  • 51. Data: 2004-09-27 07:06:38
    Temat: Re: naciagacze w Lukas Bank-gdzie i jak reklamowac?
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > O! jeszcze jedno.Z mojej branzy niech przykladem bedzie wejscie do Polski
    > brokera z Czech, ktory zaoferowal usluge, na jaka czekalo wielu polskich
    > inwestorow gieldowych. Zadnemu z polskich brokerow nie chcialo sie
    > udostepnic takiej uslugi.Zaden nie chcial nawet nawiazac zadnej wspolpracy
    > kims innym. by wspolnie zrobic kilka pomyslow.

    www.fio.pl ? Nie wstydzmy sie wbili gwozdzia do trumny naszym "Domom
    Maklerskim"

  • 52. Data: 2004-09-27 07:11:04
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Zgoda. Ale chyba sam przyznasz, iz jest mala roznica w tych dowch
    przyadkach
    > ponizej:
    > 1. Klient "OK, czyli poniose takie i takie koszta. Czy to juz wszystkie
    > koszta jakie poniose?"
    > Pracownik Banku "Tak, to juz wszystkie. Prosze zajrzec do TOiP"
    >
    > 2. Klient "Czyli nie poniose zadnych kosztow?"
    > Pracownik banku "Oczywiscie ze nie! Wszystko jest bezplatne"

    Jest trzecia wersja. Czy to wszystkie oplaty. TAK WSZYSTKIE jesli "BEDZIE
    LOKATA"

  • 53. Data: 2004-09-27 18:22:58
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    > ten Szczecin to chyba za bardzo na wschodzie lezy , ze tam u was takie
    > wredne banki.

    Hehehe ten Szczecin, to zapomiane przez Boga miejsce na ziemi. Za Jurczyka I
    bylo kiepsko, ale za Jurczyka II jest jeszcze gorzej ;-)

    Malin

  • 54. Data: 2004-09-27 18:24:41
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Hehehe ten Szczecin, to zapomiane przez Boga miejsce na ziemi. Za
    > Jurczyka I bylo kiepsko, ale za Jurczyka II jest jeszcze gorzej ;-)
    >
    > Malin

    A kto go wybrał dwa razy? Krasnoludki?

  • 55. Data: 2004-09-27 18:33:05
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    > A kto go wybrał dwa razy? Krasnoludki?

    Nie ja :) nawet bylem w tej grupie 8% popolacji, ktora pofatygowala sie
    pojsc na referendum w sprawie odwolania go z fotela. Niestety za niska
    frekfencja :( Widocznie tylko ja i niewielu innych uwaza ze jest zle.
    Pozostalym 92% jest obojetne ;-) lun nie maja zdania.

    Chyba zaloze nowa partie o nazwie ŻzW - "Żadna z Wymienionych". 30% poparcie
    pewne jak w banku.

    Malin

  • 56. Data: 2004-09-27 18:36:05
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Chyba zaloze nowa partie o nazwie ŻzW - "Żadna z Wymienionych". 30%
    > poparcie pewne jak w banku.

    To jest myśl ;-) Jakbyś chciał tworzyć struktury na Dolnym Śląsku to
    zgłaszam niniejszym swój akces :-)

  • 57. Data: 2004-09-27 18:36:13
    Od: "dc" <d...@a...pl>

    > gdyby tak bylo to owszem masz racje, ale autor tego watku wydaje mi sie
    > takim klientem, ktory mimo swiadomosci kosztow chce ich uniknac, a na
    > podstawie "zaznan" jednej strony tj. klienta trudno okreslic jak bylo
    > naprawde

    Racja, ale troche znam oddzialy lukasa w rzeszowie i dla pracownikow tam
    (zwlaszcza oddzial w centrum) przydaloby sie solidne szkolenie.

  • 58. Data: 2004-09-27 19:26:50
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 27 Sep 2004 20:33:05 +0200, "Jacek Maliszewski"
    <j...@e...com> wrote:

> [...]
    >frekfencja :( Widocznie tylko ja i niewielu innych uwaza ze jest zle.
    >Pozostalym 92% jest obojetne ;-) lun nie maja zdania.
    O przepraszam. Ja nie mialem mozliwosci pojsc na to referendum, bo nie
    wiedziec czemu ;), glosowac mozna bylo tylko w Szczecinie. A tu mnie
    nie bylo :(

    WAM
    --
    Sylwester 2004!