  • 11. Data: 2006-01-27 12:29:22
    Temat: Re: nie mam stałej pracy - gdzie kredyt hipoteczny?
    Od: Tomasz Kałużny <tomaszka_maupa_UWAGA.klub.chip.pl>

    Użytkownik "jaQbek" <K...@n...cierpi.spamu> napisał w wiadomości
    news:drbehp$oc5$1@inews.gazeta.pl...
    > A jak ktoś ma działalność gospodarczą i uzyskuje przychody w

    Zasada kredytu "Na gebe" jest taka, ze o ile nie masz klopotow z
    nieterminowaymi kredytami to dostanie kazdy, nawet bez pracy. Wazne,
    ze kwota jaka dostaniesz na reke (po odliczeniu wszystkich kosztow) to
    ok.56%-58% wartosci nieruchomosci na ktorej bedzie ustanowione
    zabezpieczenie.

    Pozdrawiam. Tomek.

  • 12. Data: 2006-01-27 22:40:38
    Od: "Pozyczka" <p...@o...pl>

    witaj
    nie widze problemu żebyś sobie załatwił jeśli to co piszesz jest prawdą
    udaj sie do banku millenium
    tam uzyskasz kredyt hipoteczny bez stalych dochodow w postaci pensji
    ale jesli masz umowe o dzieło- czyli wykonanie pewnego zlecenia np napisanie
    lub wykonanie utworu
    i masz to co jakis czas nie systematycznie a jest z tego dochod to bez
    problemu dadza kredyt
    o ile to sie udokumentuje
    i bynajmiej nie trzeba miec dzialalnosci gospodarczej

    Zajmowalem sie troche kiedys kredytami a mam kredyt hip w tym banku z tad
    wiem ze tam zalatwisz

  • 13. Data: 2006-01-30 21:26:31
    Od: "kszyhoo" <k...@o...pl>

    Witaj,
    wpisz zapytanie kredytowe na www.smartbank.pl
    Dostaniesz odpowiedzi z kilkunastu banków. Zawsze się znajdzie kilka banków,
    które Cię "przytulą" z takimi dochodami. :-)
    Jeżeli nawet nie dostaniesz ofert to dostaniesz odmowy udzielenia kredytu i
    informacje, jakie warunki musisz spełnić, żeby dostać kredyt.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek