  • 11. Data: 2007-10-25 22:40:00
    Temat: Re: najtansze przelewy zagraniczne
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM.gmail.com>

    Gostecka pisze:
    > w bz wbk przelewy zagranice kosztuja 0,2% min. 9,50 zł maks. 180 zł

    Niestety, caly czas proponowane sa przelewy o dzielonych kosztach. Mnie
    interesuja przelewy bez kosztów dla beneficjenta.

  • 12. Data: 2007-10-26 17:36:38
    Od: Pete <n...@n...com>

    Piotr Wojcicki pisze:

    > Niestety, caly czas proponowane sa przelewy o dzielonych kosztach. Mnie
    > interesuja przelewy bez kosztów dla beneficjenta.

    Skoro puszczasz przelewy w euro do strefy euro, to wybór kosztów
    dzielonych nie powinien powodować obciążenia beneficjenta jakimikolwiek
    kosztami.

    I sprostowanie do Citidirect Online - darmowe przelewy walutowe są dla
    wszystkich kierunków (nie tylko strefa euro).
    Ale niestety w regulaminie jest zakaz używania tego rachunku do
    prowadzenia działalności gosp.

    --
    Pete

  • 13. Data: 2007-11-04 19:06:53
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Piotr Wojcicki" <drak99@NO_SPAM.gmail.com> napisał w wiadomości

    > Chodzi glownie o Niemcy i Francje wiec jak znalazl. Wszystkim serdecznie
    > dziekuje.

    I na co się zdecydowałeś jeśli można wiedzieć? Bo chętnie uaktualniłbym
    swoje informacje. Ale wydaje mi się, że nie ma niczego lepszego od ING za 5
    zł nadal, prawda?

    marekz