  • 1. Data: 2010-09-05 15:15:26
    Temat: neste i polbank - problemy
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    Hej,

    Czy ktoś używał kart Polbanku na stacjach Neste? Bo mam problem.

    Odruchowo przy tankowaniu jako "kwota maksymalna" wpisuję wartość
    znacznie zawyżoną, np. 500zł. Nie ma to głębszego uzasadnienia, poza
    tym, że nie chce mi się liczyć, ile tym razem pochłonie bak mojego wozu.
    Dodatkowym argumentem za wpisywaniem zawyżonej kwoty - prócz lenistwa -
    jest to, że nigdy nie miałem z tym problemów. Blokada ta była albo od
    razu po tankowaniu usuwana i zakładana była nowa, na kwotę za
    rzeczywiście wlane paliwo, albo w najgorszej wersji blokada wisiała parę
    dni do momentu rozliczenia transakcji, po czym była usuwana. Nic strasznego.

    W Polbanku oczywiście musi być inaczej. Okazuje się, że po zaksięgowaniu
    tankowań na rachunku KK, blokady na kwotę maksymalną (po 500 PLN na
    każde tankowanie) nadal pozostały i będą wisieć przez 30 dni, co
    wysyciło mi limit na mojej KK.

    Bank na zgłoszenie reklamacyjne odpowiedział, że nie zamierza usuwać
    blokad, i będzie czekać 30 dni na zaksięgowanie transakcji z Neste. Na
    mój argument, że Neste już zaksięgowało wszystkie te transakcje na kwoty
    ~200 PLN, uzyskałem odpowiedź, że to Neste założyło po DWIE blokady na
    każde tankowanie - na kwotę maksymalną i na kwotę rzeczywistą. Nie jest
    to wg Polbanku ich problem, dalej mam rozmawiać z Neste.

    Neste ma teraz tylko dyżur weekendowy, zapraszają do kontaktu jutro. Nie
    omieszkam zadzwonić.

    To bardziej w formie ostrzeżenia dla potencjalnych użytkowników. Na
    szczęście to tylko limit na KK, gorzej gdybym sobie zablokował swoje
    własne środki na ROR...

    Ktoś miał podobne doświadczenia?

    Pozdrawiam,
    WN

  • 2. Data: 2010-09-06 08:24:51
    Temat: Re: neste i polbank - problemy
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 05 Sep 2010 17:15:26 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

> [...]
    > tym, że nie chce mi się liczyć, ile tym razem pochłonie bak mojego wozu.
    > Dodatkowym argumentem za wpisywaniem zawyżonej kwoty - prócz lenistwa
    (...)

    A można w drugą stronę czyli kwota deklarowana to powiedzmy 10 czy tam 20
    pln a zatankowane za 100? Czy wtedy dystrybutor nie pozwoli zatankować
    więcej niż deklarowana?

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-09-06 08:29:08
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 6 Sep 2010 08:24:51 +0000 (UTC), xbartx <b...@h...net>
    wrote:

    >A można w drugą stronę czyli kwota deklarowana to powiedzmy 10 czy tam 20
    >pln a zatankowane za 100? Czy wtedy dystrybutor nie pozwoli zatankować
    >więcej niż deklarowana?

    Nie. Dystrybutor "wysycha" po osiągnięciu zadeklarowanej kwoty.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2010-09-06 16:37:56
    Od: "MrMrooz " <m...@W...gazeta.pl>

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> napisał(a):

    > Nie. Dystrybutor "wysycha" po osiągnięciu zadeklarowanej kwoty.
    To zdradzę pewien sekret - czasami wysycha trochę za zadeklarowanym limitem -
    mi się kiedyś udało zatankować za 1 czy dwa grosze więcej niż zadeklarowałem -
    i zonk (pozytywny) - rozliczenie przyszło na kwotę zadeklarowaną :-)

    Po 100 tankowaniach można być złotówkę albo dwie "do przodu".

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 5. Data: 2010-09-06 17:33:38
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 6 Sep 2010 16:37:56 +0000 (UTC), "MrMrooz "
    <m...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >i zonk (pozytywny) - rozliczenie przyszło na kwotę zadeklarowaną :-)
    Przy platnosci karta zawsze wysychal na rowni lub tuz przed
    deklarowana kwota.
    Przy platnosci gotowka zawsze wysychal na rowni lub tu za deklarowana
    kwota.

    WAM

  • 6. Data: 2010-09-06 18:15:25
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    MrMrooz pisze:

> [...]
    > i zonk (pozytywny) - rozliczenie przyszło na kwotę zadeklarowaną :-)
    >
    > Po 100 tankowaniach można być złotówkę albo dwie "do przodu".

    No to mamy kolejny odpowiednik na półgroszówek... :-)

    --
    MiCHA

  • 7. Data: 2010-09-06 19:49:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 06 Sep 2010 16:37:56 +0000, MrMrooz napisał(a):

> [...]
    > zadeklarowaną :-)
    >
    > Po 100 tankowaniach można być złotówkę albo dwie "do przodu".

    To jeszcze można dodatkowo "ztuningować" ten proceder i trzymać tak długo
    przechylony wąż aż wyleci ostatnia kropla. Albo jak jesteśmy z kimś to
    towarzysz może wejść na dystrybutor i pociągnąć wąż do góry łapiąc go jak
    najbliżej dystrybutora, bo na normalnej stacji to mogą wyskoczyć
    ochroniarze ;)

    Xenocide

  • 8. Data: 2010-09-07 00:21:35
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-09-06 21:49, xbartx pisze:

> [...]
    > towarzysz może wejść na dystrybutor i pociągnąć wąż do góry łapiąc go jak
    > najbliżej dystrybutora, bo na normalnej stacji to mogą wyskoczyć

    A po co ? Zawór jest w pistolecie ...

    6008

  • 9. Data: 2010-09-07 05:38:55
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > A po co ? Zawór jest w pistolecie ...

    No i zepsułeś... A takie fajne filmy w internecie mogły się pojawić... :-)

    --
    MiCHA