  • 1. Data: 2004-09-24 18:44:03
    Temat: naciagacze w Lukas Bank-gdzie i jak reklamowac?
    Od: v...@p...onet.pl

    Moja znajoma zalozyla w tamtym roku lokate krotkoterminowa na wartosc 6000 w
    Lukasie. Okazalo sie ze na gwalt potrzebowala tych pieniedzy z powrotem no i
    niedoczytala dokaldnie warunkow umowy bo jak ja liwidowala to z kwoty 6000
    potracili jej kilkanasie zlotych . Wybrala te 598...cos i za takie uslugi
    (niepoinformowanie dokladnie o ukryctych kosztach odstapienia od umowy) chiala
    Lukasowi podziekowac i zamknac konto. A pracownica baku jeszcze drazyla temat
    i przekonywala usilnie zeby konta nie zamykac bo to "nic nie kosztuje",
    prowadzenie i innne oplaty a dodatkowe konto skoro za darmo to zawsze sie moze
    przydac. I tu kolejna niespodziank . Po roku czasu przychodzi z banku pisemko
    ze ma debet 35 zl czycos kolo tego bosie nazbieraly oplaty za prowadznie konta
    ktore mial byc "za darmo". W poniedzialek wybieram sie do placowki Lukasa(dla
    ciekawskich-rzeszowski oddzial) i bede rekalmowali zadal zwrotu. Moje pytanie
    jest takie: do kogo uderzac od razu zeby nie tracic czasu na rozmowy z takimi
    niekomtetentnymi pracownikami, czy isc od razu do kierowniak czy najpierw
    narobic hryii w sali operacyjnej? Czy istnieje jakas komisja nadzoru Etyki czy
    jest to wew. sprawa Banku?

    dzikuje za sugestie i opowiedzi no i oczywiscie.....

    Pozdrowienia dla Lukas Bank O/Rzeszów;-)

  • 2. Data: 2004-09-24 18:48:41
    Temat: Re: naciagacze w Lukas Bank-gdzie i jak reklamowac?
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia 24 Sep 2004 20:44:03 +0200, <v...@p...onet.pl> napisał:

    > (niepoinformowanie dokladnie o ukryctych kosztach odstapienia od umowy)

    Dostała TOiP? Przeczytała co podpisuje?

> [...]
    > Lukasa(dla
    > ciekawskich-rzeszowski oddzial) i bede rekalmowali zadal zwrotu.

    To w koncu Ty czy Twoja znajoma tą lokatę założyła?

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-09-24 18:55:03
    Od: v...@p...onet.pl

    > Dostała TOiP? Przeczytała co podpisuje?

    napisalem przeciez ze pani przekonwyala ze to nic nie kosztuje. W innych
    bankach np. eurobanku pracownik za bledne poinformowanie albo jego braku np.o
    kosztach kredytu i po reklamowaniu takiego zajscia przyznaje sie racje
    klientowi i pracownika obciaza kara 50 zl.

    > To w koncu Ty czy Twoja znajoma tš lokatę założyła?

    napisalem ze znajoma, a o wszystkich aspektach sprawy wiem bo potrzebuje
    pomocy i szuka jej u mnie a ja u Was grupowicze...

  • 4. Data: 2004-09-24 19:22:36
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Isc to Ty mozesz, ale nie powinni nawet z Toba rozmawiac (nie jestes strona
    w sprawie), pozatym jak mowil moj przedmowca czytala TOiP? podpisala umowe?,
    czytala co podpisywala?

    --
    pozdr
    Marek

  • 5. Data: 2004-09-24 19:36:53
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia 24 Sep 2004 20:55:03 +0200, <v...@p...onet.pl> napisał:

    > napisalem przeciez ze pani przekonwyala ze to nic nie kosztuje. W innych
    > bankach np. eurobanku pracownik za bledne poinformowanie albo jego braku
    > np.

