  • 31. Data: 2004-10-29 20:46:10
    Temat: Re: najlepsze karty platnicze w RP
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > głosów? To o tym, co jest "najlepsze" decyduje się w głosowaniu?
    > ROTFL.

    przyklad idzie z gory - nasz sejm tez kilka razy glosowal "co jest prawdą"
    i raz jeden raport nią był a potem drugi :-)
    *** blad ***

  • 32. Data: 2004-11-01 20:50:39
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> wrote:
    > głosów? To o tym, co jest "najlepsze" decyduje się w głosowaniu?
    > ROTFL.

    Moze inaczej - Wskazan.
    Zreszta nie wiem jak chcesz zdecydowac o tym, ktora z uslug bankowych jest
    "najlepsza"? W decyzji kazda z osoba brala wiele czynnikow.

    Jesli sie nie zgadzasz z werdyktem - mozesz sprobowac stworzyc swoj wlasny
    ranking. Czekam caly czas - az ktos sie zdecyduje na stworzenie
    alternatywnego.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 33. Data: 2004-11-05 00:03:59
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 1 Nov 2004 21:50:39 +0100, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Moze inaczej - Wskazan.
    >Zreszta nie wiem jak chcesz zdecydowac o tym, ktora z uslug bankowych jest
    >"najlepsza"? W decyzji kazda z osoba brala wiele czynnikow.

    Ja? Nie mam takiego zamiaru. A po co w ogóle tego próbować?

    --
    Jarek Andrzejewski