  • 1. Data: 2011-11-02 13:49:52
    Temat: neoBank 6,86% na 3 mies.
    Od: Gieniu <d...@i...eu>

    http://online.neobank.pl/public/classic/?produktId=6
    1

    Brzmi nawet nie źle, zakładał ktoś tam lokaty?

  • 2. Data: 2011-11-02 13:52:49
    Temat: Re: neoBank 6,86% na 3 mies.
    Od: "Konfabulator" <k...@g...pl>

    Gieniu <d...@i...eu> napisał(a):

    > http://online.neobank.pl/public/classic/?produktId=3
    D61

    > Brzmi nawet nie =BCle, zak=B3ada=B3 kto=B6 tam lokaty?

    To żeś odkrył newsa sprzed pół roku...

  • 3. Data: 2011-11-02 18:16:34
    Od: "Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Konfabulator" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:j8rhvh$c4a$1@inews.gazeta.pl...

    > To żeś odkrył newsa sprzed pół roku...

    Ja też nie wiedziałem...

    W.

  • 4. Data: 2011-11-02 18:55:16
    Od: "Konfabulator" <k...@g...pl>

    Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza <v...@o...pl> napisał(a):

    > Ja też nie wiedziałem...

    System tragicznie prosty i mało funkcjonalny, a konto obowiązkowe z płatnymi
    przelewami i płatnymi smsami z kodem. Tylko procenty, o ile macie dużo kasy,
    są warte zainteresowania. Koszmarna jest też obsługa, ale nie chodzi o ludzi,
    tylko o wdrożone procedury, jakakolwiek zmiana w koncie wymaga wizyty w
    oddziale, a tych listę dobrze obejrzeć na stronie, bo mogą być o kilkaset km
    od Was.

    Gdybym miał kwotę do 50 tysięcy to i tak wybrałbym np. Meritum.

  • 5. Data: 2011-11-02 21:21:46
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Konfabulator" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:j8s3mk$bjd$1@inews.gazeta.pl...

    > System tragicznie prosty i mało funkcjonalny, a konto obowiązkowe z
    > płatnymi

    Pewny jestes ? bo me galy widzialy ze wystarczy konto techniczne ;)

  • 6. Data: 2011-11-02 23:51:57
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    Konfabulator pisze:

    > tylko o wdrożone procedury, jakakolwiek zmiana w koncie wymaga wizyty w
    > oddziale, a tych listę dobrze obejrzeć na stronie, bo mogą być o kilkaset km
    > od Was.

    Konfabulujesz. Zmiany rzeczywiście wymagają papierkologii, ale wysyłają
    dokumenty pocztą i dołączają zwrotną kopertę, wystarczy wypełnić i
    wrzucić do skrzynki.

  • 7. Data: 2011-11-03 07:51:25
    Od: " " <k...@g...pl>

    Waldek <m...@n...dam> napisał(a):

    > Pewny jestes ? bo me galy widzialy ze wystarczy konto techniczne ;)

    A to musi być nowość, jak zakładałem nie było takiej opcji. Ale to konto
    techniczne jest jeszcze gorsze, na normalnym koncie dostaje się jakieś dziwne
    punkty uznaniowo od banku i przynajmniej kilka przelewów można opłacić
    punktami, a na technicznym płatne wszystkie jak leci.

  • 8. Data: 2011-11-03 07:51:36
    Od: "Konfabulator" <k...@g...pl>

  • 9. Data: 2011-11-03 07:53:00
    Od: "Konfabulator" <k...@g...pl>

    knrdz <p...@v...cy> napisał(a):

    > Konfabulujesz. Zmiany rzeczywiście wymagają papierkologii, ale wysyłają
    > dokumenty pocztą i dołączają zwrotną kopertę, wystarczy wypełnić i
    > wrzucić do skrzynki.

    Masz rację, ale to przynajmniej tydzień czekania, co może być kłopotliwe. Ale
    fakt, konfabulowałem.