  • 1. Data: 2009-07-30 13:31:12
    Temat: najpierw dzwonia na policje, potem sie dziwia skad sie wziela
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    W Wielkiej Brytanii nie ustają głosy krytyki pod adresem konserwatystów
    za mariaż w europarlamencie z Prawem i Sprawiedliwością, a zwłaszcza - z
    Michałem Kamińskim. Brytyjska prasa przynosi nową serię krytycznych
    komentarzy wobec europosła PiS. Tygodnik "New Statesman" pisze, że
    europejscy Żydzi ze zgrozą przyglądają się politycznemu awansowi
    Kamińskiego, który jako nastolatek był członkiem Narodowego Odrodzenia
    Polski
> [...]
    > europejscy Żydzi ze zgrozą przyglądają się politycznemu awansowi
    > Kamińskiego, który jako nastolatek był członkiem Narodowego Odrodzenia

    kto wybral tych cweli na reprezentatnow polski i polakow??

  • 5. Data: 2009-08-02 16:09:13
    Temat: Re: najpierw dzwonia na policje, potem sie dziwia skad sie wziel
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl>

    [...]

    rozumiem ze jestes inteligentnym czlowiekiem i bedac na grupie wgpw piszesz na
    temat.

    pozdr
    IWSP