  • 21. Data: 2004-01-28 21:31:45
    Temat: Re: nie jestem statystycznym klientem mbanku i...
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv99c0$89u$...@a...news.tpi.pl,
    Zdzisio <...@...c>:

    > A to co innego. A bez tokena funkcjonalnosc www jest bardzo
    > ograniczona?

    Tzn. mozna chyba robic wszystko, ale tylko na zdefiniowane wczesniej konta.
    Tak mysle, nie probowalem nigdy bez tokena ;)

    Co do funkcjonalnosci, to ja cenie Lukasa za kilka wygodnych rzeczy, ktorych
    nie ma w mBanku, dlatego od dawna jest to moje glowne konto do platnosci
    (lista kontrahentow, zlecenia okresowe, wg. tabel, szybki przeglad
    wszystkich zlecen chronologicznie, tanie potwierdzenia papierowe faxem na
    dowolny numer i w oddziale).

    Slaba onlinowosc nie jest dla mnie problemem, bo mam tam saldo rzedu 3-6
    kPLN, co przy 3.5% na ROR nie generuje kosztow.

    > Zastanawiam sie do czego ludzie sa w stanie sie posunac,
    > by zaoszczedzic pare groszy miesiecznie.

    Fakt :)

    --
    Robert

  • 22. Data: 2004-01-28 21:44:06
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A to co innego. A bez tokena funkcjonalnosc www jest bardzo ograniczona?

    Funkcjonalność nie. Jedyna niedogodność to definicja odbiorców.

    > Zastanawiam sie do czego ludzie sa w stanie sie posunac, by zaoszczedzic
    > pare groszy miesiecznie.

    Zazwyczaj bogaci oszczędzają :P

    --
    Pozdrowienia,