  • 11. Data: 2002-07-22 07:18:55
    Temat: Re: [negatyw] Invest Bank
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Rafal M wrote:

    > wedlug TOiP minimum to 1 zl
    > http://www.investbank.pl/firma/oplaty.html

    Trzeba było poprosić panienke z okienka o wskazanie stosownego zapisu w
    TOiP, wg którego wyliczyła Ci te 8 zeta.

    pzdr

    Tomek

  • 12. Data: 2002-07-22 07:46:28
    Od: "VOYTEK" <v...@A...onet.pl>

    Nie ma sie czym szokowac. Od dawna znane sa takie szemrane uklady typu
    instytucja(nierzadko panstwowa)<->prywatny bank. W Urzedzie Dzielnicy Praga
    Poludnie w Warszawie jest oddzial (jesli dobrze pamietam) Banku Zachodniego.
    Pomijajac kolejke (bo jak to w marmurku czynne tylko jedno okienko z
    czterech), za wplate 100zl za zalatwienie jakiejs-tam formalnosci chcieli
    ode mnie 10zl prowizji (10% wplacanej kwoty!!!). Kazalem kobiecie w okienku
    powtorzyc, bo myslalem, ze kpi ze mnie. Oczywiscie wszyscy rozsadni ludzie
    chodza na poczte (ktora jest obok), gdzie szybko i bez kolejek (wszystkie
    stanowiska czynne) mozna wplacic za prowizja 3,5 zl.

    Takich prowizji nie znajdziesz w TOiP. Czesc z takich prowizji pobiera
    instytucja odnajmujaca pomieszczenia, ktora wszem i wobec reklamuje bank
    utwierdzajac interesantow w przekonaniu, ze wplaca sie tylko tutaj
    (lgarstwo). Jest to istne pranie mozgow, bo lokalizacja oddzialu banku w
    budynku jest dokladnie opisana na kazdym formularzu zawierajacym numery kont
    i polecenia zaplaty oraz wisi w kazdej gablocie sciennej. A biedni ludzie -
    jak barany - ida gdzie blizej i "gdzie kazali". W zamian za to prowizja
    dzielona jest na dwie czesci - dla banku i posiadacza rachunku.

    Pozdrawiam.

  • 13. Data: 2002-07-22 10:30:32
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "VOYTEK" <v...@A...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ahgder$2qpr$1@news2.ipartners.pl...

    >Od dawna znane sa takie szemrane uklady typu instytucja(nierzadko
    panstwowa)<->prywatny bank.

    Ale w tym przydaku nawet sekretarka w Osrodku, mowila ze lepiej pojsc na
    poczte dwie ulice dalej ;)

    Poslalem z czystej ciekawosci maila do banku, zobaczymy co powiedza :)

  • 14. Data: 2002-07-22 12:08:21
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafal M" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Poslalem z czystej ciekawosci maila do banku, zobaczymy co powiedza :)

    Szybko reaguja to jest + ;)

    Wklejam maila:
    <cytat>

    Witam Pana!

    Od 19 lipca Invest-Bank zmienił wysokość opłaty za wpłaty gotówkowe na
    rachunki prowadzone w innych bankach. Stawka podstawowa to 1% min. 8zł.
    Banki pobierają prowizje za czynności operacyjne, w tym przypadku taka kwota
    została ustalona w naszym Banku.

    Z poważaniem

    Kierownik
    Centrum Obsługi Klienta

    </cytat>

    Szkoda tylko ze nie ma tego w TOiP, no i niezla podwyzka 800% ;)

  • 15. Data: 2002-07-22 12:14:52
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Rafal M wrote:

> [...]
    > Banki pobierają prowizje za czynności operacyjne, w tym przypadku taka kwota

    Przecież pisałeś, że ten ośrodek egzaminowania ma rachunek w Invest
    Banku.

    pzdr

    Tomek