  • 11. Data: 2009-08-24 09:33:56
    Temat: Re: najlepsze e-karty gdzie?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 24 Aug 2009 09:17:28 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Tylko, że by ten ich system internetowy był tym co znamy z większości
    > banków to było pięknie, a tak... - sam wiesz.

    Ale do funkcji ekarty w zupełności styka - sam używam. Przelew z innego
    banku > płatność > sprawdzenie ile zapłaciłem i ile zostało - tutaj www
    polbanku spełnia swoje zadanie w 100% ;)

    Xenocide

  • 12. Data: 2009-08-24 09:53:02
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "RobertS" news:h6tflb$l5u$1@opal.icpnet.pl

    > No nie można mieć wszystkiego...a szkoda.

    Co nie zmienia faktu, że apetyt rośnie w miarę jedzenia he he :)