  • 21. Data: 2003-07-12 19:13:39
    Temat: Re: nabór pracowników na http://www.eurobank.com.pl
    Od: p...@o...pl

    No niby maja byc i placowki w hipermarketach i takie typowe oddzialy
    zlokalizowane np. w centrum miasta. Tak przynajmniej mowili zainteresowanym na
    rekrutacji. Ale w pozniejszej kampanii ogloszeniowej pisano juz wyraznie ze
    eurobank szuka pracownikow do kameralnych oddzialow zlokalizowanych w centrach
    handlowych.

    Ja obstawiam, ze bedzie to bank typowy ''hipermarketowy'' a tych tradycyjnych
    oddzialow po prostu nie bedzie lub beda tylko nieliczne. Tez slyszalem, ze w
    danym miescie maja powstac np. dwie placowki hipermarketowe oraz co najmniej
    jeden typowy oddzial. Jesli oszukiwali mamiąc tym potencjalnych pracownikow -
    to juz na starcie maja u mnie wielkiego minusa i nie sa wiarygodni!

    Przy okazji prosba do kolegi, ktorego wypowiedz znajduje sie ponizej - prosze o
    jakies inne formulowanie zdan, bo jakos mnie to razi.

  • 22. Data: 2003-07-13 01:16:02
    Od: Zeus <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik p...@o...pl napisał:

> [...]
    >
    > Przy okazji prosba do kolegi, ktorego wypowiedz znajduje sie ponizej - prosze o
    > jakies inne formulowanie zdan, bo jakos mnie to razi.

    sorki za "zdania" przyznaje sie to z lenistwa
    no a co do placowek tradycyjnych to wydaje mi sie logiczne ze na 100%
    musza byc bo nie przyjma sie same niekonwencjonalne w hipermarketach
    nawet widac to po reakcjach na liscie
    pozdrawiam

  • 23. Data: 2003-07-13 10:07:04
    Od: p...@o...pl

    Ciesze sie ze sie zgadzamy!

    Ja zaakceptuje eurobank jesli poza obsluga w hipermarkecie i Internecie bedzie
    mial oddzial z prawdziwego zdarzenia. Bo takiego banku wlasnie szukam! Mam juz
    bank typowo marmurowy, mam juz tez taki wylacznie wirtualny. Chce jeszcze taki,
    ktory doskonale bedzie sie sprawdzal i w tym i w tym. No - oczywiscie wazna
    jeszcze bedzie dla mnie TOiP :-)

    Chcialbym takze aby obluga w oddzialach byla mieszana - tzn. nie tylko
    mlodziutkie, dlugonogie blond-hostessy, bo takim nie zawsze ufam (hi hi -
    doswiadczenie mnie czegos juz nauczylo!) Przydalby mi sie takze jakis nieco
    starszy pracownik.
    Mnie uczono, ze dobry bank powinien zatrudnic zespol zroznicowany pod wzgledem
    plci i wieku - z przeroznych wzgledow.

    Zobaczymy jak tu bedzie.

    PS. Z powodu wyjazdu nie bede mogl uczestniczyc w dalszej dyskusji :-)

  • 24. Data: 2003-07-13 16:23:53
    Od: Zeus <y...@p...onet.pl>

    > PS. Z powodu wyjazdu nie bede mogl uczestniczyc w dalszej dyskusji :-)

    milych wakacji ja tez sie urywam w srode
    no co do pracownikow i wieku to dobra idea tylko czy jakis stary piernik
    sie zgodzi siedziec 8h w hipermarkecie??
    ma byc ostra promaocja reklamowa na start no i oczywiscie sam fakt 100 w
    3 mc to juz cos czesc

  • 25. Data: 2003-07-14 06:54:31
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Zeus" <y...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > mam pytanko czy we wroclawiu w galerii dominokanskiej jest jakis bank??

    PKO BP przy bocznym wejsciu od trasy WZ

    pozdr
    Karolina