  • 1. Data: 2009-07-09 21:22:30
    Temat: nasz liberalny, wolnorynkowy rząd działa!
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Koniec z wysokimi marżami?

    Minister rolnictwa Marek Sawicki ma zamiar wystąpić do premiera o
    powołanie międzyresortowego zespołu monitorującego ceny, tak by było
    wiadomo, w których sektorach rynku żywnościowego powstają największe zyski
    (....)

    http://beta.biznes.onet.pl/sawicki-chce-powolac-zesp
    ol-monitorujacy-ceny-zywn,18565,3019740,1,news-detal

    ----------------------

    Będą tanie jabłuszka!

    Pozdrowionka
    J.

  • 2. Data: 2009-07-10 06:49:31
    Temat: Re: nasz liberalny, wolnorynkowy rząd działa!
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    http://plfoto.com/1898665/zdjecie.html

  • 3. Data: 2009-07-10 19:18:45
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    skippy pisze:
    > http://plfoto.com/1898665/zdjecie.html

    Skippy nie ma potrzeby, abyś uprawiał samogwałt na forum.

    Jeśli chcesz się onanizować, to rób to w domowym zaciszu.

    J.

  • 4. Data: 2009-07-10 19:37:23
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Skippy nie ma potrzeby, abyś uprawiał samogwałt na forum.
    >
    > Jeśli chcesz się onanizować, to rób to w domowym zaciszu.

    Napisz coś o giełdzie idioto.

  • 5. Data: 2009-07-10 19:49:59
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 10 Lip, 21:18, Joachim <j...@o...pl> wrote:

    Czy Ty nie byłeś tym gościem, który tu się rozpisywał o ataku bojówek
    PO na 'Panią' Cugier-Kotkę ???
    Tak dla przypomnienia.

  • 6. Data: 2009-07-10 20:05:00
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    macieks pisze:
    > On 10 Lip, 21:18, Joachim <j...@o...pl> wrote:
    >
    > Czy Ty nie byłeś tym gościem, który tu się rozpisywał o ataku bojówek
    > PO na 'Panią' Cugier-Kotkę ???
    > Tak dla przypomnienia.
    A co to ma wspólnego z onanizmem skippy-ego?

    J.

  • 7. Data: 2009-07-10 21:11:13
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 10 Lip, 22:05, Joachim <j...@o...pl> wrote:

    > A co to ma wspólnego z onanizmem skippy-ego?
    >
    > J.

    Odpowiedzi kolegi Skippy-ego tymi fotkami, to jest taki protest-song,
    albo ośmieszenie (przynajmniej jak tak to odbieram), na to polityczne
    gówno serwowane przez paru typów na grupie poświęconej GIEŁDZIE.
    A pytanie o Cugier-Kotkę powie mi coś o Tobie. Czy powiesz, że byłeś w
    błędzie czy będziesz kontynuował ten wątek???

  • 8. Data: 2009-07-11 09:33:03
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    macieks pisze:

> [...]
    > A pytanie o Cugier-Kotkę powie mi coś o Tobie. Czy powiesz, że byłeś w
    > błędzie czy będziesz kontynuował ten wątek???
    Ta kotka spotkała na swojej drodze zwykłych dresiarzy - wyznawców PO

    Achhh, ochhhh, jacy wy wrażliwiii (zwłaszcza ten skippy onanista). Tak
    strasznie wasz rażą posty na temat gospodarki w Polsce (a polityka jest
    z tym ściśle związana).

    Chyba wynika to z tego, że popierany przez was rząd jest całkowicie do
    niczego.

    Kolejny przykład, jacy to nieudacznicy:
    http://beta.biznes.onet.pl/gaz-za-stocznie,18490,302
    0056,1,news-detal

    PO traci setki milionów na potęgę, a elektorat ogląda gołe dupy w
    internecie.

    J.

  • 9. Data: 2009-07-11 10:21:32
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Joachim"

    > PO traci setki milionów na potęgę, a elektorat ogląda gołe dupy w
    > internecie.

    Nieudacznicy życiowi toczą pianę, a spokojni gracze ogladaja dupencje i
    widoczki.

    http://plfoto.com/popup/full.php?photo=1899043&color
    =000000

  • 10. Data: 2009-07-11 10:34:54
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Joachim"

    BTW czujesz sie easy i bezkarnie z tym obrażaniem mnie?