  • 1. Data: 2010-07-13 12:12:26
    Temat: nazwy dla KO złotówki BZWBK
    Od: z...@o...pl

    przy każdym zakładanym w serwisie www
    rachunku oszczędnościowym PLN znajduje się
    nic nie mówiący opis "rachunek oszczędnościowy PLN"

    co więcej, przy dokonywaniu przelewu pojawia się
    rozwijana lista wyboru rachunków nadawcy
    z opisami, np:

    rachunek oszczędnościowy PLN xx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx 1024,67
    rachunek oszczędnościowy PLN xx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx 0,67
    rachunek oszczędnościowy PLN xx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx 24,67
    itd.

    pytanie brzmi: co zrobić aby zamiast wyrażenia:
    rachunek oszczędnościowy PLN

    napisać np.

    Wakacje
    Czynsz
    Czarna-Godzina

  • 2. Data: 2010-07-13 13:13:15
    Temat: Re: nazwy dla KO złotówki BZWBK
    Od: "jarek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > itd.
    >
    > pytanie brzmi: co zrobić aby zamiast wyrażenia:

    Przyznam, ze takiej funkcjonalności w serwisie nei zauważyłem i IMHO, nie ma.
    Coś takiego jest np. w mBanku i dobrze by i w BZWBK było.
    ps. a zamaiast "rachunek oszczędnościowy" to chyba powinno być (u mnie
    wyświetla) "Konto Oszczędnościowe" ?

  • 3. Data: 2010-07-13 21:17:01
    Od: z...@o...pl

    > a zamaiast "rachunek oszczędnościowy" to chyba powinno być (u mnie
    > wyświetla) "Konto Oszczędnościowe" ?

    tak, masz racje!

    > Przyznam, ze takiej funkcjonalności w serwisie nei zauważyłem

    OBSZUKAŁEM i nie ma

    > i IMHO, nie ma.

    prosimy o odpowiedz zespół BZWBK

  • 4. Data: 2010-07-15 10:50:47
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    > prosimy o odpowiedz zespół BZWBK
    >
    > --

    W serwisie transakcyjnym BZWBK24 nie ma możliwości nadawania nazw
    własnych rachunkom. Nasi klienci zgłosili w serwisie Bank Pomysłów
    pomysł na dodanie takiej funkcjonalności (https://
    bankpomyslow.bzwbk.pl/i/280-nadawanie-wlasnych-nazw-
    rachunkow)

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

  • 5. Data: 2010-07-15 12:52:23
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Witam,

> [...]
    > pomysł na dodanie takiej funkcjonalności (https://
    > bankpomyslow.bzwbk.pl/i/280-nadawanie-wlasnych-nazw-

    No tak ale ten pomysl był już dodany około rok temu. Czy z tego wynika że
    bank pracuje nad wprowadzeniem czegoś takiego czy raczej nie.

    Damian

  • 6. Data: 2010-07-15 12:54:02
    Od: z...@o...pl

    > Witam,

    > No tak ale ten pomysl był już dodany około rok temu. Czy z tego wynika że
    > bank pracuje nad wprowadzeniem czegoś takiego czy raczej nie.

    wygląda na to że bank pomysłów jest raczej lekturą dla konkurencji
    niż dla samego zespolu BZWBK

  • 7. Data: 2010-07-16 11:23:18
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    > wygląda na to że bank pomysłów jest raczej lekturą dla konkurencji
    > niż dla samego zespolu BZWBK
    >
    > --

    Spośród zgłoszonych pomysłów już ponad 120 zostało wdrożonych. Jeśli
    chodzi o propozycję nadawania dowolnych nazw rachunkom, to prace nad
    tym pomysłem nie są prowadzone. Każdy pomysł, który jest obecnie
    wdrażany otrzymuje odpowiedni status w serwisie.