  • 21. Data: 2004-08-28 20:34:21
    Temat: Re: konto dla studenta
    Od: Artur <A...@g...pl>

    nod napisał w swoim mailu z 23 Aug 2004 14:29:59 +0200:

    > a ja polecam BPH i konto Sezam Student :)
    >
    > 3 zł prowadzenie rachunku
    > 2 zł prowadzenie karty
    czyli mówiąc poważnie 5 złotych za prowadzenie konta
    > darmowe przelewy!
    internetowe;-), normalny przelew 6 złotych, spowolniony 4 złote
    > darmowe ubezpieczenie karty jeżeli wykonasz nią miesięcznie min. 4 operacje
    ubezpieczenie jest ukrytym kosztem, jeśli nie wykonasz 4 operacji
    BEZGOTÓWKOWYCH w miesiącu (co jest bardzo prawdopodobne) dopłacisz
    jeszcze 2,5 złotych, czyli płacisz 7,5 za to co w mBanku masz gratis
    > darmowy dostęp do konta przez net
    łał, może raczej "w cenie" 7,5/mieś.
    > darmowe bankomaty BPH i d. PBK oraz Euronetu
    nie ma już PBK i nie ma bankomatów PBK, w sumie mniej więcej tyle
    bankomatów co mBank, o 500 mniej niż Inteligo, o 400 mniej niż Pekao
    S.A. (też nie polecam, ale chociaż taniej) o 6000 mniej niż fortis
    > % rachunku niestety tylko 1,5%
    a myślałem, że napiszesz, że aż;-)

    Pozdrawiam.
    Artur A. Surowiec

  • 22. Data: 2004-08-29 09:04:11
    Od: Artur <A...@g...pl>

    Sławomir Szyszło napisał w swoim mailu z Tue, 24 Aug 2004 22:44:15 +0200:

    > Dnia Mon, 23 Aug 2004 11:29:57 +0200, "Uzi" <l...@g...pl> wklepał(-a):

    > Przy "studenckich" wpływach oprocentowanie jest doprawdy pomijalne. Np. masz
    > oprocentowanie 4%, saldo 500 zł - miesięcznie zarobisz ~1,35 zł.

    Dobre i to, w końcu student podobno każdy grosz liczy. Jeśli dodamy do
    tego różnice w koszcie prowadzenia (też pomijalne) okaże się, że różnice
    zdecydowanie nie są pomijalne.

    Pozdrawiam!
    A. A. Surowiec

  • 23. Data: 2004-08-29 09:04:26
    Od: Artur <A...@g...pl>

    Uzi napisał w swoim mailu z Mon, 23 Aug 2004 12:24:33 +0200:

    > co powiecie o PeKaO ? oraz czy Inteligo czy mBank ?

    Nie ma PeKaO, jest Pekao S.A. (żubr) i PKO (skarbonka). Ja mam konto
    zarówno z Inteligo jak i w mBanku oraz w Pekao S.A.
    Polecam mBank jako podstawowe konto do wszystkiego. Ewentualnie można do
    tego dołożyć Inteligo w celu wykożystania bankomatów PKO BP. Niestety
    poza liczbą bankonatów Inteligo nie dorasta mBankowi do pięt pod żadnym
    względem (%, ceny, funkcjonalność, jakość obsługi, brak funduszy
    inwestycyjnych, brak KK dla studentów). Pekao S.A. i PKO B.P. to zupełny
    chłam, chyba że lubisz jak inflacja i prowizje zjadają Ci kasę, uważasz,
    że ludzi najlepiej poznawać w kolejkach, uważasz, że pracownicy banku są
    tylko ludźmi, a ciągłe pomyłki pań dysponentek są nawet sympatyczne. W
    takim wypadku osobisty kontakt jest najlepszy;-)

    Pozdrawiam!
    A. A. Surowiec

  • 24. Data: 2004-08-29 11:07:05
    Temat: Re: konto dla studenta [OT]
    Od: Marek <m...@w...interia.i-to.pl>

    Sorki za OT, ale

    Artur napisał(a):
    > Nie ma PeKaO, jest Pekao S.A. (żubr) i PKO (skarbonka).

    No już bez przesady!!! A jeśli już, to "i PKO BP SA".

    Ale ile można... Przecież wiadomo, że jak ktoś napisał PeKaO, to
    chodziło mu o Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna (posługującego się
    - wedle statutu - skrótem Bank Pekao S.A., a wg zasady tworzenia
    skrótowców: Bank PKO SA czy też BPKO SA), a nie o Powszechną Kasę
    Oszczędności Bank Polski S.A. (w skrócie PKO BP SA).

    Uff...

