  • 11. Data: 2009-01-09 15:52:30
    Temat: Re: nie mogę zamknąć umowy! [mBank]
    Od: Pete <n...@n...com>

    fin pisze:
    > Witam,
    >
    > Tak tu czytam te wszystkie rady i dziwię się, że można tak naokoło.
    > Nie prościej zmienić wzór podpisu w banku?
    > Sam to niedawno robiłem, wypełniłem formularz, wysłałem i po problemie.
    > W moim przypadku bank odrzucił polecenie zapłaty, bo podpisy były różne.

    A czy przypadkiem do zmiany wzoru nie trzeba sie wykazac znajomoscia
    starego podpisu?
    Jakos nie wydaje mi sie, ze korespondencyjnie da sie go zmienic bez
    podpisania sie wg starego wzoru.

    --
    Pete

  • 12. Data: 2009-01-09 16:52:21
    Od: JB <j...@o...pl>

    wedrujesz do mKiosku lub mPunktu, wypnelniasz wniosek zmiany podpisu,
    do chyba dwoch dni w systemie bedzie nowy i podpisujesz papiery dot.
    rozwiazania swiadczen z mBank.

    Co mialaby zrobic np. kobieta zmieniajaca nazwisko po slubie??

    JB

  • 13. Data: 2009-01-09 17:01:45
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl>

    Piotr <n...@m...pl> napisał(a):

    > Już opadam z sił. Pomóżcie, co mogę zrobić? Chcę zamknąć umowę z
    > mBankiem ale Ci żądają wysłania formularza z podpisem...

    Ueee, to mały pryszcz w porównaniu z tym jaką zabawę miała znajoma podczas
    składania reklamacji majlem do mBanku.

    Otóż były trudności w jej przyjęciu bo super-czujna pracowniczka odpowiedniego
    departamentu w odpowiedzi stanowczo orzekła, że reklamację nie przyjmie bo...
    pisała ją osoba płci męskiej !

    Jak to się w tym banku bada - dotychczas znajoma nie zdołała pojąć.
    Musi, mają tam wróżkę na etacie ;)