  • 1. Data: 2011-07-19 18:15:05
    Temat: naciągacze od Czarneckiego
    Od: Maruda <m...@n...com>

    Zadzwonił do mnie pan twierdzący, że od Idea Bank.
    W rozmowie napomknął, że z "Tax Care", ale w imieniu IB. Zaprosił mnie
    na rozmowę do "oddziału" (TC), w wyniku której mogą mi zaproponować
    podwyższenie % lokat o "ponad 1%, a nie dziesiętne procenta". Na moją
    wyraźną uwagę, że jeśli ma na myśli "struktury", to niech idzie za róg i
    wychędoży się sam odparł, że nie będzie mowy o strukturach, tylko o
    lokatach.
    No to poszłem (wiem, że pisze się "poszedłem"). Mam czas, a co-mi-tam...
    Trafiłem na całkiem miłego i kompetentnego gościa (ubranego z
    imponującym, subtelnym wyczuciem i proszę mi nie imputować odmiennych
    orientacji!), któren najpierw mnie zapytał jak oceniam swoje
    doświadczenie inwestycyjne. Po moim dwuminutowym monologu powiedział "no
    cóż, to niewiele możemy panu zaoferować" :)
    Pogawędziliśmy sobie miło jeszcze przez pół godziny o ultrasocjaliście
    Obamie, pareto, wyższym % lokat niż WIBORu i paru innych, po czym
    pożegnaliśmy się miło.
    Nie uważam tej godziny za straconą :) , ale jak do Was zadzwonią, to od
    razu proponujcie pójście za róg.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 2. Data: 2011-07-19 19:01:59
    Temat: Re: naciągacze od Czarneckiego
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Maruda" <m...@n...com> wrote in message
> [...]
    > pożegnaliśmy się miło.
    > Nie uważam tej godziny za straconą :) , ale jak do Was zadzwonią, to od

    świetny post :).
    uśmiłem sie. dzieki.

    george

  • 3. Data: 2011-07-19 19:17:11
    Od: Szymon <...@w...pl>

    Do mnie dziś dzwonili i mówili "o możliwościach negocjacji podwyższenia
    oprocentowania posiadanych lokat do 8%".

  • 4. Data: 2011-07-19 20:19:37
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > pożegnaliśmy się miło.
    > Nie uważam tej godziny za straconą :) , ale jak do Was zadzwonią, to od

    Gadki gatkami ;) ale w koncu zaproponowali ten % wyzej czy nie :D

  • 5. Data: 2011-07-20 02:06:47
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > No to poszłem (wiem, że pisze się "poszedłem").

    Jak blisko to "poszlem" - jak dalej to "poszedlem".
    :)

  • 6. Data: 2011-07-20 02:15:34
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    No przeciez napisal - z lekka nutka marudzenia, ale napisal :).

    --
    idea bank, struktury, multistrategia, ...

  • 7. Data: 2011-07-20 07:42:17
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > No przeciez napisal - z lekka nutka marudzenia, ale napisal :).

    Ale nie pomarudzil jak "elegancik" wyjasnial np. wyzszy % 3m lokat od wibor
    - swoja droga, ciekawe ile zarabiaja na lokatach
    zrywanych przed terminem zapadalnosci :D