  • 11. Data: 2011-02-26 21:08:35
    Temat: Re: największy zwrot % przy płaceniu "PzA" debetówką?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-02-26 13:48, b...@o...pl pisze:
    > sam znalazłem 4% toyota

    A czytales regulamin? Trzeba miec saldo 90000zl, zeby dostac taki zwrot.

  • 12. Data: 2011-02-27 13:31:18
    Od: b...@o...pl

    > A czytales regulamin? Trzeba miec saldo 90000zl, zeby dostac taki zwrot.

    nie czytałem, odrzuciłem toyote po przeczytaniu że to
    transakcje w fizycznych _nieiternetowych_ sklepach:
    bo już na wstępie ustaliłem że karta nie nadaje do
    celu który sobie postawiłem.

  • 13. Data: 2011-02-28 11:55:28
    Od: z <z...@g...pl>

    animka pisze:

    > Alle ulgi są tylko na określony czas.
    > Tu wklejam kawałek z cennika usług:

    Czy mógłby ktoś w prostych żołnierskich słowach potwierdzić że zerowe
    koszty będą jeśli wpłynie 1000 zł na konto (tu już mam różne odpowiedzi
    od pani w okienku) oraz raz w miesiącu zapłacę kartą w markecie czy
    stacji paliw. (tu znowu jakieś kwoty są ważne?)
    Dowiedziałem się że nie mogę przepisać numeru ze starego płatnego konta
    tylko muszę dostać nowy numer (debilizm a dla mnie strata czasu bo mam
    polecenia zapłaty).
    Jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach a ja nie mam ochoty co kilka
    miesięcy zmieniać numeru konta.