  • 1. Data: 2009-06-16 13:34:57
    Temat: nie miotaj się, gdy jestes po uszy w g...
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ----Cytat---
    - Z powodu kryzysu gospodarczego zapowiadany przez rząd termin
    wprowadzenia w Polsce euro prawdopodobnie będzie musiał zostać
    przesunięty - oznajmił Zbigniew Chlebowski, przewodniczący klubu
    parlamentarnego Platformy Obywatelskiej

    - Jednak ten kryzys gospodarczy jest znacznie głębszy. Polska dzisiaj
    broni niskiego deficytu, niskiego długu publicznego. Walczymy z
    bezrobociem i inflacją - to są kryteria przystąpienia do strefy euro,
    ale jest to trudne w czasach kryzysu gospodarczego - odparł Chlebowski
    na antenie Programu Trzeciego PR, zapytany o to, czy wprowadzenie euro w
    2012 r. jest jeszcze możliwe.

    - Być może jeszcze cień nadziei jest, ale patrząc realnie wydaje się, że
    ten termin będzie musiał być przesunięty.

    Reuters
    ---Koniec---

    A nie trzeba było słuchać mądrzejszych i lepiej znających się na
    ekonomii i gospodarce, którzy mówili to jeż dawno temu, np. Pana
    Prezydenta, zamiast szarpać i miotać się w sytuacji, gdy "jest się po
    uszy w g...", bo można się wtedy zachłysnąć :)

  • 2. Data: 2009-06-16 15:25:38
    Temat: Re: nie miotaj się, gdy jestes po uszy w g...
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 16 Jun 2009 15:34:57 +0200, w <h187jt$eg3$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(-a):

    > A nie trzeba było słuchać mądrzejszych i lepiej znających się na
    > ekonomii i gospodarce, którzy mówili to jeż dawno temu, np. Pana
    > Prezydenta,

    Pan Prezydent to zna się przecież na wszystkim i wszystkich :)).

  • 3. Data: 2009-06-16 15:40:05
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

> [...]

    > Prezydenta,

    > Pan Prezydent to zna się przecież na wszystkim i wszystkich :)).

    Był w AK ze stoczniowcami i nie stał tam gdzie ZOMO.
    To i jest mądrzejszy co do gospodarki.

  • 4. Data: 2009-06-16 19:41:15
    Temat: Re: nie miotaj si?, gdy jestes po uszy w g...
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

> [...]
    > <h187jt$eg3$1@nemesis.news.neostrada.pl>, Jerzy Olszewski

    > Był w AK ze stoczniowcami i nie stał tam gdzie ZOMO.

    Czytałem w Internecie, że teraz ma tajna broń. Cukier w Kostkach.

  • 5. Data: 2009-06-17 13:11:08
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    ło matko, wy macie właśnie takich specjalistów jak ty

    a nie przyszło ci do głowy że rasowy polityk to poprostu co innego mysli, co
    innego mówi a jeszcze co innego robi ?

    gadali o wejściu do euro bo było zapotrzebowanie na takie gadanie, złotówka
    pikowała to ją stabilizowali jak mogli - a że nie mamy kasy jak Rosja
    odłożonej to mogli ją stabilizować tylko takim gadaniem

    ile to wtedy było na tej grupie fachowców co mówili że Tusk sprzedając Euro
    po 5 zł nie zna sie na niczym i źle robi - a tymczasem sprzedał chłopina
    póki co Euro "na górce" , taki amator a lepszy niż Dieterowe przepowiednie

    gadanie o euro swoją drogą a wchodzenie swoja - póki co nie weszliśmy i tyle

  • 6. Data: 2009-06-17 14:34:04
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Pafcik pisze:
    > ło matko, wy macie właśnie takich specjalistów jak ty
    >
    > a nie przyszło ci do głowy że rasowy polityk to poprostu co innego mysli, co
    > innego mówi a jeszcze co innego robi ?

    Ale czy z Twojej , jakże twórczej, definicji rasowego polityka ma
    wynikać, że gdy jakiemuś politykowi przez przypadek zdarzy się
    powiedzieć to, co akurat myśli i jeszcze do tego przez jakieś
    nieszczęście okazało by sie to prawdą, to jest on , jako polityk i
    człowiek, ostatecznie skompromitowany, czy dasz mu jeszcze szansę na
    poprawę ?

