  • 21. Data: 2004-10-28 18:31:28
    Temat: Re: najlepsze karty platnicze w RP
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 28 Oct 2004 17:35:08 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> napisał:

    > Powiem na przyklad, ze ja w zwyklych debetowkach typowalem BOSia,
    > Fortisa i Inteligo. I BOS sie nie dostal, bo jest najmniej znany.

    Przez ekspertów BOŚ najmniej znany???????????

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 22. Data: 2004-10-28 20:44:47
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    > "Piotr J. Ochwał, analityk rynku usług finansowych i telekomunikacyjnego,

    jejku piotr taki sławny i ceniony, jak miło że kiedyś tu dyskutował....

  • 23. Data: 2004-10-28 22:19:37
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Thu, 28 Oct 2004 22:44:47 +0200, "Zbyszek" <z...@W...o2.pl> wrote:

    >jejku piotr taki sławny i ceniony, jak miło że kiedyś tu dyskutował....

    Jak przykro, ze juz nie dyskutuje. :/

  • 24. Data: 2004-10-29 07:03:42
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Dla malych kwot wjmowanych czesto jest ok. Policz ile trzeba wyplacic,
    > zeby ci sie zwrocila roznica w innych bankach, gdzie masz stala kwote np
    > 10 zl.

    Jest jeszcze Maestro Pre-paid z ING BŚ z prowizją 3% BEZ MINIMUM.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 25. Data: 2004-10-29 07:28:36
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Glenn wrote:

    > Archiwum mówiło inaczej ;-) . Jeżeli cos uległo zmianie i Fortis
    > poprawił kursy to chętnie odszczekam,

    Fortis troche poprawil kursy - jak bylem w lutym na Bali to robilem testy i
    napisalem o tym, ze Fortis juz nie jest najgorszy, a miesiac temu moja córka
    wypłacała kartą VE F. w USA - kurs był o 0,5% gorszy niz kurs sprzedaży z dnia
    transakcji pokazywany na www.
    Jest to juz tak niewielka róznica, że zdażało sie iz w dniu księgowania w tabeli
    był kurs dla klienta gorszy - po prostu przez parę dni kurs z łątwością zmienia
    się wiecej niz o te 0,5%.
    Oczywiste jest że dla mniejszych kwot brak prowizji jest w takiej sytuacji
    zaletą
    *** blad ***

  • 26. Data: 2004-10-29 08:28:04
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

> [...]
    Jesli
    > nie
    >
    > Nie było żadnych kryteriów? Typu: najtańsza, najbardziej funkcjonalna,
    > najładniejszy obrazek ;-) ? To do luftu ten cały ranking. Co to Twojego
    > rankingu to jak najbardziej można taki stworzyć - tylko określ wagę
    > poszczególnych kryteriów. Poza tym pan Blajer nie po raz pierwszy
    > "popisuje" się podobnymi wpadkami - po co bierzecie w tym udział?

    Nastepnym razem Bajer musi ciebie zatrudnic to nie bedziesz tyle pyskowac na
    pbb :-))

    D.

  • 27. Data: 2004-10-29 08:30:38
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "JerzyR" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    dodalbym jeszcze ze chetnie zobaczylbym analize kart pod katem placenia za
    granica - na zasadzie testowania kursow lub ich porownywania (wiele bankow
    publikuje juz kursy na www). Przyklad Fortisa dowodzi ze wszystko sie
    zmienia i banki tez beda stosowaly zmiany marzy w tabelach kursowych. A za
    granica dobry kurs to podstawa.

    D.

  • 28. Data: 2004-10-29 09:19:40
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nastepnym razem Bajer musi ciebie zatrudnic to nie bedziesz tyle
    > pyskowac na pbb :-))

    Tu nie chodzi o "pyskowanie" na pbb, ale o to, że skoro Rzepa chce być
    uważana za miarodajną gazetę, to nie powinni takich rzeczy puszczać. A tak
    to czytając artykuł z dziedziny, o której nie masz bladego pojęcia jaką masz
    gwarancję, że nie ma tam podobnych przykłamań? IMHO żadną.

  • 29. Data: 2004-10-29 10:24:52
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 29 Oct 2004 10:30:38 +0200, w <clsuur$92j$1@inews.gazeta.pl>, "Dave"
    <d...@o...pl> napisał(-a):

    > dodalbym jeszcze ze chetnie zobaczylbym analize kart pod katem placenia za
    > granica

    ... i w internecie ;)

  • 30. Data: 2004-10-29 18:32:34
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 28 Oct 2004 17:35:08 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Prosze zauwazyc ile kart bylo wymienionych w danych kategoriach. Wygrywaly
    >te, ktore mialy najwiecej glosow.

    głosów? To o tym, co jest "najlepsze" decyduje się w głosowaniu?
    ROTFL.

    --
    Jarek Andrzejewski