  • 11. Data: 2007-12-31 08:05:34
    Temat: Re: najtansze ( w skali roku) konto firmowe/karta do platnosci online
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    Użytkownik "mk_102" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:47780df4$1@news.home.net.pl...

    > Użytkownik "quwert" <q...@x...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Za wydanie /wznowienie karty Visa Electron do konta firmowego Inteligo
    > płaci się 0 (słownie: zero) zł.
    > Za drugą i następne karty do tego samego rachunku płaci się 1,59 zł. a nie
    > 1,49 zł. Przy czym słowo druga nie oznacza wznowienia, tylko wydanie
    > drugiej karty np. dla pracownika lub współwłaściciela firmy.
    > --
    > Pozdrawiam
    > MK

    ojej, no dobra, rozumiemy już, sorry

  • 12. Data: 2008-01-01 11:11:51
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    Znaczy się cennik swoje a system bankowy swoje??

    cytat z wyciągu

    2007-11-05 1857 Prowizja - wydanie kolejnej karty Opłata -1,59

    przy czym kolejna w moim przypadku znaczy dokładnie wznowienie karty,
    poprzednia utraciła ważność i mam tylko jedna kart do konta.

    I tutaj mamy piękny przykład czym się różni praktyka od teorii

  • 13. Data: 2008-01-01 14:30:47
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

> [...]

    > a nie 1,49 zł. Przy czym słowo druga nie oznacza wznowienia, tylko
    > wydanie drugiej karty np. dla pracownika lub współwłaściciela firmy.

    Niepotrzebnie się upierasz, nie masz racji.
    karta dla pracownika to karta DODATKOWA i tego TOiP nie przewiduje
    wcale.
    karta wznowiona = karta druga (lub następna) i się płaci za nią.
    1,59zł co 2 lata

    Sławek