  • 141. Data: 2004-06-17 20:11:05
    Temat: Re: nieprawidlowe nazwisko - final
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Glenn* [ g...@b...pl ] napisał(a):

    > korzystania
    > Umowa z klientem.
    > Odwal się ;-)))) PKO BP wydawało karty z poprawnym zapisem
    > nazwiska, teraz "nie może". Cud natury.

    no wlasnie?? jakas wewnetrzna reforma czy jak? :P

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 142. Data: 2004-06-17 20:14:02
    Od: "JaKI" <j...@p...onet.pl>

    > Co na to ustawa i EIP mówiąca, że nie można wydać karty bez podpisania umowy
    > ;-))))) Najpierw umowa-później karta.

    No i tu proces jest zgodny z umowa - dostajesz umowe i karte. Podpisujesz umowe
    i zabierasz karte.
    W momencie ubiegania sie o nia podpisujesz jedynie wniosek.

    --
    JaKi

  • 143. Data: 2004-06-17 20:18:05
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Michał* *'Amra'* *Macierzyński* [ m...@p...pl ]
    napisał(a):

    > w PKO BP?

    oczywiscie - karta Visa Electron jako karta PKO Express
    choc uwazam, ze Visa Classic ma takie same mozliwosci mimo, ze jest
    zupelnie inaczej wybijana

    > Jakie warunki?

    warunek, ze umowa jest zawarta miedzy bankiem a osoba fzyczna
    widniejaca na umowie

    > Jaki paragraf zmusza go bank do tego?

    j/w
    jesli chodzi o paragraf ustawy/rozporzadzenia to az poszukam

  • 144. Data: 2004-06-17 20:18:13
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

> [...]
    jak
    > potluczona!
    > Jesli sa - to odszczekam. (serio, a nie tak jak Tensor!_

    AMRA tym razem ty przesadzasz .Podejrzewam, że wiesz że Glenn takich
    przepisów przytoczyć po prostu nie może a stosowanie czcionek bez
    polskich znaków wynika z umów zawartych przez bank i organizacje
    platniczą . Umowy te raczej nie są ogólnie dostępne

    pozds
    as

  • 145. Data: 2004-06-17 20:18:47
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    pontosan*

    G.

    *po wegiersku - exactly :)

  • 146. Data: 2004-06-17 20:22:52
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    > nazwisko do umieszczenia na karcie, to bank nie ma mu go zmieniać na inne

    Gdyby jakaś kobieta sobie wpisała we wniosku do umieszczenia na karcie
    WŁADYSŁAWA BRZĘCZYSZCZYKIEWICZ-IŁŁAKOWICZÓWNA , to co by wpisali na karcie
    ???

    w niektórych bankach: WLADYSLAWA BRZĘCZYSZCZYKI

    I możesz pretensje pisać na Berdyczów

  • 147. Data: 2004-06-17 20:22:57
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > <cite>

    > nie
    >
    > Nie piszę o KK, tylko o kredycie w ogóle. Chyba rozróżniasz kredyt od KK
    > ;-))) ?

    > A niby dlaczego? Kredyt zaciągnął ŁĄKA, a bank ściga LAKA. Nie widzisz
    > różnicy?
    >
    > To o czym niby tu jest mowa?
    >
    > </cite>

    CHODZIŁO O DRASTYCZNY PRZYKŁAD ZMIANY NAZWISKA PRZEZ BANK! Trochę
    zrozumienia dla tego co się czyta.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 148. Data: 2004-06-17 20:25:47
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    karcie
    > ???
    >
    > w niektórych bankach: WLADYSLAWA BRZĘCZYSZCZYKI

    I słusznie na Berdyczów, bo masz określoną liczbę znaków ;-))))

  • 149. Data: 2004-06-17 20:26:41
    Temat: Re: nieprawidlowe nazwisko - final [OT]
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Piotr Gralak napisał(a):

    > pontosan*
    > *po wegiersku - exactly :)

    Wow :-) Niewiele osób zna ten język, ale moja lepsza połowa do nich
    należy - stąd moja orientacja w temacie ;-)

    Pzdr.

    Marek

  • 150. Data: 2004-06-17 20:28:07
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    > CHODZIŁO O DRASTYCZNY PRZYKŁAD ZMIANY NAZWISKA PRZEZ BANK! Trochę
    > zrozumienia dla tego co się czyta.

    Albo pisania ze zrozumieniem.

    --
    JaKi