  • 21. Data: 2002-03-17 12:27:46
    Temat: Re: Akceptowalnosc kart
    Od: "Rafał Sz" <r...@p...onet.pl>

    > > - knajpie za 1 piwo
    > przyjmą kartę
    Baaa, pan "miszcz" po byle knajpach nie chodzi ;

    > spotkałem się z taksowką z żelazkiem ale podobno wprowadzają terminale
    gsm.
    2% taksówek? Rozumiem, że ty jesteś taki gościu co to pół miasta obleci żeby
    znaleźć odpowiednią taksówkę.

    > poczta wprowadza terminale
    Tiaa, no i kiedy je wprowadzi?

    > kołomnie nie ma zieleniaka:)
    Twój problem.

    > będe jechał bez biletu
    To też twój problem.

    Ogólnie to nawiedzony jesteś.

    Rafcio

  • 22. Data: 2002-03-17 12:45:10
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Baaa, pan "miszcz" po byle knajpach nie chodzi ;

    właśnie

    > gsm.
    > 2% taksówek? Rozumiem, że ty jesteś taki gościu co to pół miasta obleci żeby
    > znaleźć odpowiednią taksówkę.

    tak

    > Tiaa, no i kiedy je wprowadzi?

    nie wiem

    > Twój problem.

    po co mi zieleniak?

  • 23. Data: 2002-03-17 12:45:49
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > pozatym kurs pln-usd visy jest korzystny dla mnie.

    taaak nie ma to jak placic - EURO->$->PLN prz VISie.
    Ja mimo wszystko wole EURO->PLN przy Europayu, no ale VIPy z Pekao nie
    posluguja sie byle EC/MC

    --
    JaKi

  • 24. Data: 2002-03-17 12:46:47
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Mar 17, 2002 at 01:27:46PM +0100, =?ISO-8859-2?Q? Rafa=B3?= Sz wrote:

    > 2% taksówek? Rozumiem, że ty jesteś taki gościu co to pół miasta obleci żeby
    > znaleźć odpowiednią taksówkę.

    Nie przesadzaj, ja juz sie nauczylem ktora siec akceptuje
    karty. Problem moze byc poza miejscem zamieszkania, ale tez mozna
    jakos to obejsc.

    > Tiaa, no i kiedy je wprowadzi?

    I tez raczej na zasadzie wyplaty gotowki ;-) wiec za prowizja.

    --

    --w

  • 25. Data: 2002-03-17 12:50:49
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Mar 17, 2002 at 01:45:49PM +0100, =?ISO-8859-2?Q? Jaros=B3aw?= Popiel wrote:

    > taaak nie ma to jak placic - EURO->$->PLN prz VISie.
    > Ja mimo wszystko wole EURO->PLN przy Europayu, no ale VIPy z Pekao nie
    > posluguja sie byle EC/MC

    Przeciez on juz pisal ze zmienil wyznanie na amerykanskie i bogiem dla
    niego jest dolar. Po polsku juz przestaje mowic. Wogole to nie wiem po
    co przelicza cokolwiek na zlotowki.

    --

    --w

  • 26. Data: 2002-03-17 13:00:39
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > taaak nie ma to jak placic - EURO->$->PLN  prz VISie.
    > Ja mimo wszystko wole EURO->PLN przy Europayu, no ale VIPy z Pekao nie
    > posluguja sie byle EC/MC

    ec/mc jest złota eurokarta i złota pekao shell
    a także partner a więc psługują się i nawet widziałem jednego z złotym
    pekao/shell ale moja osobiste odczucia preferują vise.

  • 27. Data: 2002-03-17 13:02:32
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Przeciez on juz pisal ze zmienil wyznanie na amerykanskie i bogiem dla
    > niego jest dolar. Po polsku juz przestaje mowic. Wogole to nie wiem po
    > co przelicza cokolwiek na zlotowki.

    ale są tego zalety:))

  • 28. Data: 2002-03-17 13:03:11
    Temat: Re: najgorsze banki - ktore to?
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    zlecen co
    > mozna zobaczyc w histori rachunku, otrzymalem pozytywna odpowiedz. Pomimo
    > dostarczenia papierow przed zamknieciem oddziwlu, przelew nie zostal wykonany
    > poniewaz "...musze sie stawic osobiscie",
    >
    > - pomimo licznych prosb i pism aby cala korespondencje przesylano na adres
    firmy
    > poniewaz nie mam czasu biegac na poczte i odbierac polecone listy, wszystkie
    sprawy
    > zwiazne z kartami przesylane sa nadal na adres domowy.
    >
    > Zalamalem rece i szukam nowego banku ktory umie obslugiwac klientow z

    mnie jeszcze nic nie miłego nie spotkało w pekao vip dziale

  • 29. Data: 2002-03-17 13:06:35
    Od: R...@r...pl (Renata Gołębiowska)

    On 17 Mar 2002 11:30:55 +0100, Wojciech Skrzypinski <s...@h...pl> wrote:
    >12x877x990-9x8809x89 costam". Np. ten w Warszawie, przy wejsciu do
    >SGH ...co drugi weekend nie dziala.

    Student zaoczny pewnie? To nie wie, że on właściwie rzadko kiedy działa.
    Sporadycznie.

    Renata

  • 30. Data: 2002-03-17 13:10:38
    Od: <c...@m...com.pl>

    > PKO BP - za makabryczny poziom obslugi klienta
    > BGZ - za niedopracowane uslugi
    > CITI - za ciagle problemy, awarie i oszustwa
    > MILLENNIUM - za durne niedopracowane uslugi, i za brak stronki www! (to jest
    > niesamowite!!!! - do cholery, przeciez to nie jest firma produkujaca
    > rajstopy z pipidowki pod wachockiem...)
    >
    > Jest to moja subiektywna ocena, mozecie sia z nia nie zgadzac.
    >
    > Prosze Was o wasze typy.
    >
    > pozdr/arnaert

    W kategorii najniższe oprocentowanie:
    1. Millennium (niezagrożone)

    W kategorii najwyższe opłaty:
    1. Millennium, BPH PBK, Pekao SA, ING Bank Śląski, Citibank (2 pierwsze chyba
    jednak prowadzą)

    W kategorii najgorsze kredyty hipoteczne (nominowane w walutach obcych):
    1. DB 24, GE Bank Mieszkaniowy, Pekao SA, ING Bank Śląski (raty annuitetowe,
    tylko dla posiadaczy RORów, kary za przedwczesne spłaty, wysokie prowizje).

    W kategorii najgorszy kredyt (debet) w ROR-ze:
    1. BPH PBK, Pekao SA, Intelligo, mBank (niez znam operty ING BSK, ale nie
    spodziewam się nic dobrego)

    W kategorii bankomaty:
    1. Millennium (brak darmowych wypłat - nie wiem, czy ktoś jeszcze to proponuje)

    W kategorii najgorsza jakośc obsługi w oddziale:
    1. PKO BP, Pekao SA, BPH PBK.

    W kategorii najgorsze kredyty komercyjne:
    1. GE Capital Bank (bardziej opłaca się coś zastawić w lombardzie), Citibank

    W kategorii najgorszy dostęp przez internet:
    1. Millennium (brak nawet strony),

    W kategorii najmniej uczciwe reklamy:
    1. Millennium, Citibank, GE (oba), DB 24, Inteligo

    W kategorii najdroższe karty kredytowe.
    1. Millennium, Citibank, Pekao SA, BPH PBK

    To są moje nominacje do bankowych "...nianych malin".

    CG