  • 11. Data: 2008-12-15 19:50:24
    Temat: Re: niepoprawny kod BIC
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    kashmiri napisał(a):

    > Zdradzisz, jak do tego doszedłeś?

    oczywiście to nie jest poprawny kod. swift ma 8 (centrala) albo 11
    znaków (oddział).
    warto sprawdzić na www.swift.com zanim się coś napisze.
    dodatkowo: jeśli ósmy znak to '1' wskazuje to na pasywnego uczestnika
    sieci SWIFT.
    zatem wszelkie wariacje z LOYDGB21 można sobie podarować.

    PG

  • 12. Data: 2008-12-15 20:09:45
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    Piotr Gralak pisze:

    > oczywiście to nie jest poprawny kod. swift ma 8 (centrala) albo 11
    > znaków (oddział).
    > warto sprawdzić na www.swift.com zanim się coś napisze.

    I po co ta zgryzliwosc ?
    Tak naprawde LOYDGB21076 = LOYDGB2176, gdyz tak jak napisales 3
    ostatnie znaki sa subadresacja glownego kodu.
    To ze norma ISO cos podaje, nie oznacza ze wszystkie systemy bankowe to
    implementuja. Co wiecej sporo systemow w Polskich i nie tylko bankach ma
    buga i zaakceptuje LOYDGB2176, a LOYDGB21076 juz nie.

    > dodatkowo: jeśli ósmy znak to '1' wskazuje to na pasywnego uczestnika
    > sieci SWIFT.
    > zatem wszelkie wariacje z LOYDGB21 można sobie podarować.

    Ciekawe, bo baza Swift ma ponad sto kodow bedacych rozwinieciem LOYDGB21...

    --
    pozdr,
    Dan the Man

  • 13. Data: 2008-12-15 20:17:27
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Dannyboy napisał(a):

> [...]
    > buga i zaakceptuje LOYDGB2176, a LOYDGB21076 juz nie.

    > Ciekawe, bo baza Swift ma ponad sto kodow bedacych rozwinieciem LOYDGB21...

    a wszystkie z komentarzem:
    This BIC is not connected to the SWIFT network and cannot be used in the
    header of a SWIFT message.
    :)

    PG, naprawdę niezgryźliwie.
    po prostu na LOYDGB2176 też nie pójdzie. założysz się? :)

  • 14. Data: 2008-12-15 21:16:41
    Od: "qbczyk" <q...@w...pl>

    Użytkownik "Dannyboy" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > LOYDGB21076 - skasuj zero - poprawny to LOYDGB2176 - jest w norwich.
    >
    > --
    > pozdr,
    > Dan the Man

    W Norwich jest więcej oddziałów LOYD'a. W tym problem, że akurat mój bank
    nie ma jakimś cudem w bazie danych tego na ulicy Gentleman's Walk ....... a
    te inne ma i napewno po wpisaniu ich BIC by wszystko grało ale to jeszcze
    sprawdzę. zaraz.

  • 15. Data: 2008-12-16 05:37:10
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    Piotr Gralak pisze:

> [...]
    > :)
    >
    > PG, naprawdę niezgryźliwie.
    > po prostu na LOYDGB2176 też nie pójdzie. założysz się? :)

    moge, ale zalezy z jakiego banku, bo to ma duze znaczenie
    jak oddzial jest offline to chyba tylko na centrale mozna wysylac... ?
    --
    pozdr,
    Dan the Man