  • 31. Data: 2009-01-04 21:19:31
    Temat: "nie wiem co" kopnijcie mnie d**e
    Od: " " <t...@g...pl>

    MarekZ <m...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik " malkontent" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > [...]
    >
    > Nie wiem co. Ja się jednak przed chwilą zalogowałem bez problemu.

    a dostrzegasz różnicę między 18:20 a 18:50 ?

    takie coś powinno nazywać nie gb24, a gb23.5 hehehe....

    jeśli nie wiesz, co jest WAŻNE w przypadku banku i nadal wydaje Ci się, ze
    jakieś ch...owe gadżety mają znaczenie, to wyobraź sobie następującą sytuację:

    masz bank (marmurkowy) czynny 10-18
    przychodzisz pewnego dnia o 16:25 i bank ma zamkniete drzwi
    żadnej informacji dlaczego i na jak długo
    Ty akurat masz wykonać jakieś operacje na koncie przed wyjazdem w 2
    miesięczną delegację
    stoisz przed bankiem jak ten ostatni za przeproszeniem "petent" i myślisz
    sobie "i na ch*j mi teraz ta pie****lona teczuszka z zamkiem magnetycznym ?"

  • 32. Data: 2009-01-04 21:41:12
    Temat: Re: "nie wiem co" kopnijcie mnie d**e
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a dostrzegasz różnicę między 18:20 a 18:50 ?

    Czy ja wiem...? Wynosi ona może 0:30?

    > jeśli nie wiesz, co jest WAŻNE w przypadku banku i nadal wydaje Ci się, ze
    > jakieś ch...owe gadżety mają znaczenie, to wyobraź sobie następującą
    > sytuację:

    A i owszem. Uważam, że mają dla wizerunku banku większe znaczenie niż to, że
    kanał internetowy nie działał w niedzielę pomiędzy 18:20 a 18:50, zakładając
    nawet że rzeczywiście tak było. To jest tylko jeden z kanałów dostępu, do
    tego w terminie poza sesjami międzybankowymi.

> [...]
    > miesięczną delegację
    > stoisz przed bankiem jak ten ostatni za przeproszeniem "petent" i myślisz

    Dość emocjonalnie do tego podchodzisz. Trudno mi sobie taką sytuację
    wyobrazić, bo ani nie chodzę za bardzo do oddziałów banków, ani nie jeżdzę
    za bardzo w delegacje. Co ma być nieczynne, dany oddział czy w ogóle cały
    bank? I dlaczego nie mogę wykonać tych operacji później z zagranicy? Na
    Antarktydę jadę i nie stać mnie na internet satelitarny, czy co? Nie mam
    dostępu przez internet i zostawiłem sobie te wszystkie operacje na ostatnią
    chwilę? Tak to już jest, że głupszy na ogół ma w życiu gorzej i pod górkę.
    :-)

    Kanał internetowy, to nie to samo co oddział. Jak jakiś soft pada, albo
    wprowadza się jakieś modyfikacje, nie da sie tak jak w oddziale wykonać
    przynajmniej niektórych operacji zastępczo papierowo. Można by pewnie w
    takich sytuacjach przechowywać operacje w jakimś awaryjnym buforze systemu
    rezerwowego, ale to dodatkowe koszty no i proszenie się o kłopoty, bo
    przeciez a'priori zazwyczaj nie wiadomo co się wysypało.

    Niemniej jednak jeśli dla kogoś jest to nie do przyjęcia, może zagłosować
    nogami i przenieść się np. do mBanku. Może tam wszystko jest bardziej
    niezawodne.

    marekz

  • 33. Data: 2009-01-05 17:20:07
    Temat: Re: Getin - jakosc materialow
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > To ja juz wolalbym w zaleznosci od karty albo np. zwolnienie z rocznej
    > oplaty, albo chociaz np. na 3 czy 6 miesiacy, bardziej praktyczny
    > prezent...

    Tylko jak to zrobić, skoro karty w Multi i tak są darmowe ;-)

  • 34. Data: 2009-01-05 17:21:44
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > No właśnie. W mBanku raczej są klienci silnie mobilni, konto jest
    > bezpłatne i może sobie zostać puste, a przelew do innego banku zajmuje
    > minutę.

    Nie sądzę. mBank własnie postawił na ideologię i na razie nieźle na tym
    wychodzi.

  • 35. Data: 2009-01-05 17:37:58
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie sądzę. mBank własnie postawił na ideologię i na razie nieźle na tym
    > wychodzi.

    Nie jest wykluczone, że nieźle wychodzi.

    Natomiast ostatni komunikat prasowy o swoich wynikach finansowych mBank
    opublikował na swojej stronie za I kwartał 2008 i było to w maju. Potem już
    nie publikował (naturalnie nie jest to jego obowiązkiem).

    marekz

  • 36. Data: 2009-01-05 17:38:55
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 05 sty 2009 o 18:20 GMT, Szymon napisał(a):

    > Tylko jak to zrobić, skoro karty w Multi i tak są darmowe ;-)

    no to cashback...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ GEEK CODE [Version: 3.12]: GCM dpu s+:- ]
    [ Ekg: #3781111 ][ a--- C+++ UL++ P+ L+++ E--- W+++ N+++ ]

  • 37. Data: 2009-01-05 17:57:53
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > no to cashback...

    Przy kilku tysiącach bankomatów i całej palecie kart kredytowych (za pomocą
    których można wpłacać na swoje konto we wpłatomacie)? Po co?

  • 38. Data: 2009-01-05 19:15:44
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    Przepraszam - nie odnoszę tego do żadnego z przedmówców konkeretnie.
    Ale -
    - czy Was Q...A ludzie pogięło???

    Chcecie za "teczuszkę z magnesem" (koszt: 2zł) oddać na rok (około)
    własne pieniądze???

    Te ch.je (marketingowcy) mają was wszystkich "na excelu" i starannie
    planują swoją ofertę.
    Możecie staranną selekcją wyślizgnąć się z nieuzasadnionego kosztu rzędu
    80gr/mies wybierając "tę" ofertę zamiast innej - i tyle waszego zysku.
    A kierowanie się wyglądem materiałów promocyjnych, to , wybaczcie,
    [censored]

    Wrzućta sobie w sprytszita wasze ilości przelwów, wpłat, koszt karty
    itdp, przeanalizujta, wybierzta - i ew. przedstawcie.
    Ktoś inny może mieć inne wagi.

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 39. Data: 2009-01-05 19:48:14
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "bzdreg" <b...@n...com> napisał w wiadomości

    > Wrzućta sobie w sprytszita wasze ilości przelwów, wpłat, koszt karty
    > itdp, przeanalizujta, wybierzta - i ew. przedstawcie.
    > Ktoś inny może mieć inne wagi.

    Hmmmm...

    U mnie za rok 2008: koszt około 400 krajowych przelewów Elixir 12 zł (dwa
    razy po 6 zł z OKO ING).

    Walutowych i Sorbnetów oraz operacji w zagranicznych bankach nie liczę, bo
    jak rozumiem nie o to chodzi i nie są to typowe usługi oraz zawsze powiązane
    są z tym, że są opłacalne. Podobnie nie liczę bonusów za wydanie albo
    używanie kart.

    Koszt utrzymania około 15 polskich kart kredytowych: 66 zł (54 zł Getin + 12
    zł Real).

    Odsetek na kartach nie liczę, bo te transakcje przyniosły i tak zyski
    nieporównanie wyższe niż te odsetki.

    Kto da mniej w proporcji do ilości przelewów i kart? :)

    marekz