    Marek

  • 25. Data: 2004-08-29 14:04:45
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    Uzi <l...@g...pl> napisał(a):

    > Nadal jestem nie zdecydowany. Mysle o:
    > 1. PKO Superkonto Student
    > 2. Inteligo
    > 3. mBank (eMax lub eKonto)
    > Bedac na podobnym miejscu do mnie, ktore konto jest najbardziej
    > ekonomiczne?
    Witaj!
    Proponuję Multikonto Jestem w MultiBanku,koszt 2 pln/miesiąc,funkcjonalność
    jak w mBanku,darmowe wpłaty,placówki,darmowe przelewy,oprocentowanie niższe
    niż w MBanku
    oraz dodatkowo
    konto w mbanku (karta kredytowa dla studenta)0,00pln
    oraz dodatkowo
    konto Inteligo (bardzo dużo bankomatów,wypłaty "na kartę"w agencjach PKO
    BP)0,99pln/miesiąc
    Całkowity koszt 2,99pln/miesiąc
    Darmowe bankomaty :pko bp, euronet ,bzwbk,wpłaty bez prowizji w pkobp i
    placowkach multi

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 26. Data: 2004-08-30 18:31:02
    Temat: Re: nazwy banków [OT]
    Od: "Artur A. Surowiec" <A...@g...pl>

    Marek napisał w swoim mailu z Sun, 29 Aug 2004 13:07:05 +0200:
    > No już bez przesady!!! A jeśli już, to "i PKO BP SA".
    W skrócie w mowie potocznej "PKO" tak jak BRE Bank w skrócie na grupie
    zwany jest "BRE" (a nie "BREB" wg zasady tworzenia skrótowców) albo Bank
    BPH to w skrócie "BPH" (a nie "BBPH" w zasady tworzenia skrótowców).
    > Ale ile można... Przecież wiadomo, że jak ktoś napisał PeKaO, to
    > chodziło mu o Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna (posługującego się
    > - wedle statutu - skrótem Bank Pekao S.A.,
    Nie wiem czy wiadomo, Pekao i PKO rozumiem, a PeKaO to jest zupełnie po
    środku. Co więcej uważam że autorowi pytania chodziło o PKO, bo jak dla
    studenta to i taniej i więcej bankomatów a obsługa i % na podobnym
    poziomie.
    > a wg zasady tworzenia
    > skrótowców: Bank PKO SA czy też BPKO SA), a nie o Powszechną Kasę
    > Oszczędności Bank Polski S.A. (w skrócie PKO BP SA).
    No ale myśle, że Twój prawie wyczerpujący wykład powinien wyjaśnić
    wszystkie wątpliwości wszystkich dotyczące nazewnictwa tych banków tylko
    jeszcze pozostaje wątpliwość co do kropeczek S.A./SA bo czemu PKO BP
    *SA* i Bank Pekao *S.A.* ?

  • 27. Data: 2004-08-30 19:41:40
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "Artur A. Surowiec" <A...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > wszystkie wątpliwości wszystkich dotyczące nazewnictwa tych banków tylko
    > jeszcze pozostaje wątpliwość co do kropeczek S.A./SA bo czemu PKO BP

    Wg kodeksu cywilnego jedynym dopuszczalnym skrotem spółki akcyjnej jest
    S.A., a wg slownika PWN obie formy sa poprawne.
    Ja to stosuje tak, ze w pismach oficjalnych pisze S.A., a w prywatnych
    tekstach jak mi sie chce.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 28. Data: 2004-08-31 08:29:11
    Od: Marek <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Artur A. Surowiec dnia 2004-08-30 20:31 napisał(a) co następuje:

    > W skrócie w mowie potocznej "PKO" tak jak BRE Bank w skrócie na grupie
    > zwany jest "BRE"

    Przytoczyłem tylko oficjalny skrót, zawarty na stronach www banku.

> [...]
    > środku. Co więcej uważam że autorowi pytania chodziło o PKO, bo jak dla
    > studenta to i taniej i więcej bankomatów a obsługa i % na podobnym

    No niech będzie ;-)

> [...]
    > wszystkie wątpliwości wszystkich dotyczące nazewnictwa tych banków tylko
    > jeszcze pozostaje wątpliwość co do kropeczek S.A./SA bo czemu PKO BP

    A widzisz - specjalnie sprawdzałem na stronach banków. I Pekao S.A. w
    swoim statucie zawarło informację, że używanym przez nich skrótem jest
    "Pekao S.A.". Natomiast PKO BP SA napisało: "w skrócie: PKO BP SA".

    :-)

    --
    Marek
    "Nasi wrogowie są bardzo nowocześni i pomysłowi. I my także.

  • 29. Data: 2004-09-02 15:45:00
    Od: "SaturnV" <m...@d...plpwmul.com>

    > Witam (jestem na grupie 1 raz, do jutra musze zalozyc konto ) Nie
    > wiem
    > gdzie bedzie najbardziej opłacalane mysle o PKO konto studenta i
    > internetowych mBank i Inteligo. Gdzie jest najtaniej (prowadzenie
    > konta,
    > brak co miesiecznych wplat, darmowe operacje na koncie). Dodam, ze
    > pieniadze
    > by wplywaly niesystematycznie i to kwoty ok. 200zl, tylko teraz we
    > wrzesniu
    > ok. 1000zl
    > Z gory ThX za odpowiedz :)

    Ja polecam Multikonto jestem (dla studentow) www.multibank.pl
    Mam i sobie chwale.
    Pozdrawiam
    SV

  • 30. Data: 2004-09-02 15:54:33
    Od: "SaturnV" <m...@d...plpwmul.com>

    > Nadal jestem nie zdecydowany. Mysle o:
    > 1. PKO Superkonto Student
    mialem, jesli chcesz nie miec problemow to nie zakladaj, bo czestym
    twoim adresem bedzie s...@p...pl

    > 2. Inteligo
    mialem, uwaga na ukryte oplaty...

    > 3. mBank (eMax lub eKonto)
    > Bedac na podobnym miejscu do mnie, ktore konto jest najbardziej
    > ekonomiczne?

    mam i jest OK,
    mozesz ubezpieczyc karte co polecam zrobic.

    generalnie unikaj PKOBP...
    SV