  • 7. Data: 2009-06-17 14:53:25
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Jerzy Olszewski pisze:

> [...]
    > nieszczęście okazało by sie to prawdą, to jest on , jako polityk i
    > człowiek, ostatecznie skompromitowany, czy dasz mu jeszcze szansę na

    i jeszcze hint:

    1. "Trzeba było się ubezpieczać" - Powiedział po powodzi niejaki
    Cimoszewicz. To , co naprawdę myślał i do tego prawda. Efekt - koniec
    polityka.

    2. "Okrągły stół był zmową komunistów z częścią tzw. laickiej opozycji w
    celu eliminacji radykalnej opozycji" - Powiedział na początku lat 90 A.
    Macierewicz. To , co naprawdę myślał, i do tego prawda. Efekt - koniec
    polityka.

    Twoja teoria w warunkach Pomrocznej wydaje się być udowodniona :)

    Tylko czy "Ci ludzie w jednej chwili tacy mądrzy sie zrobili, czy to
    sedno sie zrobiło takie duże?"

    Stary dylemat. Jeżeli rzeczywistość prowadzi do oczywistych absurdów, to
    czy należy się do tego dostosować, czy próbować zmieniać rzeczywistość ?

    Jesteśmy na grupie giełdowej, więc pewnie odpowiedź większości będzie -
    nie kopać się z koniem i iść z trendem...

    Pamiętać jednak należy, że trendy też czasem się kończą.

  • 8. Data: 2009-06-17 15:22:47
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

> [...]
    > celu eliminacji radykalnej opozycji" - Powiedział na początku lat 90 A.
    > Macierewicz. To , co naprawdę myślał, i do tego prawda. Efekt - koniec

    A kuku - kto tam siedzi w LGR?
    http://25lat.blox.pl/resource/magdalenka__kiszczak_k
    aczynski_bujak.jpg
    http://www.polishnews.com/art_pics/magdalenka.jpg

    > Twoja teoria w warunkach Pomrocznej wydaje się być udowodniona :)

    No tak, to i ja juz rozumiem kto i za co go wykończył.
    :)))

  • 9. Data: 2009-06-17 15:52:56
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
> [...]
    aczynski_bujak.jpg
    > http://www.polishnews.com/art_pics/magdalenka.jpg

    > No tak, to i ja juz rozumiem kto i za co go wykończył.

    Skippy, ty chyba masz kompleks Pana Prezydenta Profesora Kaczyńskiego,
    bo ciągle o nim piszesz? Pracuj pilnie, może profesury kiedyś się
    dochrapiesz, ale prezydentury Ci raczej nie wróżę.

    Ja jednak o Kaczyńskim nic nie pisałem, więc Twoja odpowiedź znowu w
    stylu "a w Ameryce , to murzynów biją" - może nawet się i kiedyś
    zdarzyło, że biją , ale jak to ma się do tematu, jakim był zaproponowany
    przez kolegę oczekiwany ideał polityka we współczesnej "demokracji" nad
    Wisłą?

  • 10. Data: 2009-06-17 16:01:13
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    aczynski_bujak.jpg

    > Skippy, ty chyba masz kompleks Pana Prezydenta Profesora Kaczyńskiego,

    Nie mam kompleksu Kaczyńskiego.

    > bo ciągle o nim piszesz? Pracuj pilnie, może profesury kiedyś się
    > dochrapiesz, ale prezydentury Ci raczej nie wróżę.

    Obie sprawy wykluczone, nawet nie musisz sie domyslać, sam to tu piszę.

    > Ja jednak o Kaczyńskim nic nie pisałem,

    Pisałeś o zemście za słowa o okragłym stole, więc Ci pokazałem, ze Twój
    ulubieniec był tam, i w Magdalence.
    To sie wiąże, troszkę logiki proszę:)

    > więc Twoja odpowiedź znowu w stylu "a w Ameryce , to murzynów biją" -

    Bys sie zdziwił:)))

    > może nawet się i kiedyś zdarzyło, że biją , ale jak to ma się do tematu,
    > jakim był zaproponowany przez kolegę oczekiwany ideał polityka we
    > współczesnej "demokracji" nad Wisłą?

    Odnosiłem się do tego:
> [...]
    >celu eliminacji radykalnej opozycji" - Powiedział na początku lat 90 A.
    >Macierewicz. To , co naprawdę myślał, i do tego prawda. Efekt - koniec

    Nie udawaj, ze nie wiesz.