  • 11. Data: 2004-02-11 12:55:26
    Temat: Re: najtansza kk ?
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Marcous" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c0cobc$ba8$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > rzeczywiscie ta raiffeisena jest tania chyba sie na nia zdecyduje
    > zwlasza ze w moim banku (citi) chca za taka 75 PLN

    Porozmawiaj z konsultantem do KK w Citku - ja za podstawowa i 2 dodatkowe
    zaplacilem 30 PLN (na początku 45 PLN, ale potem zwrócili mi 15 PLN)

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2004-02-11 17:28:45
    Temat: Re: najtansza kk - Raiffeisen Visa Nowa
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > A ja ją nie tylko widziałem, ale uzywam od jakiegoś czasu - nie ma
    > haczyków - jest tak jak piszesz. Krótko mówiąc - chwalę sobie.

    A ja z Raiffeisenem nie chcę mieć nic wspólnego. Po 2 miesiącach od złożenia
    wniosku i wielokrotnych reklamacjach NARESZCIE otrzymałem kartę National
    Geographic. "Wyjątkowa jakość usług" - zgoda, ale w negatywnym znaczeniu.

    MaciejK

  • 13. Data: 2004-02-11 19:51:11
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "SebCz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > A ja ją nie tylko widziałem, ale uzywam od jakiegoś czasu - nie ma
    > haczyków - jest tak jak piszesz. Krótko mówiąc - chwalę sobie.

    A nie jest to czasem karta krajowa?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 14. Data: 2004-02-11 20:43:12
    Od: Timek <t...@t...no-spam.net>

    > rzeczywiscie ta raiffeisena jest tania chyba sie na nia zdecyduje
    > zwlasza ze w moim banku (citi) chca za taka 75 PLN

    Nie przesadzaj. Na ogolnych warunkach Citi Motokarta BP (Visa) - 30zl,
    Citi Elle (Visa) i Citi Era (Visa) - 45zl. Jak pogadasz z konsultantem
    by dali Ci za darmo bo masz konto i zastanawiasz sie na zlikwidowaniem
    jak nie dostaniesz karty za darmo to najprawdopodobniej ja dostaniesz (i
    to nie tylko powyzsze ale tez Mastercarda ;) ) Jak masz komorke w Erze
    to karta jest dosc atrakcyjna :)

    t.

  • 15. Data: 2004-02-11 20:50:54
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    Tomasz Waszczynski wrote:

    > A nie jest to czasem karta krajowa?

    Nie.

  • 16. Data: 2004-02-11 22:32:23
    Od: SebCz <a...@a...pl>

> [...]
    > Geographic. "Wyjątkowa jakość usług" - zgoda, ale w negatywnym znaczeniu.

    Natomiast ja jestem w pozytywnym szoku: dostalem telefon od Pani, która
    podesłała mi umowę zasyłając sympatyczny gadżecik do samochodu, odesłałem
    pocztą, po 10 dniach miałem kartę w rączce, kurier został mi umówiony
    telefonicznie, był w podanym przedziale godzin... Karta po aktywacji miała
    byc aktywna po 2 dniach, była po kilku godzinach - super. Niski procent,
    grace troche krótszy, ale to nic - i tak zlecam przelew zasilający od razu
    po otrzymaniu wyciągu, żadna róznica dla mnie. A opłaty naprawdę
    nieznaczne.

    Powyższe opisuje moje prywatne doswiadczenia. :)) Nie twierdzę, że tak
    jest zawsze, bo niby skąd mam wiedzieć ? ;)
    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 17. Data: 2004-02-13 09:14:26
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > poszukuje oferty najtanszej karty kk

    o Raiffeisenie juz wiesz od innych.

    za darmo na pierwszy rok dostaniesz w LukasBanku jesli amsz e-konto-pro i
    5000pln zabezpieczone u nich (na rorze lub lokacie poz rorem)
    jesli bez e-k-pro to za (chyba) 58 pln na rok, ale za to niewysokie
    wymagania dotyczace zarobkow - bodaj 1200pln.
    zobacz etz www.lukasbank.pl czy przy e-koncie (bez -pro) nie jest czasem
    karat tansza (nie za 100 procentowa oplate) jesli spelniasz jakies, nie
    pamietam jakie, warunki. duza wygoda - masz oddzialy do splaty i ew. zapytan
    "na zywo", oraz bedzie niedlugo podglad KK przez net - choc ma byc niedlugo,
    to niektorzy juz maja aktywny ;)))

    mBank - tu nie jest tanio ale jest wygodnie - bez zaswiadczenia o zarobkach,
    wystarczy miec darmowe ekonto+emax i masz KK

    poza powyzszymi pytaj o promocje na KK - do niedawna byla w BZWBK, wydawali
    za 1/2 ceny.

    pozdrawiam
    zbyszko janke