie
    jest datą zmienną zależną od daty wypłaty.
    Wypłata może się spóźnić i wtedy bank od razu odnotowuje
    opóźnienia w spłacie co może powodować nieprzyjemności,
    jak nie teraz to w przyszłości np przy kredycie refinansowym.

    Miroo

  • 4. Data: 2006-04-07 07:25:53
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Fri, 7 Apr 2006 08:24:06 +0200, pik napisał(a):

    > Jeden dzien po wyplacie.

    Trochę więcej - zawsze może wypaść jakiś weekend, awaria w banku, spozniony
    pracodawca z wyplata, wiec na wszelki wypadek dalbym jakiis tydzien po
    wyplacie. Tak mam ustawiony termin splaty KK.

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 5. Data: 2006-04-07 10:15:40
    Od: "machanys " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał Dąbrowski <d...@S...pl> napisał(a):

    > Trochę więcej - zawsze może wypaść jakiś weekend, awaria w banku, spozniony
    > pracodawca z wyplata, wiec na wszelki wypadek dalbym jakiis tydzien po
    > wyplacie. Tak mam ustawiony termin splaty KK.

    Ja ustawilem na 10 kazdego/msc, ale teraz bym ustawil na 9 kazdego/msc,
    czasmi sa dziwne tiki w gore wlasnie 10, nie chce podejrzewac masonow i
    innych takich, ale.... koniec msc to tez zazwyczaj tiki w gore
    macHanys