  • 1. Data: 2007-06-15 13:32:30
    Temat: nie dochodzą hasła smsowe z mbanku
    Od: " mar" <y...@N...gazeta.pl>

    witam! aż dziw, że jeszcze nikt o tym nie napisał ale od rana nie docierają
    hasła smsowe. w tej chwili podobno zaczęły działać w orange. pani na mlinii
    poradziła przejście na te z papierowej listy haseł. super. najpierw na każdym
    kroku zachęcają by przejść na te och i ach hiper nowoczesne smsowe a w razie
    czego bez papieru się nie obejdzie. moim zdaniem banki typowo internetowe
    powinny być szczególnie zabezpieczone przed złościwościami techniki a
    przynajmniej w chwili awarii realizować przelewy innymi kanałami włącznie z
    operatorem w cenie jak przez internet. ale chyba za dużo oczekuję.

  • 2. Data: 2007-06-15 13:38:19
    Temat: Re: nie dochodzą hasła smsowe z mbanku
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    mar pisze:
    [...]

    > powinny być szczególnie zabezpieczone przed złościwościami techniki a
    > przynajmniej w chwili awarii realizować przelewy innymi kanałami włącznie z
    > operatorem w cenie jak przez internet. ale chyba za dużo oczekuję.

    Zdaje się, że jest jakaś możliwość zatwierdzenia złożonych przelewów
    przez telefon (ale nie wnikałem, bo haseł sms w przypadku m*banków nie
    używam, no i mam zablokowany kanał telefoniczny ...)

    KJ

  • 3. Data: 2007-06-15 13:39:47
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > witam! aż dziw, że jeszcze nikt o tym nie napisał ale od rana nie docierają
    > hasła smsowe.

    korzystam z Multi i hasła dochodzą, może temat dotyczy tylko mBanku, jak
    widać bank coraz mniej popularny na grupie skoro nikt tego jeszcze nie
    zauwazyl

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-06-15 13:50:15
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 15 Jun 2007 13:32:30 +0000, mar napisał(a):

    > pani na mlinii poradziła przejście na te z papierowej listy haseł.

    Ciekawe jak skoro o ile dobrze pamiętam potrzebne jest jedno hasło
    smsowe i jedno z nowej listy :)

  • 5. Data: 2007-06-15 14:17:56
    Od: testuser <t...@o...pl>

    RobertS wrote:

    > korzystam z Multi i hasła dochodzą, może temat dotyczy tylko mBanku, jak
    > widać bank coraz mniej popularny na grupie skoro nikt tego jeszcze nie
    > zauwazyl

    przepraszam za spam, test serwisu

  • 6. Data: 2007-06-15 14:20:56
    Od: user_testowy <t...@o...pl>

    przepraszam za spam, test serwisu

  • 7. Data: 2007-06-15 14:48:28
    Od: test <t...@o...pl>

    mar napisał:

> [...]
    > przynajmniej w chwili awarii realizować przelewy innymi kanałami włącznie z
    > operatorem w cenie jak przez internet. ale chyba za dużo oczekuję.

    to już ostatni test, przepraszam za spam

  • 8. Data: 2007-06-15 15:28:15
    Od: villemo <b...@n...pl>

    mar napisał(a):
> [...]
    > przynajmniej w chwili awarii realizować przelewy innymi kanałami włącznie z
    > operatorem w cenie jak przez internet. ale chyba za dużo oczekuję.

    realizuja przelewy za posrednictwem mlinii, jesli chodzi o cene, to
    mozesz zlozyc reklamacje, i wtedy ci zwroca prowizje... po jakis 14
    dniach reklamacje rozpatrza, a te kilkadziesiat groszy dostanie z
    powrotem po 3 tygodniach ;-)

    pozdr

  • 9. Data: 2007-06-15 15:49:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > to już ostatni test, przepraszam za spam

    od takich postow jest pl.test!!!

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 10. Data: 2007-06-15 15:56:33
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski napisał(a):

    > Ciekawe jak skoro o ile dobrze pamiętam potrzebne jest jedno hasło
    > smsowe i jedno z nowej listy :)

    Do samodzielnej migracji owszem, mLinia widocznie może bez tego.