  • 1. Data: 2010-08-18 10:26:10
    Temat: najtanszy kredyt gotowkowy na rynku...
    Od: fiki <b...@g...com>

    Czy ktos moze probowal "wziasc kredyt" gotowkowy w nastepujacy sposob:
    - doladowanie konta monebookers kk polbanku - prowizja 1,9%
    - rozlozenie transakcji na 12 rat - 5% prowizji
    - wyplata gotowki na konto/karte debetowa - 1,8euro.
    Czy to dziala? Jezeli tak to jest to chyba najtanszy kredyt gotowkowy
    na rynku...

  • 2. Data: 2010-08-18 10:27:29
    Temat: Re: najtanszy kredyt gotowkowy na rynku...
    Od: fiki <b...@g...com>

    A zapomnialem jeszcze napisac o zwrocie 1%. Tak wiec calkowity koszt
    kredytu rocznego to 6,9%+1,8euro

  • 3. Data: 2010-08-18 11:46:05
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (18.08.2010 12:26), fiki wrote:
    > Czy ktos moze probowal "wziasc kredyt" gotowkowy w nastepujacy sposob:
    > - doladowanie konta monebookers kk polbanku - prowizja 1,9%
    > - rozlozenie transakcji na 12 rat - 5% prowizji

    5% prowizji i tyle? Żadnego oprocentowania? Ile wynosi rata dla
    powiedzmy 1000zł?

    > - wyplata gotowki na konto/karte debetowa - 1,8euro.
    > Czy to dziala? Jezeli tak to jest to chyba najtanszy kredyt gotowkowy
    > na rynku...

    Raz, że to potrwa około tygodnia, albo i dłużej.

    Dwa, że to jest niezgodne z regulaminem moneybookers (a kto wie, może
    też i polbanku).

    p. m.

  • 4. Data: 2010-08-18 11:51:12
    Od: fiki <b...@g...com>

    On 18 Sie, 13:46, mvoicem <m...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > Raz, że to potrwa około tygodnia, albo i dłużej.
    >
    > Dwa, że to jest niezgodne z regulaminem moneybookers (a kto wie, może

    W ktorym miejscu jest niezgodne z regulaminem? Nic takiego nie
    znalazlem,..

  • 5. Data: 2010-08-18 12:34:48
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (18.08.2010 13:51), fiki wrote:
    [...]
> [...]
    [...]
    > W ktorym miejscu jest niezgodne z regulaminem? Nic takiego nie
    > znalazlem,..

    Chyba trochę się zagalopowałem z tym. Czytałem całkiem niedawno ich
    regulamin i coś takiego mi się w głowie utrwaliło, kiedy w tym momencie
    widzę tylko coś takiego:
    "
    11. Prohibited Transactions
    11.1. It is strictly forbidden to send or receive payments as
    consideration for the sale or supply of:
    [...]
    * Prepaid debit cards or other stored value cards that are not
    associated with a particular merchant and are not limited to purchases
    of particular products or services
    ".

    Prawdopodobnie w/w mi się zapamiętało jako uogólniony zakaz użycia
    moneybookers do wyciągania pieniędzy z kart ;)

    p. m.

  • 6. Data: 2010-08-18 17:46:51
    Od: gkafel <g...@g...com>

    On 18 Sie, 12:27, fiki <b...@g...com> wrote:
    > A zapomnialem jeszcze napisac o zwrocie 1%. Tak wiec calkowity koszt
    > kredytu rocznego to 6,9%+1,8euro

    Do porownan lepiej wziasc rzeczywista stope - ktora bedzie w tym
    przypadku rzedu 10,6% (6,9% byloby gdybys pozyczona kwote splacal
    dopiero po roku a nie w ratach).

    Br,
    gk