  • 1. Data: 2005-05-23 14:50:17
    Temat: nielegalne kopiowanie karty płatnieczej
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    w jaki sposób mogę się zabezpieczyć przed tym żeby sprzedawca nie
    przeciągnął mojej karty przez taki terminal który ma nielegalnie wbudowany
    moduł kopiowania karty ? on to może zrobić na moich oczach bo terminal do
    akceptowania transakcji będzie miał ten moduł i ja o tym nie będę wiedział !

  • 2. Data: 2005-05-23 14:58:01
    Temat: Re: nielegalne kopiowanie karty płatnieczej
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik firma mm napisał:

> [...]
    > wbudowany moduł kopiowania karty ? on to może zrobić na moich oczach bo
    > terminal do akceptowania transakcji będzie miał ten moduł i ja o tym nie

    Zastrzez wszystkie karty i nie bierz nowych. To nie jest produkt dla
    paranoikow.

    Bartol

  • 3. Data: 2005-05-23 15:29:15
    Temat: Re: nielegalne kopiowanie karty p?atnieczej
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    > Zastrzez wszystkie karty i nie bierz nowych. To nie jest produkt dla
    > paranoikow.

    Zastrzezenie kart w zaden sposob nie zabezpieczy przed ich skopiowaniem
    przez sprzedawce.

    a.

  • 4. Data: 2005-05-23 15:55:54
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    firma mm <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > akceptowania transakcji będzie miał ten moduł i ja o tym nie będę wiedział !

    są urządzenia, które kopiują dane z paska magnetycznego bez potrzeby
    fizycznego kontaktu z nim... wystarczy że zbliżysz się zbytnio i po karcie :)

  • 5. Data: 2005-05-23 16:12:07
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > są urządzenia, które kopiują dane z paska magnetycznego bez potrzeby
    > fizycznego kontaktu z nim... wystarczy że zbliżysz się zbytnio i po
    > karcie :)

    Najlepiej nie wychodzić z domu ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 6. Data: 2005-05-23 16:20:28
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-23 18:12- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    > Najlepiej nie wychodzić z domu ;-)

    E tam, ściany teraz cienkie robią...
    Pudełeczko na karty trzeba mieć ołowiane, najlepiej kupić od Ruskich z
    Semipałatyńska.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 7. Data: 2005-05-23 16:22:35
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > E tam, ściany teraz cienkie robią...
    > Pudełeczko na karty trzeba mieć ołowiane, najlepiej kupić od Ruskich z
    > Semipałatyńska.

    E tam! Najlepiej to wyjechać do wujka Kima ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 8. Data: 2005-05-23 16:23:53
    Od: Artur Karazniewicz <artur.karazniewicz[N0SPAM]@nospam-aster.pl>

    Wemif wrote:

    > Zastrzezenie kart w zaden sposob nie zabezpieczy przed ich skopiowaniem
    > przez sprzedawce.
    >
    > a.

    Ale przyznasz, że zastrzeżona karta ma raczej mocno ograniczoną
    funkcjonalność :)?

    Artur

    --
    ,,Wine, jako emulator Windows...'' -- WO, pcoa
    ,,As Wine's name says: "Wine Is Not an Emulator"'' -- WineHQ, FAQ

  • 9. Data: 2005-05-23 16:56:56
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    firma mm wrote:
> [...]
    > wbudowany moduł kopiowania karty ? on to może zrobić na moich oczach bo
    > terminal do akceptowania transakcji będzie miał ten moduł i ja o tym nie

    widzę że tu nikt nie reklamował takiego nieszczęścia w swoim banku. to
    samo może być jeśli sprzedawczyni z dobrą pamięcią zapamięta numer karty i
    przekaże ten numer złodziejowi który na ten numer kupi coś przez internet

  • 10. Data: 2005-05-23 17:10:18
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    firma mm napisał(a):

> [...]
    > i przekaże ten numer złodziejowi który na ten numer kupi coś przez internet

    Ale o co chodzi?