  • 11. Data: 2007-06-15 15:57:57
    Temat: Re: nie dochodzą hasła smsowe z mbanku
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Zdaje się, że jest jakaś możliwość zatwierdzenia złożonych przelewów
    > przez telefon (ale nie wnikałem, bo haseł sms w przypadku m*banków nie
    > używam, no i mam zablokowany kanał telefoniczny ...)

    Otóż to - wystarczy zlecić wszystkie operacje w kanale internetowym jako
    "zatwierdź później", zadzwonić do mLinii i w IVR potwierdzić te
    operacje. Oczywiście po zalogowaniu.

  • 12. Data: 2007-06-15 17:42:30
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    villemo wrote:
    > realizuja przelewy za posrednictwem mlinii, jesli chodzi o cene, to
    > mozesz zlozyc reklamacje, i wtedy ci zwroca prowizje... po jakis 14
    > dniach reklamacje rozpatrza, a te kilkadziesiat groszy dostanie z
    > powrotem po 3 tygodniach ;-)

    Reklamacje takiego czegos to rozpatrza, ale po jakichs 6-8 tygodniach.
    Tyle to w mBanku standardowo trwa (wiedza nabyta w praktyce). A na
    telefony na mlinie wydasz wiecej, niz to co Ci zwroca. Nie mowiac o
    straconych nerwach.

    Jarek

  • 13. Data: 2007-06-16 05:31:02
    Od: " mar" <y...@g...pl>

    ciekawe, że prawie wszyscy podobno maja konto w mBanku ale nikt wcześniej tego
    nie zauważył. widać jak bardzo są używane te rachunki i do czego. golden
    target. nie po to sie otwiera konto w tanim banku wirtualnym by potem w razie
    pierwszego lepszgo problemu tą taniość oddać z nawiązką za połączenia
    telefoniczne lub operacje przez konsultanta bo sami z siebie niczego nie są w
    stanie zaproponować. pewnie im ichniejsze procedury nie pozwalają na
    zachowanie proklienckie. faktycznie czas się od nich definitywnie wynieść. jak
    mawia moja babcia nie ma za darmo lub tanio bo prędzej czy później i tak się
    zapłaci.
    ps. hasła nadal nie działąją - niezłych speców tam mają.

  • 14. Data: 2007-06-16 07:11:41
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    mar <y...@g...pl> napisał(a):

    > ps. hasła nadal nie działąją - niezłych speców tam mają.

    Cos mi wyglada to na problemy z operatorami - moze chca zmienic umowe w czesci
    platnosci przez mbank za sms-y i przestali wykonywac usluge, poniewaz mbank
    korespondencje przeslal siodemka? ;)

  • 15. Data: 2007-06-16 07:16:19
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Krzysztofsf <k...@g...pl> napisał(a):

    > Cos mi wyglada to na problemy z operatorami - moze chca zmienic umowe w czesci
    > platnosci przez mbank za sms-y i przestali wykonywac usluge, poniewaz mbank
    > korespondencje przeslal siodemka? ;)

    Na forum mbanku cisza

    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/

  • 16. Data: 2007-06-16 08:12:14
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Krzysztofsf wrote:
    > Cos mi wyglada to na problemy z operatorami - moze chca zmienic umowe
    > w czesci platnosci przez mbank za sms-y i przestali wykonywac usluge,
    > poniewaz mbank korespondencje przeslal siodemka? ;)

    Multi jakos dziala.

    --
    Mithos

  • 17. Data: 2007-06-16 08:33:57
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    mar napisał(a):

    > ps. hasła nadal nie działąją - niezłych speców tam mają.

    U mnie działają bez problemów - i dzisiaj i wczoraj.

  • 18. Data: 2007-06-16 09:01:29
    Od: " " <y...@g...pl>

    a w jakiej sieci telefon? ORANGE podobno juz wczoraj uruchomili.

  • 19. Data: 2007-06-16 09:16:39
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    y...@g...pl napisał(a):
    > a w jakiej sieci telefon? ORANGE podobno juz wczoraj uruchomili.

    Właśnie orange. Kiedy niby padło? Bo wczoraj także dostałem SMSa prawidłowo.

  • 20. Data: 2007-06-16 09:24:53
    Od: " mar" <y...@g...pl>

    jak dzwoniłem po 15-tej mlinka mówiła iż orange już działa ale o której nie
    pytałem.