  • 1. Data: 2004-07-13 20:15:54
    Temat: najgorsza obsluga rachunku via i-net
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    prowokacyjnie wszczynam dyskusję :
    który bank oferuje najgorszą obslugę rachunku via i-net
    najgorszy czyli: najmniej czytelny

    1. proponuję InvestBank rachunek MM
    ( dostęp pasywny )
    po rozdzieleniu rachunku od linii kredytowej
    w tabelach rachunku dostępnych w i-necie
    konia z rzędem temu ,
    kto zrozumie jakie operacje zachodziły na rachunku
    ponadto część operacji jest całkowicie niewidoczna w zestawieniu

    JAKA inna propozycja ?
    lub kto potwierdza moje uwagi ?

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-07-13 21:29:49
    Temat: Re: najgorsza obsluga rachunku via i-net
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Piotr W" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > prowokacyjnie wszczynam dyskusję :
    > który bank oferuje najgorszą obslugę rachunku via i-net
    > najgorszy czyli: najmniej czytelny
    >
    > 1. proponuję InvestBank rachunek MM
    > ( dostęp pasywny )

    Zdecyduj się: _obsługa_ przez Sieć czy podgląd (rachunek pasywny)?
    Te drugie (poza InvestBankiem, jak widzę) jeszcze istnieją?

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 3. Data: 2004-07-14 07:45:47
    Od: "Jacek Marek" <n...@i...pl>

    Jarosław Lech wrote:
    > Użytkownik "Piotr W" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zdecyduj się: _obsługa_ przez Sieć czy podgląd (rachunek pasywny)?
    > Te drugie (poza InvestBankiem, jak widzę) jeszcze istnieją?
    Hi, hi,
    Ja tak mam w Millenium, nie zrobiłem karty E (i nie mam PIN2), bo mi na
    grzyba a dostęp do konta mam. I mogę sobie tylko oglądać co się dzieje.

    JM

  • 4. Data: 2004-07-14 07:51:27
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Zdecyduj się: _obsługa_ przez Sieć czy podgląd (rachunek pasywny)?
    > Te drugie (poza InvestBankiem, jak widzę) jeszcze istnieją?

    podgląd "pasywny" rachunku
    ( można to uznać za swego rodzaju obsługę, za to płacisz )
    formy aktywna w tym banku to STRACH :-(((

    jednak pytanie jast nadal aktualne
    czy jest coś bardziej badziewnego ?

    --
    Piotr W.