  • 1. Data: 2005-04-22 10:59:10
    Temat: net karta Multibanku i eBay
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>

    Może ktoś już korzystał jako sprzedawca i zarejestrował netk@rtę z Multi?
    proszą o Card Identification number, wiadomo netk@rta tego nie ma na sobie
    ale Multi przesłało druczek z kodem CVV2. Czy to są tożsame rzeczy czy sę
    mylę i czy zatem wogóle da się korzystać z netk@rty Multi na eBayu czy
    lepiej sie postarać o zwykłą Visę Classic?

    Pozdrawiam,
    JK

  • 2. Data: 2005-04-22 14:02:21
    Temat: Re: net karta Multibanku i eBay
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > ale Multi przesłało druczek z kodem CVV2. Czy to są tożsame rzeczy czy sę

    Nie myslisz sie, Multibank wysyla CVV2 w osobnej kopercie takiej jak PIN-owa.

    i czy zatem wogóle da się korzystać z netk@rty Multi na eBayu czy
    > lepiej sie postarać o zwykłą Visę Classic?

    netkarta dziala dokladnie tak, jak zwykla VC, tyle ze nie mozna jej uzywac w
    normalnych sklepach czy bankomatach. Jesli eBay przyjmuje polskie karty Visa to
    i netkarte przyjmie.

    pzdr
    anemon

  • 3. Data: 2005-04-22 15:15:52
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>

    > Nie myslisz sie, Multibank wysyla CVV2 w osobnej kopercie takiej jak
    > PIN-owa.

    To jeden kroczek do przodu.

> [...]
    > normalnych sklepach czy bankomatach. Jesli eBay przyjmuje polskie karty

    Tyle, że po podaniu wszystkich niezbednych danych w tym CVV2 karty następuje
    weryfikacja karty i komunikat w stylu veryfication failed. Wprowadzone dane
    są poprawne.

    JK

  • 4. Data: 2005-04-24 12:53:06
    Od: zbihniew <z...@p...net>

    > Tyle, że po podaniu wszystkich niezbednych danych w tym CVV2 karty
    > następuje weryfikacja karty i komunikat w stylu veryfication failed.
    > Wprowadzone dane są poprawne.

    a masz cos na koncie karty?

    --
    "Voksen - det er noe som bare eksisterer i barns fantasi." (P. Hein)

  • 5. Data: 2005-04-24 19:51:56
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>

    Użytkownik "zbihniew" <z...@p...net> napisał w wiadomości

    > a masz cos na koncie karty?

    Ebay pisze, że zły adres lub numer karty. Nic o środach, zreszta nic na
    razie im nie wiszę.

    JK

  • 6. Data: 2005-04-24 20:05:28
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Ebay pisze, że zły adres lub numer karty. Nic o środach, zreszta nic na
    > razie im nie wiszę.

    Ta weryfikacja u nich odbywa się przez zablokowanie pewnej kwoty.
    ZTCP ćwierć dolara na ammerykańskim.
    Dla mBankowej karty konieczne było załadowanie jakąś symboliczną kwotą.
    Później blokada schodzi samoczynnie bez obciążenia.

    Jacek

    PS.
    Dla bezpaypalowych moli książkowo/muzycznych: http://www.alibris.com/.
    Testuję, jak dojdzie, to może napiszę.
    Płacenie kartą bez problemów. Koszty wysyłki do gorszego świata 7.5 USD.
    UWAGA #1: są "okazje" sporo droższe, niż w regularnych sklepach.
    UWAGA #2: od finalizacji transakcji, do pojawienia się jej w "Account" mija
    trochę czasu - nie zamawiać po raz drugi :-).
    Ja tak zrobiłem, anulowali jedną transakcję bez problemu (kontakt mailowy).
    Chociaż najpierw było obciążenie, potem zwrot, więc parę groszy do tyłu...

  • 7. Data: 2005-04-26 20:16:56
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Dla mBankowej karty konieczne było załadowanie jakąś symboliczną kwotą.
    > Później blokada schodzi samoczynnie bez obciążenia.

    Dzięki, spóbuję coś załadować i dam znać.

    Pozdrawiam,
    JK

  • 8. Data: 2005-04-30 18:36:23
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Kauch" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki, spóbuję coś załadować i dam znać.

    Załadowałem, ściągnęli ok. 1,02 zł i kartę zatwierdzili. Wszystko gra.
    Dzięki za pomoc.

    JK

  • 9. Data: 2005-04-30 20:13:30
    Od: t...@p...com

    > Użytkownik "Jacek Kauch" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Załadowałem, ściągnęli ok. 1,02 zł i kartę zatwierdzili. Wszystko gra.
    > Dzięki za pomoc.

    A nie lepiej sprawić sobie sensowną kartę zamiast tego dziwoląga?

  • 10. Data: 2005-05-01 13:30:22
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>

    Użytkownik <t...@p...com> napisał w wiadomości

    > A nie lepiej sprawić sobie sensowną kartę zamiast tego dziwoląga?

    A nie lepiej, kurna, nie otwierać paszczy jeżeli nie ma się w temacie nic
    sensownego do powiedzenia?
    Zawsze się taki znajdzie co to niby wie i mu wiedza czaszkę rozpycha...

    JK