    Zakładając lokatę, otworzyła konto, powinna dostać TOiP i powinna wiedziec
    ile to konto kosztuje (z sumy wynika że było to PRO które powyżej 5k jest
    darmowe)
    --
    JaKi

  • 6. Data: 2004-09-24 19:41:04
    Od: v...@p...onet.pl

    > Isc to Ty mozesz, ale nie powinni nawet z Toba rozmawiac (nie jestes strona
    > w sprawie),

    ...no pewnie ze nie musza ze mna rozmawiac bo to nie o to chodzi, przeciez sa
    adwokaci, radcy prawni itp..dla spokoju:pojdzie sama

    >pozatym jak mowil moj przedmowca czytala TOiP? podpisala umowe?,
    > czytala co podpisywala?

    to wiesz dzialaloby to w ten sposob: jest reklama, ulotka , plakat i
    np.reklamuja produkt :promocja 0 zl; ale okazuje sie ze przy zakupie
    podpisujesz umowe no i tu niespodzianka 0 zl to powiedzmy kilka zl(ale molili
    cos innego to czlowiek sie nie bedzie upewnial po raz wtory)...i przyjmijmy ze
    ustna-mówiona reklama byla pracownica z banku ktora przekonywala ze "to nic
    nie kosztuje". Ponawiam pytanie, czy od tak nierzetelnego pracownika mozna
    probowac cos wyegzekwowac, czy Lukas poczuje sie w obowiazku czy po prostu
    nasluchaj sie , nasluchaja przy swiadkach i sprawa sie zamknie?...niomieszkam
    poinformowac zainteresowanych po zakonczeniu jak sprawa sie rozwiazala.

    Pozdr
    Waldek

  • 7. Data: 2004-09-24 19:42:59
    Od: v...@p...onet.pl

    > Zakładajšc lokatę, otworzyła konto, powinna dostać TOiP i powinna wiedziec
    > ile to konto kosztuje (z sumy wynika że było to PRO które powyżej 5k jest
    > darmowe)

    okazalo sie ze bylo inaczej, byla to jakas wakacyjna oferta lokaty

  • 8. Data: 2004-09-24 19:47:04
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia 24 Sep 2004 21:41:04 +0200, <v...@p...onet.pl> napisał:

    > ...no pewnie ze nie musza ze mna rozmawiac bo to nie o to chodzi,
    > przeciez sa
    > adwokaci, radcy prawni itp..dla spokoju:pojdzie sama

    Mało że nie muszą, oni nie mogą z Topbą na ten temat rozmawiać ;-)

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2004-09-24 19:47:56
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia 24 Sep 2004 21:42:59 +0200, <v...@p...onet.pl> napisał:

    > okazalo sie ze bylo inaczej, byla to jakas wakacyjna oferta lokaty

    Wakacyjna pewnie tylko różniła się % i ew. jakimś bonusem a nie samym
    sposobem zakładania lokaty.

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2004-09-24 20:18:47
    Od: v...@p...onet.pl

    > Wakacyjna pewnie tylko różniła się % i ew. jakimœ bonusem a nie samym
    > sposobem zakładania lokaty.

    widze ze posiadasz spora wiedze i znasz oferte LB i to sie chwali!! ale
    dyskusja chyba poszla w zly kierunku..nie interesuje mnie dokladnie co, gdzie
    ile? ale etyczne i prawne konsekwencje celowego wprowadznia w blad klienta i
    naciagani na koszty ktore wg . wiekszosci sa jawne -TOiP a dla laikow
    psolugujacych sie rekomendacja ustna, wydawaloby sie profesjonalistow -
    bankowcow vel. pracownikow taka forma jest wystarczajaca. Moze pani z punktu
    obslugi klienta miala taki kaprys: raz mowila prawde, innym razem "oszukiwała"
    zeby zcycie uczynic sobie ciekawszym. Niestety moja znajoma tak czy owak
    bedzie reklamowac...no i z LB to koniec...czy im sie to oplaci?..niech sami na
    to sobie odpowiedza....